Lawan Umno Cara Jantan!!


Lawan Umno Cara Jantan!!

Amaran terbaru Tok Guru Haji Hadi kepada Umno dan Kerajaannya akan sedia Rakyat sambut pada bila bila masa!! Kami akan sedia pada mana ketika menerima arahan dari Tok Guru andai Jalanraya adalah jalan terakhir untuk kita menentang Rampasan kuasa.Kami akan sedia pada mana ketika menerima arahan dari Tok Guru andai Jalanraya adalah jalan terakhir untuk kita menentang Rampasan kuasa.

Kenyataan yang di keluarkan oleh manusia Bahalul yang di angkat oleh pengikut dia sebagai tok guru agama, agama ape???

Bodoh punya tok guru, mana ada rampasan kuasa, sapa yang rampas kuasa sapa? takkan hadi tak paham-paham situasi yang terjadi kat perak atau hadi buat-buat tak paham atau hadi memang tak paham... kalau macam tu ape punya bahalul kau ni, dan ape sialnya parti kau dapat presiden yang bodoh macam kau ni.

Hadi sekurang-kurangnya harus berterima kasih pada UMNO kerana UMNO menyelamatkan negeri perak dari tangan pemerintahan parti komunis DAP, mampukah agama islam dan orang melayu hidup di bawah pimpinan parti komunis DAP?

Memang betul la pembangkang ni memang kemaruk dan gile kuasa, tak perlu la aku nak ceritakan balik ape yang berlaku di perak, aku minta orang melayu perak berterima kasih kepada YB Osman, YB Jamaluddin dan YB Hee, kalau tidak keberanian mereka, aku rasa sampai la ni perti komunis DAP bermaharaja lela di perak, merembat seberapa banyak tanah orang melayu di sana... takan itu pun hadi tak tau...

Hadi kau jangan cerita pasal islam kalau kau tak paham islam, kau jangan cerita pasal politik kalau kau tak paham pasal politik... tu lah akibatnya kalau dalam hati masih ada sifat dengki khianat sampaikan benda elok di lihat buruk dan benda buruk di lihat elok... hadi kau hidup, kau kahwin, kau nak mati nanti pun UMNO yang akan uruskan semuanya itu kau tak boleh lupa.. kau hidup ni di malaysia ni atas darah pejuang UMNO.

Comments

Anonymous said…
umno memang GAMPANG
kaseh said…
KO NIE TAK SAYANG MULUT BETOL..MCM NIE KER ORANG PAS..EEEIII BUAT MALU AGAMA JER... ASTAFURULLAHALAZIM.....NIELAH NAMANYA ORANG BODOH TAK BELAJO, MAK BAPAK HANTAR I SWKOLAH TAPI BELAJAR BENDA LAIN, BILA DAH BESAR MULA NAK MENENTANG KERAJAAN...INGATAH SIKIT.....
Anonymous said…
berhujah berdasarkan nafsu amarah, NAFSU..bukannye berdasarkan fakta. kalau mcm ni la caranya, saudara yg sepatutnya beli diari. bkn saya
Anonymous said…
bodoh punye melayu undi PAKATAN RETAK RAKYAT.

sekrang baru padan muka melayu perak. terduduk terus! hahahaha.. undilah lagi anwar aljubri tu... sesuai dengan muka korang wahai orang perok oi!!!!

lain kali jangan lah nak berlagak sombong takbur. kononnye tak puas hati dengan umno. nah, rasakan... bersepah2 negeri ko diporak dek komunis pas,dap,pkr tu.

pas tu dah jadi komunis... alaaa... komunis islam katanya....

pkr tu komunis melayu.... dap? dap tu lah bapak sgala komunis...

suka yek perak jadi cam singapore. nah, baguslah. undi lah lagi PAKATAN RETAK RAKYAT PRU13!!! Sila undi! WAHAHAHAHAHAHHAHA
Anonymous said…
PAS BODOH! MEMPERGUNAKAN ISLAM! BERSAMA KAFIR LAKNATULLAH DAP!! AHLI PAS SEMUA BERDOSA BESAR DI SISI ALLAH KERANA MEMBENARKAN AGAM ISLAM DIPERGUNAKAN!

ALLAH HUAKBAR!
Anonymous said…
Memang sememangnya saudara bercakap ikut nafsu, bukan fakta jauh. Cuba bercakap ikut fakta, fakta yang benar, bukan cakap sebarang cakap. kalau setakat ayat2yang macam ni, blog ni bukannya blog yang membina, malah hina sebab penuh dengan fitnah dan kata2 kesat saja
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
agaknya adab, pertuturan, budi pekerti saudara cuma berkiblatkan syaitan saja. Jaga bahasa. Itu adab org Islam. Kalau manusia spt saudara inilah yang terjun masuk politik, hancur politik malaysia ni. malas nak bertegang lidah dengan manusia yang tak tahu jaga tutur kata dan adab.
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
bodohnye, sape tu det?
Anonymous said…
bukan baru keluar kapal selam. Kalau saudara di pihak benar, sila bagitahu saya siapa nama pelakon korea tu. saudara tentu dapat info ni dari mana2 kan? bagitahu saya. sekarang juga saya tuntut kebenaran. jangan hanya melempar fitnah tanpa fakta yang jelas terang dan benar
Anonymous said…
kau cuba tanya nik ajis atau pun anwar al-juburi, pasal dia yang create gambar tu... ooo tak pun raja petra...
Anonymous said…
MEMANG BETUL LAA AMENO DAN KAU SEKALI GAMPANG
MK IV said…
haa...haa.... lagi-lagi
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
Nizar Menteri Besar Perak yg sah...
Anonymous said…
ramai manusia yang menyumpah seranahmu di sini, silalah berundur diri dari blog sampah ini, dan deletelah blog sampah ini kerana blog anda tidak diperlukan lagi sebab tak ada fakta kukuh langsung, hanya fitnah semata2.
Satu lagi, sila beli diari di kedai buku MPH sebagai catatan untuk diri anda sendiri. Datuk Seri NIzar MB Perak yang SAH...sementara itu Zambry MB Perak HARAM(BERITA INI DIBAWAKAN KHAS OLEH BULETIN UTAMA, UTUSAN MALAYSIA DAN LIDAH-LIDAH RASMI KERAJAAN YANG SEKUTU DENGANNYA)Terima kasih.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID