NIZAR PASBERG:Anwar Kencing PAS Lagi... Nak lantik PAS jadi YDP MAIPP

Sekali lagi anwar mengula-gulakan Parti Islam, hari ni dia kata dia akan memastikan yang calon pas permatang pasir, salleh man akan di lantik menjadi Yang DiPertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang. kuasa untuk melantik YDP MAIPP adalah kuasa Yang DiPertuan Agong, macam mane pulak di anwar boleh berjanji dihadapan penyokong pas yang dia berkuasa untuk melantik salleh man untuk menjadi YDP MAIPP pulak?

Anwar juga turut mengkencing rakyat yang kununnya dia telah berbincang dengan guan eng supaya guan eng memberikan jawatan itu kepada pas. bila masa pulak si cina kapir tu boleh menentukan siapa YDP MAIPP? bukan ke itu di bawah bidang kuasa Agong.

Tapi biasa la, anwar, petua anwar untuk kencing rakyat "muka mesti serius, kerana serius melambangkan confident".
det nak bagi tau kat pembaca semua, korang jangan percaya la cakap anwar tu, dia ni kencing kuat, kalau tiba-tiba jawatan si salleh tu tak dapat, maka anwar mula la divert cerita salahkan orang tu dan salahkan orang ni. tak percaya korang tengok la....

Comments

Aniq Ruzaien said…
Nampaknya inilah beza antara BN dan Pakatan. BN utamakan rakyat, PR utamakan kepentingan calon.

Kalau calon PAS jadi YDP MAIPP pun, apa kelebihan besarnya pada rakyat?

Berbeza dengan janji BN yang menjadikan Permatang PAsir sebagai anak emas, semua rakyat Permatang Pasir akan merasa.

BN sentiasa fikir kemajuan untuk rakyat, dan sentiasa ke depan dengan agenda pembangunan.

PR sentiasa fikir calon mereka bagus, calon orang buruk, selalu kempen ornag ni jahat, orang ni tamak, dia je baik. LAst2 habuk pun rakyat tak dapat. Cuma basah dengan air liur je..

akhir kata "Hanya Satu Pilihan"
kerapunaga07 said…
bolehlah jd YDP MAIPP.senang nk kena kuda dgn DAP.bila cina hina islam,buat wayang mcm hassan ali.last2 jd burung belatuk.pas x buat solat hajat,esok nk mengundi,rakyat dh muak dgn PR..kencing bau beer,

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID