Anwar Terkencing PKR kantoi...

Lapan Puluh Ribu Ringgit, tu harga untuk membeli seorang calon bebas... banyak juga ekk.. mane PKR dapat duit sebanyak tu? ape pun aku respect la dengan kak min, walau pun dia di offer dengan duit dan jawatan tapi dia tetap tolak, pasal dia tahu PKR ni memang parti korup.

Sekarang ni PKR tak mau ke cabar Kak Min suruh dedahkan siapa dalang yang buat offer tu... ke sekarang ni PKR terutama Al-Juburi dah kecut teloq. Haa...Haa... tu lah dia perangai parti yang kununnya nak selamatkan rakyat, aku tengok PKR sendiri pun macam dah tak selamat lagi dah.
menurut kak min "Beliau mendakwa PKR menawarnya RM80,000 dan jawatan Yang Dipertua Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) dengan syarat beliau hendaklah menarik diri daripada bertanding pada pilihan raya kecil berkenaan. Jika tidak,sebaliknya kalau bertanding juga dan menang beliau ditawarkan jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang dengan syarat menyertai balik PKR".
aku malas nak cerita tapi aku/kita dah boleh agak siapa ahli mkt pkr yang di sebutkan oleh kak min tu. tapi ape pun biar lah kak min sendiri yang buat pendedahan.

Malam tadi lebih dua ribu orang hadir di ceramah kak min di penanti, satu record yang bagus untuk seorang calon bebas, dari info yang aku dapat, Al-Juburi kurang senang dengan kehadiran sebegitu ramai pengudi penanti ke ceramah calon bebas tu.

Tapi apa pun aku nak bagi sedikit nasihat pada kak min, jaga diri tu baik-baik, aku paham sangat perangai A-l-Juburi ni, kalau dia tak dapat buat secara kasar dia akan buat secara halus, itu menag perangai Al-Juburi sejak dulu lagi, so korang paham la ekk ape yang aku cakap ni.

Untuk pengetahuan korang Kak Min ni sebenarnya bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Nasional Pulau Pinang dia bukan bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat, harap-harap siapa yang tersilap sila betulkan. sekarang ni aku nak tengok PKR buat tuduhan yang UMNO jadi dalang dalam semua perkara ni... so PKR SILA LAH BUAT TUDUHAN DAN POLIS REPORT... tu pun kalau BERANI laa....

Comments

taipingmali said…
PKR mendakwa mereka telus dan sekarang sudah terjerlus.
Anonymous said…
Kalau terbukti benar. SPR perlu melucutkan penyertaan PKR dalam pemilihan di PENANTI. Selamatkan Demokrasi Malaysia dari rasuah PKR.
Anonymous said…
anwar tu kan ular. dia pandailah belit nanti. belit with class.

tian chua dan saifuddin tak boleh nak belit seperti anwar. nampak sangat bohong depa.

kak min dah sambut cabaran. siap dengan vcd lagi. tak boleh temberang dah.

apasal dua badigol (tian chua dan saifudin) tu melenting pula?
PaKMie said…
Anwar sebenarnya dh rapat kedinding. Dula dgn Plan gila 16 Sept, sehingga Karpal pn kata Anwar tk layak memimpin Pakatan Rakyat.

Hari ni Kak Min pulak mendedahkan. DUN penanti tiada kaitan dgn UMNO. Kalau Umno betanding sdh tentu Anwar akan guna sifir biasalah terhdp Umno. Kali ini Anwar betul2 terjerat...apa pn Anwar amat licik berbagai tektik jahat lagi beliau akan guna.

Kak Min tdk pengecut, Kak Min seorg yg berani....syabas utk kak Min demi kebenaran yg kak mi dedahkan....
pak malau said…
PKR Telus? Sekutu mereka di Kedah pun 2x5/5x2.Telus bila mahu membedal orang!Sekutu sendiri yang berada dalam PAS pun masih boleh berbohong dan menipu inikan pula PKR serpihan umno kata PAS.

Tentu lebih kurang dengan segelintir peimpin PAS kedah juga.Berbohong dan menipu ini adalah kerja mereka.Putaq belit itu hanya mainan harian politik mereka.

Memaki hamun mencaci dan mencela itu dana politik mereka.Hukum ! itu mainan untuk memperdaya bangsa untuk meraih undi pilihan Raya.

Bila diberi kuasa.Arah,judi,rumah maksiat bermaharaja lela.Apa tidaknya itu habuan untuk kuncu kuncu mereka...kadang ditumpang juga oleh kaki kaki mereka.

Ini !!! politik nak pejuang Agama? nak menegak Hukum? Hukum didepan mata disepak ke parit saja.

Untuk apa nak menegak Hukum kuasa sudah ada.Undi cina dan paria sudah berkubu dalam Kelab mereka.

Inilah Ulama' DAJAL yang ada hari ini.Bila hukum dapat dipesenda.

Bukan DAJAL lagi namanya...bila kekuasan Allah sanggup diketepikan.Pada UNDI menjadi khiblatnya..Lalu hukum diketepi begitu saja?

Tidak hairan jika PKR bijak menipu!!kerana itu sekutu mereka.
anakbukitgantang said…
ehhmm mengata dulang paku
serpih..mengata orang PR yang lebih

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID