PAS aka Pembangkang terjerat, pembangkang dungu.


pembangkang kata nak memertabatkan bahasa melayu, tapi pembangkang sendiri pun tak paham bahasa melayu, makna bogel di ambil dan di fikir sampai tak tidur malam secara sempit-sesempitnya oleh pembangkang.

tapi dah memang sejak azali lagi pembangkang ini fitnah, megadu-domba dan spekulasi dah menjadi makanan dan darah daging pembangkang, oleh kerana ada bahalul-bahalul melayu yang percaya pada cerita-cerita macam tu, tu sebabnya pembangkang ni masih lagi hidup di malaysia...

kalau ada pun dan memang ada pun video liwat anwar dan gambar penuh eli bulunya berserabut, tapi kami tidak akan sekali-kali menyiarkannya kerana bukan perangai kami untuk mengaibkan sesama manusia meskipun orang itu boleh di kira sebagai lauk untuk kami, biarlah berperang secara politik tapi bukan mengaibkan peribadi orang...

jadi kalau rakyat marhaen terbaca tulisan ini, di harap kamu boleh la menilai yang mana intan yang mana kaca, yang mana baik yang mana buruk. itu lah sebabnya ALLAH tu tidak beri peluang untuk parti pembangkang terutamanya PAS untuk memerintah MALAYSIA walau pun PAS ini telah wujud lebih 50 tahun lepas, bayangkan la baru artikel yang sebegini keluar dari pada Murshidul Amm sampai la ke tukang cuci jamban pejabat PAS Pusat melatah, walhal gambar belum pun di post kan lagi... sial ke tidak perangai macam tu? apa akan jadi kalau puak-puak ni perintah malaysia? apa2 pun kami bersyukur kepada ALLAH kerana memberikan idea yang cukup bernas ini untuk memperbodohkan lagi pembangkang yang selama ini memang bodoh.

jadi kepada pengundi

Bukit Gantang
Bukit Selambau
Batang Ai

korang buat lah pilihan yang bijak, takkan lah korang nak ambik orang bodoh, tak reti bahasa melayudan orang yang suka memfitnah, megadu-domba yang sudah menjadi makanan dan darah dagingnya dan orang yang hitam hatinya ini untuk di jadikan wakil rakyat?buat lah pilihan yang bijak....

Comments

aqal said…
butuh lu....
Anonymous said…
ini la rupe nye perangai pembangkang, dah tak leh jawab, mula maki orang.. tu perangai tu nik aziz la yang ajar tu....
Hope said…
kita mesti sentiasa timbang kebaikan dan keburukan.

aqal, please mind your language. if you have nothing good to say, dont say anything at all.
Hope said…
you have been tagged

1. Go to this site: http://www.quizbox.com/personality/test82.aspx
2. Answer all of the questions.
3. Once you have the answers, copy and paste them to your blog.
4. Tagging your other friends is optional.
Pewaris Melayu said…
aqal tu tadak otak..
tok garu nik aziz la ajaq
apa cer said…
memaki hamun budaya pas pkr dap.... sudah semestinya..
Anonymous said…
woi MANGKOK,DARI PADA NAK MANGKAH BN,BAIK AKU PANGKAH DUA-DUANYA SEKALI..
Anonymous said…
WOI BALDI, DARI PADA AKU PANGKAH PAS LAGI ELOK AKU PANGKAH BN... PAS BUKAN ADA JASA PADA RAKYAT MALAYSIA...
Anonymous said…
WOI NATE BEROK ,NATE MUNG,NATE BELAKOO
Anonymous said…
AMENOO MEME NATEE BEROKKK
Anonymous said…
SOKONG AMENO PUNAH NEGARA DAN BANGSA
KHAIRUL NAZRI said…
Kalau pemimpin-pemimpin pembangkang khasnya PAS berfikir sejenak kenapa walaupun sudah 50 tahun mereka wujud di dalam senario politik Malaysia, masih lagi gagal, elok benarlah mereka kembali memuhasabahkan diri.

Walaubagaimana pun, ianya tidak akan berlaku. Ini kerana Musyidul Amnya sendiri dengan selamba menyamakan manusia dengan lembu - tidak boleh berfikir.

Jadi la lembu semuanya...
TAAVEEKUN PERAK said…
Ingatlah, agama Islam yang kita anuti hari ini adalah hasil pengorbanan, air mata, darah dan nyawa 125,000 orang Nabi dan 313 orang rasul. Jangan gadaikan hanya kerana semata-mata untuk undi pangkah di kertas pilihanraya sehingga membesarkan perpecahan dan melemahkan Islam serta ummatnya!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID