Bila lagi Pemuda UMNO nak berperang


Si BANGSAT Anwar Ibrahim semalam mengatakan Pemuda UMNO bacul apa bila menyerang Karpal Singh yang kononnya seorang OKU, sejak mula pembangkang menang pilihanraya lepas, dah terlalu banyak kenyataan kurang menyenagkan dan menguris hati orang melayu di keluarkan oleh mereka, takan kita nak duduk diam sahaja, takan kita sanggup membiarkan pembangkang menunjal-nunjal kepala kita, kita nak tunggu sampai bile..?

Aku pun kadang-kadang tak paham dengan sikap dan perangai pemuda umno sekarang ini, pada aku la, kalau karpal buat perangai macam ni di zaman Allahyarham Datuk Harun dulu, rasa-rasa aku karpal ni dah jadi mendiang kut. cuba korang bayangkan la seorang kaki jubur dengan bangganya mengatakan pemuda umno bacul. kalau la kita nak bandingkan Pemuda UMNO yang ada sekarang ini dengan Angkatan Muda Keadilan, memang jauh panggang dari api dengan pemuda PAS pula, bagai langit dengan bumi dan pemuda DAP, boleh la di ibarat Kominis dengan Askar Melayu.

Cukup la setakat itu, kita dah muak dengan perangai pembangkang yang semakin biadap dan dilihat tidak waras sekarang ini, cilakanya pembangkang ini sekarang, setiap kali berlakunya pergeseran di antara mereka, maka BN/UMNO akan di persalahkan, kadang-kadang mereka sengaja mereka cipta sesuatu permasaalahan itu kemudian menunding jari menyalahkan BN/UMNO, kemudian mereka bersungguh-sungguh meyakinkan rakyat yang segala masaalah itu datangnya dari BN/UMNO dan BN/UMNO lah dalangnya, maka di gunakan la pak-pak lebai yang nyanyuk untuk mengia kan tuduhan mereka itu.

Siapakah perancang utama dalam semua perkara itu? tentulah tak lain dan tak bukan Anwar Ibrahim si kaki jubur tu. Kemana perginya pemuda MIC, MCA, PPP dan komponen pemuda BN yang lain bila rakan mereka pemuda umno di hina dan di serang bergitu teruk sekali, apakah sudah hilang semangat setia kawan mereka? Tahniah kepada Pemuda GERAKAN Kedah kerana senada dengan Pemuda UMNO Kedah dalam isu Sultan Kedah. tapi mana perginya komponen pemuda BN yang lain? adakah mereka sudah menjadi bacul selepas berberapa wakil pemuda mereka tewas dal pilihanraya lalu? korang pikir la sendiri.

Tahniah kepada 13 Ketua Pemuda UMNO Bahagian Selangor yang berani hampir membelasah Karpal dan anaknya di parlimen hari tu, di harap lepas ni pemuda UMNO akan lebih garang lagi untuk mempertahankan hak-hak dan maruah orang melayu dan juga institusi kedaulatan Raja-raja melayu, ingat lah seluruh umat melayu di malaysia ini akan tetap bersama-sama kamu, yang tak akan bersama adalah melayu pembangkang yang tak reti bahasa, atau lebih tepat lagi kita panggil mereka ini BANGSAT.

Comments

Syammil said…
pr ni memang celaka.mereka yang mulakan dulu provokasi dan menghina melayu dan islam..
Mudskipper said…
Memang PEMUDa UMNO dah jadi bacul sekarang.... Belacak setuju dengan DET kalau Allahyarham Dato' Harun masih hidup dah menjadi mendiang benggali tu dah kalu AlMarhum Sultan Idris (Perak) masih hidup dan berkecai otak benggali tu dengan pistol tuanku
Anonymous said…
Ketua Pemuda Gerakan Kedah, Tan Keng Liang merupakan contoh pemimpin yang perlu dipuji dan dihargai oleh Barisan Nasional. Syabas!!! Sila lihat laman web TV3 Buletin Utama 27-2-09
KHAIRUL NAZRI said…
Salam Ziarah,

1. Kita harus hari ini mempunyai suatu rancangan menyeluruh untuk menangkis serta melenyapkan terus berengga-berengga seperti Karpal Singh (King? podahhh..)anak beranak, Anwar Ibrahim serta pemimpin-pemimpin politik yang hanya pandai berkokok auta dari terus memporak-perandakan keamanan negara.

2. Selagi mereka-mereka ini diberi peluang, mereka akan menggunakan landasan undang-undang untuk terus berprovokasi yang jelas niat dan matlamat mereka hanya untuk kepentingan diri dan barua-barua mereka.

3. Jelas, tindakan PEMUDA UMNO tempohari merupakan suatu inisiatif yang baik dan perlu. Namun kita harus bertindak lebih dari itu supaya berengga-berengga ini sedar dan terus sedar bahawa masanya untuk mereka bermain sudah tamat.

Lawan Tetap Lawan
torashah said…
Salam..

Si Bacul Anwar ni dah bertaubat ke apabila di minta oleh Raja Karpal Singh Celaka..bertaubat ke atau bertauBUAT! Mengapa kerajaan Malaysia tidak mengambil tindakan terhadap SiJubbur Anwar ni apabila dia menyamar sebagai " Menteri Parlimen Malaysia " semasa persidangan di DOHA baru-baru ini? Bolehkah pengkhianat dibiarkan begitu sahaja? Adakah ISA tempat yang sesuai sekali buat penipu, pengkhianat dan tak bertamadun seperti Anwar sijubbur..
Fikir-fikirkan lah...

Torashah
umnopuncakalam.blogspot.com
ALAM said…
inilah masanya orang melayu, melenyepkan bangsa yang diangkut yang sombong dan hendak menjadi tuan di negara ini.
Anonymous said…
Korang nak cakap ape pon cakap la...hahaha
Tetapi Pemuda umno tetap celaka!!pemuda umno celaka!pemuda umno celaka!!pemuda umno celaka!!pemuda umno celaka!!Pemuda umno tetap celaka!!pemuda umno celaka!pemuda umno celaka!!pemuda umno celaka!!pemuda umno celaka!!hahahahahaha...
Anonymous said…
Aku ade satu cadangan,daripada kite hantar peluru,baik kite terus tembak jer karpal tu!!barula pemuda umno ade klass!!
Anonymous said…
Aku tabik spring kat korang..satu dunia dah tahu korang pemuda melayu paling ganas!!mane ade orang berani attack OKU beb!
Aku cuak seh dgn korang,korang memang riot abis la..dah mcm skinhead nazi pon ade,tu yng buat aku t"uja beb!!
Anonymous said…
Bagus la pemuda umno!!
Hidup umno!!
Hidup melayu!!
Hancur OKU!!
Anonymous said…
Wei hangpa nak nak cakap apa lagi?
PR aku x sokong,BN lagi jijik aku nak sokong!!
Tapi satu jer aku nak cakap>>>
Pemuda UMNO memang celaka!pemuda umno celaka!!pemuda umno celaka!!pemuda umno celaka!!Pemuda umno tetap celaka!!pemuda umno celaka!pemuda umno celaka!!pemuda umno celaka!!pemuda umno celaka!!hahahahahahahahaa.....
Anonymous said…
to pak man & atok engko:

puki lu punya mak la... mak bapak kau pun umno yang bagi makan laa... bapak kau la yang cilaka pasal sokong pembangkang....
MK IV said…
perhatian kepada semua... sila elakan mengunakan perkataan yang kurang sopan untuk kebaikan kita bersama..
Anonymous said…
hah ajaibnya singking...
disebabkannya melayu porak peranda
lagi hebat elipant..
disebabkannya melayu bergaduh di blog caci maki,
huh gitu juga nikjis, melayu caci maki sebab diakata tuhan pun maki.
bole telangang dalam rumah.
maha hebat DSAI
disebabkannya melayu/islam jadi haru biru, merah padam
Anonymous said…
pemudamelayuberani,

Patutla Karpal kata Pemuda Umno celaka, mmg hangpa yang hantar peluru rupanya...

Yang betulnya:
Pemuda Umno=celaka-tidak
Pemuda Umno=bacul-tidak
Pemuda Umno=poyo-betul...
Anonymous said…
Ketua Pemuda Gerakan Kedah mesti dicontohi oleh semua komponen BN. Bila isu-isu betul, semua komponen mesti sokong.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID