Pembangkang nak gulingkan institusi Raja-raja Melayu.







Apa yang berlaku sekiranya Raja Nazrin tidak berkenan untuk membubarkan Dun Perak? itu soalan yang belum terjawab lagi, mungkinkah sekali lagi pembangkang akan memukul canang mengatakan yang DYMM Seri Sultan Perak menyebelahi BN.

Maka akan bertebaranlah konco-konco al-juburi cuba untuk meyakinkan rakyat yang bodoh macam depa juga mengatakan BN dah beli raja-raja melayu, raja-raja melayu sokong bn dan raja-raja melayu dah tak sayang rakyat jelata. cakap-cakap macam tu sure akan kedegaran pada mulut parti pembangkang yang di ketuai oleh al-juburi.

Dan apabila rakyat yang bodoh sudah mula percaya cakap-cakap depa, maka rakyat mula la mamberontak, apabila rakyat memberontak, maka senang la konco-konco al-juburi ni menusuk jarum kedalam hati rakyat-rakyat yang bodoh itu tadi untuk menggulingkan kesultanan melayu dan terjadilah revolusi.maka tercapailah cita-cita al-juburi untuk jadi presiden.

Sebenarnya rakyat perak bukan mahukan sangat pembubaran dun pun, hanya segelintir sahaja yang nakkan nya, memeng la kalau nak di ikutkan survey yang di keluarkan oleh merdeka center, survey itu menunjukan yang hampir 100 peratus rakyat perak mahukan pilihanraya semula, terus terang aku katakan yang yang survey tu semuanya 'bullshit' sape dalang di belakang merdeka center? itu korang semua perlu tau. mana mungkin seratus peratus rakyat perak mahukan pilihanraya semula, pembangkang bukan menang solid di sana, sebanyak 28 + 3 kawasan menjadi milik BN, takkan penyokong BN di sana terlalu bodoh macam penyokong pembangkang, lagi pun rakyat tau, kalau di buat pilihanraya semula ia melibatkan perbelanjaan jutaan ringgit, rakyat yang cerdik sudah tentu akan menolaknya mentah-mentah, bukan ke tu satu pembaziran? hanya selepas al-juburi di bebaskan dan pembangkang merampas berberapa buah negeri, pilihanraya kecil kerap diadakan kerana al-juburi suka membazirkan duit rakyat dan itu lah perangai dia semasa di menjadi menteri kewangan dulu...
Tu pun rakyat masih tak nampak lagi perangai pembangkang, kalau orang melayu dah tak sayang sultan lagi korang sokong la pembangkang yang di ketuai oleh al-juburi dan konco-konconya iaitu parti komunis DAP dan Parti Ajaran Sesat PAS.

Comments

PAPA GOMO said…
SALAM BRO....
SEMEMANGNYA KOMUNIS CUBA MENYERANG KITA MELALUI POLITIK

INI LAH YANG MEREKA INGINKAN AGAR ISLAM MUSNAH DAN MELAYU BERPECAH.

ANWAR AL-JUBURI DALANG UTAMANYA.
KITA WAJIB TENTANG

KERAKUSAN KOMUNIS MENENTANG MELAYU http://gomo-no1.blogspot.com/2009/05/kerakusan-adun-komunis-bintang-tiga.html
antibarua said…
Hanya barua kepada anjing dan babi saja yang mahukan pilihanraya diadakan di Perak sebab mereka dapat menghuru-harakan negeri perak yang aman dan damai ini. arahan ini datangnya terus dari BABI (Brother anwar Bin Ibrahim) yang membawa virus H1N1 itu. Maka anjing-anjing (DAP) suka sangat sebab Melayu dengan Melayu Bergaduh, cina dan india gelak sakan kah kah kah kah kah...

ada akai pikiaq la....
Kepala hotak ...lu kalau nak sembang mcm lu bikin ini undang2,pergi mampus lagi baik....Bubarkan dun pun hg Bacul kelas pelacur sundal,Apa punya mangkuk jamban hujah hangpa semua nih....tahukah yg pembubaran akan berlaku pd bila2 masa...tak percaya....?aku pun tak heran blog tahap kelas ketiga nih....ptuihhh....
Anonymous said…
bodoh punya blog+hujah kelas ketiga...ptuihhhh
blah lahhhh bongok....
Putra IJ80 said…
pembangkang bukan menang solid di sana, sebanyak 28 + 3 kawasan menjadi milik BN,

Hai meker ni lulusan mana?

Simple mathmatic pon tak dapat kira.

Masa PRU12 tercatet dalam mana mana buku dan telah di gazette BN menang 28 kerusi manakala PR dapat 31 kerusi.

Even sekarang ni pon angka itu kekal dlm rekod.

Cuma ada tiga Adun keluar dari PR jadi Ahli Bebas.

Bermaksud mereka bukan UMNO/MCA/MIC/Malah bukan PAS/PKR/DAP.

Jadi lu jangan perasan bila mereka ADUN menyokong BN misalnya ,bererti rakyat di kawasan mereka ikut atau (Happy).

Bagi membuktikan dakwan ini,maka itu lah kita adakan PRK di tempat tempat berkenaan.

Usah kita bangkitkan soal Pembaziran.,kerana ini adalah kepentingan rakyat(Public intrest) malah ia nya melibatkan Peraturan dan Undang Undang.

Soal Pembaziran telah banyak kita dengar dan bukti dari kesilapan kesilapan yang di lakukan ole Kerajaan.,contoh nya pelaburan EPF ole... yg.sekarang ini di lantik jadi Menteri pulak tur.

Maka jalan paling mudah dan efiktif kita Bubar DUN Perak dan kita lihat apa pilihan rakyat.

Lagi satu sebagai orang ISlam kita di larang menggelar seseorang itu pada nama/ perkataan yang tidak baik.

Jika Allah telah menetapkan sedemikian,mengapa kita lakukan.,

Habis kalau perintah atau ketetapan Allah kita abaikan,di mana diri kita sebenarnya dgn die??

Hidup kita cume 100 tahun klu di izinkan,selepas itu??

Mau tidak mau kita ke kubur.

Jadi sebelum perkara itu berlaku ,di nasihatkan pegi lah belajar .,dalami ilmu Agama dan jangan lupa berguru pada mereka yang berilmu yang takutkan Allah bukan yg takut kan pakaiannya.

Gua cume kasi ingat.

Bukankah kita di galakan ingat meningati pada perkara perkara yang baik.

Jgn Maree!!!!
Anonymous said…
elo kawan.....

baca sejarah sikit..... cite guling menguling raja-raja ni kerja jahat umno.. pr tak pernah buat kerja bodoh ni.
apa cer said…
anwar aljuburi sucks...dia menyusahkan keluarga aku jer...banyak lubang depan mau yg belakang..bini dah tak larat layan..dia main politik kotoq pulak..
Anonymous said…
elo kawan.....

baca sejarah sikit..... cite guling menguling raja-raja ni kerja jahat umno.. pr tak pernah buat kerja bodoh ni.

-----------------------------------

Memang le tak pernah sebab tak berkuase lagi. Aku ingat kalau puak2 korang memerintah mau jadi republik malaysia ni.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID