16 Sept sekiranya berlaku...

Bendera Kebangsaan Republik Malaysia mengantikan Jalur Gemilang
Presiden Republik Malaysia dan Perdana Menteri pertama Republik Rakyat Penang

Apa akan berlaku sekiranya 16 sept berlaku dan fuckatan riot dapat menubuhkan kerajaan persekutuan, sudah tentu Anwar Ibrahim aka Al-Juburi (tu mat sabu yang kata) menjadi perdana menteri Malaysia. Agak-agak apa perkara pertama yang Al-Juburi akan buat?

Si Al-Juburi akan cuba mempegaruhi berberapa orang jeneral tertinggi tentera untuk menyatakan taat setia kepada dia. (sekarang ini tentera taat pada raja-raja melayu dan agong) bergitu juga dengan pegawai tertinggi polis, dia juga akan mempegaruhi badan kehakiman, bila semua itu sudah berada di bawah telunjuk dia, maka satu revolusi yang akan dia gelarkan sebagai revolusi rakyat akan berlaku, maka sejarah kesultanan melayu yang di asaskan 800 tahun lalu akan berkubur yang hanya boleh di tatap di muzium Negara sahaja. Maka nasib istana Negara akan jadi seperti istana kampong gelam di singapura. Dan Malaysia akan di istiharkan sebagai Negara republik

Sudah tentu BN dan UMNO akan di haramkan dan pimpinan BN terutama UMNO akan di humban kedalam penjara atau di ISAkan. (bullshit sekiranya fuckatan riot perintah ISA akan di hapuskan.) maka menyeberanglah MCA, MIC, Gerakan dan PPP menyertai fuckatan riot dan menjadi komponen parti fuckatan riot.

Negeri-negeri di utara semenanjung dan di pantai timur akan di serahkan pemerintahannya kepada PAS, maka negeri perils, kedah, kelantan, terengganu dan pahang akan menjadi negeri yang di perintah oleh PAS dan pembangunan di negeri itu akan menjadi suam-suam kuku seperti yang berlaku di kelantan dan kedah sekarang ini.

Perak, penang, selangor akan di serahkan kepada DAP, kerana DAP dilihat lebih dominant di tiga negeri ini, maka selepas ini sesiapa yang ingin melakukan maksiat, berjudi, minum dan enjoy sila lah ke tiga negeri ini, kerana DAP akan menghalalkan segala perlakuan maksiat itu.

Maka PKR pun menjadilah pemerintah di melaka, negeri sembilan sabah dan sarawak, besar kemungkinan juga corak pemerintahan PKR di negeri tersebut sama dengan pemerintahan DAP, kerana PKR pun mengamalkan mazhab sekular yang turut menjadi semi mazhab DAP dan wakil-wakil rakyat PKR kebanyakannya terdiri daripada kaum cina dan India.

Itu dalam lingkungan 20 tahun pemerintahan Anwar Ibrahim aka Al-Juburi (tu mat sabu yang kata) dalam tempoh itu UMNO sudah berkubur, mungkin ada berberapa kelompok orang melayu di johor, melaka, kedah, selangor dan pahang yang ingin mencabar kerajaan fuckatan riot, maka berantailah mereka ini akan di ISAkan atau di hukum bunuh.
Sesudah mamposnya Anwar Ibrahim, pemerintahan fuckatan riot menjadi bercelaru kerana Lim Guan Eng ketika itu berumur lebih kurang 60 tahun, mendesak kerajaan fuckatan riot supaya penang menjadi sebuah Negara republic dengan memberikan seberang perai dan dan perak kepada PAS, selangor kepada PKR untuk perintah, cukup sekadar DAP perintah penang dan menjadikan penang sebagai sebuah Negara yang berdaulat dan merdeka.

Apa yang tida di penang, segalanya cukup, penang di lihat seperti singapura sekarang ini, maka merdeka la penang menjadi sebuah Negara republic dan Guan Eng pun menjadi Perdana Menteri yang berkuasa seperti Presiden yang pertama, maka tertubuh lah negara Republic Rakyat Penang dan ibu negaranya di kenali sebagai Gorgetown. Apa yang berlaku pada orang melayu di penang? Samalah seperti yang berlaku pada orang melayu di singapura, melayu di Negara Penang menjadi kaum minority. Mungkin Guan Eng akan melantik MP Balik Pulau, Yusmadi Yusuf sebagai Presiden boneka hanya setakat nak ambil hati orang melayu.

Bila sesudah Penang menuntut haknya sebagai Republic, maka Sabah dan Sarawak ingin menuntutnya juga haknya, serawak juga akan menurut jejak penang menjadi sebuah Negara republic dan sabah akan kembali ke tuan asalnya yaitu Filipina. maka bertukar la peta Malaysia, hanya tinggal semenanjung sahaja yang masih di kenali sebagai Malaysia tampa sabah, serawak dan penang(tanjung). Maka merempat la orang-orang melayu di bumi sendiri, kerana bumi di pijak milik orang, ketika itu berdedai-dedai lah orang melayu yang imannya setipis kulit bawang menjadi murtad. Kenapa mereka ini murtad? Kerana kedudukan orang melayu umpama PATI (Pendatang Tampa Izin) orang melayu ketika itu tiada perkerjaan, berberapa perniagaan yang selama ini di monopoli oleh orang melayu ketika itu sudah di kuasai oleh bangsa lain.

Di negeri-negeri yang di perintah oleh PAS, negeri itu semakin mundur, di kelantan penanam tembakau tidak dapat menuai hasil tembakau kerana berlakunya kemarau panjang ia berlaku kerana musibah yang di turunkan ALLAH kerana sewaktu pemerintahan PAS, PAS kerap kali mempersendakan Al-Quran untuk tujuan politiknya, maka dengan kehendak ALLAH negeri-negeri yang di perintah oleh PAS menjadi mundur dan miskin dan kebanyakkan rakyatnya berhijrah ke luar Negara. Masjid dan surau semakin lengang, malah masjid dan surau yang satu ketika dulu meriah dengan majlis dan pengajian agama sewaktu pemerintahan UMNO dulu kini menjadi port-port budak-budak hisap gam, dadah dan port budak-budak bawak bosia untuk di aqiqahkan.

Ketika itu lah para mubaligh kristian dan tok-tok sami hindu dan buddha akan mempegaruhi orang melayu untuk menjadi murtad, sekiranya mereka murtad, mereka akan di berikan perkerjaan dengan gaji yang lumayan, mereka akan di berikan suntikan modal untuk memulakan perniagaan, siapa yang tak mau senang? Semua orang nak kan? Apa yang terjadi pada bangsa melayu masa tu? Melayu akan tinggal dalam lipatan sejarah la, ketika tu bangsa melayu sudah di kenali sebagai bangsa Malaysia moden, nama orang melayu ketika tu bunyinya macam nama orang islam tapi fizikalnya macam mat saleh, jantan melayu ketika tu sudah bertato seluruh badan baik lelaki atau perempuan, kain tudung sudah tidak di jual lagi di kedai-kedai, perempuan melayu ketika tu sudah berani dressing ala-ala j-lo atau byonce, berbaju ketat tampa memakai bra sudah menjadi trand, mereka akan di lihat lebih cool dan trendy.

Masih belum terlambat untuk kita mengelakkan perkara di atas terjadi pada anak cucu cicit kita sekiranya kita sebagai ummat melayu bersatu. Bersatu lah ummat melayu, kalau tak bersatu islam akan hancur kerana PAS yang akan menghancurkannya, melayu akan tinggal sejarah, Malaysia akan jadi republik, institusi raja-raja melayu akan pupus dan tak mustahil ada kuasa asing yang akan menjajah Negara ini sekali lagi.

Comments

Lord Garam said…
BRO NAK MENITIS AIR MATA AKU BACA KISAH NIE BRO....

TAK MUSTAHIL SEMUA INI AKAN BERLAKU
Anonymous said…
mati la orang melayu dan agama islam kalau betul seperti yang di tulis tu benar2 berlaku.... aku tak sanggup.
WakJ Zoner said…
Bila hal-hal seperti ini terjadi pada masa akan datang, itu lah tanda-tanda kiamat sudah makin hampir.
Anonymous said…
96 ayat 1 - 5
Anonymous said…
kali tu berlaku,orang johor tak kan berdiam diri..johor ada tenteranya sendiri..
Salam Perjuangan Sahabat,

Kami dari UMNO Cawangan Gombak Selatan berasa bangga di atas perjuangan anda dalam memberikan info2 dan isu2 politik tanahair.

Kami juga berharap agar kita dapat bekerjasama dan berkongsi pendapat dengan lebih baik selepas ini mengenai pengendalian blog.

Ketua UMNO Cawangan Gombak Selatan, En Abd. Razak Muhamad mengucapkan Salam Perjuangan khas buat anda.

Sila layari laman blog kami www.umnogombakselatan.blogspot.com dan komen2 dan pendapat dari anda amat dialu2kan.

Sekian,

HIDUP UMNO. HIDUP BN...

Ikhlas dari,
Shamsury Mohd Salleh
Ketua Penerangan UMNO merangkap blogger
UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN
BAHAGIAN WANGSA MAJU

ps : Blog anda dalam senarai link blog kami.
Anonymous said…
Kita doakan kehadrat allah swt agar perbicaraan kes liwat anwar akan berjalan dgn lancar....

bila dah jatuh hukuman, selesailah semua masalah perpecahan kaum melayu dlm negara ini
ONE said…
salam,

adainya benar ini semua akan berlaku,moga Allah terus mempertahankan rakyat malaysia dan bangsanya..

kalaulah rakyat masih sayangkan negara ini nilai lah sewajarnya tindak tanduk anwar n d gang, semata-mata kerana kuasa rakyat di korbankan..
Anonymous said…
Pendapat kau sama dgn aku sebelum ni.

Aku confirm Fuckatan Riot takkan buang ISA. Malah akan bbuat ISA lebih ganas dan zalim lagi.

Semua pemimpin UMNO akan di ISAkan. Melainkan mereka yang mengubah sokongan kepada mereka.

Dan bagi rakyat2 yang tidak bersetuju dengan pemerintahan mereka nanti akan juga diISAkan jika mereka membuat perhimpunan haram. Siapa yg akan buat perhimounan ini? ORG MELAYU JUGA,,,, maksudnya org melayu paling ramai diISAkan....

Sedarlahh wahai puak pembangkang, kau org ni dah macam takde agama dah. nak kata islam mcm tak islam.

-Man Lemang

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID