Nizar pulang kereta, road show anwar sebar fitnah.


Kerana malu besar maka bekas Menteri Besar Perak, Nizar Jamaluddin pada pagi Ahad telah memulangan kereta rasmi Menteri Besar ke pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri.

Sejak diarahkan letak jawatan pada 5 Februari lalu oleh Sultan Perak, Nizar dengan muka tak tau malu tetap menggunakan kenderaan rasmi tersebut sebagi simbol bahawa beliau masih Menteri Besar yang kununnya sah.

Setelah membawa kes tersebut ke mahkamah dengan kata lain 'cubaan melawan titah tuanku' yang dia masih lagi Menteri Besar yang sah, Nizar masih terus menggunakan kenderaan tersebut.

Jumaat lalu, Mahkamah Rayuan memutuskan Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir adalah Menteri Besar yang sah, akhirnya Nizar terpaksa memulangkan kereta tersebut.

Pembantunya yang hanya dikenali sebagai Amran ketika dihubungi mengesahkan kereta tersebut telah pun dipulangkan. "Kaedahnya senang. Sebelum mereka kecoh-kecoh(pihak SUK) ,pihak kami pun tak sabar-sabar nak tunggu hari Isnin, jadi kami hantar hari ini," katanya.

Dalam perkara lain, Anwar and the gang telah membuat siri road show menabur fitnah dengan menghantam sistem kehakiman yang kununnya hakim berpihak kepada BN dalam kes perak, anwar berkata di penanti, yang 3 orang hakim telah di beli oleh BN dengan harga jutaan ringgit, Barisan Nasional (BN) di jadikan sasaran di samping memberi ruang kepada para pemimpin mereka untuk terus menghina mahkamah dengan mempertikai keputusan Mahkamah Rayuan berhubung dengan kedudukan Menteri Besar Perak. malah anwar kerap kali mengatakan dalam siri menabur fitnahnya yang nizar kononnya di gulingkan oleh BN dan BN merapas kuasa di perak.

Malah Anwar memberi ingatan kepada ‘penonton’ ceramahnya bahawa pilihan raya kecil DUN Penanti bukan melibatkan PKR dan bebas tetapi antara PKR dengan BN kerana pada dia BN menaja semua calon-calon bebas itu.

Malah lebih kurang ajar lagi Ketua AMK yang terkencing dalam seluar di melaka hari tu shamsul iskandar dengan nada sombongnya mengatakan “Segala yang baik datang dari Allah dan segala yang tidak baik datang dari Najib”

Comments

Anonymous said…
Kepala bapa dia... selama ni yang tak baik semua dari UMNO. Kalau kempen yang tak ada dengan fitnah itu bukannya kempen PR. Tengoklah balik di mana-mana. Elok sangat keputusan BN tak bertanding. Seolah2 semua yang difitnah tu benar belaka. Rakyat yang jadi mangsa. Apa punya Islam.
pa'loi said…
Salam,

Bodoh punya statement, segala yg baik dtg dr allah yg tak baik dtg dr najib,

sebodoh mogok lapar yg nak dilangsungkan.

Sebodoh anwar dan 16 sept.

http://ops-shield.blogspot.com/
TokAyah said…
Yang tak baik semua dari UMNO...... Yang selama ni dia dapat tidur nyenyak... makan senang, anak cucu dia sekolah senang, bergerak sana sini senang apa dia tak ingat ka.......Haram Jadah! Ini manusia yang tak tau bersyukur.. nama pemimpim nak pejuang Islam.
KENYATAAN ORANG JAHIL TENTANG AGAMA.

SAMPAI BENDA ITU PUN MAHU DIPOLITIKKAN.

APA ANWAR KAKI LIWAT TU BAGUS SANGAT KER???

BILA BACA PENGAKUAN DILIWAT OLEH MANGSA2 LIWAT ANWAR, RASA NAK TERMUNTAH!!!!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID