KERENGGA: Mahkamah Akan Gugurkan Kes Liwat Anwar.

Mungkinkah kes liwat anwar akan di gugurkan? kalau dilihat apa yang berlaku sekarang ni, det rasa-rasa la kes tu akan di gugurkan. melihat lemahnya AG dan institusi kehakiman sekarang ini tidak boleh tidak kes itu tetap akan digugurkan. Gani Patail sekarang ni cukup takut dengan Anwar, Anwar telah berjaya burukankan image dia sebagai peguam negara yang korup, dan rakyat mempercayainya, sepatutnya di waktu sukar seperti ini peguam negara yang bermasaalah seperti gani patail telah pun di tamatkan perkhidmatannya, pasal apa dia masih lagi jadi AG?

Ada desas-desus mengatakan, berlaku campurtangan pak-pak menteri didalam kes liwat anwar, pak-pak menteri ini tak perlulah det namakan satu-satu, mungkin pembaca sudah boleh mengagak siapa dia pak menteri yang masih sayangkan anwar dan tak mahu melihat anwar merengkok dalam penjara.

Memang sial punya perangai pak-pak menteri yang masih lagi bersimpati dengan mat gay tu, Datuk Najib seharusnya tahu siapa agen-agen anwar di dalam barisan kabinetnya. Anwar juga berjaya meletakkan agen-agennya di Bukit Aman.

Pasukan Polis yang ada dibawah Pentadbiran Musa Hassan sudah hilang taring dan kukunya, menurut sumber, Polis kini dah terbahagi kepada dua kelompok, satu kelompok masih lagi setia kepada pemerintah dan satu kelompok lagi menumpahkan taat setia mereka kepada anwar dan pak-pak menteri yang berkiblatkan kepada anwar dan PKR.

Kalau korang pernah membaca blog saiful bukhari, dalam blognya ada mengatakan dia sekarang ini kerap berpindah randah dari satu tempat ke tempat lain,det pelik juga, macam mana seorang saksi utama kes berprofil tinggi tidak mendapat perlindungan dari pihak keselamatan(polis) kalau la si saiful tu dapat perlindungan kerana dia saksi kes yang boleh di anggap berprofil tinggi, macam mana pula dia boleh kerap berpindah randah, mungkinkah ada orang dalam yang dibela oleh anwar yang membocorkan lokasi tempat saiful tinggal? dan senang untuk saiful di bunuh?

Perasan tak korang semua, sejak akhir-akhir ini sudah menjadi macam satu trand kalau pembangkang buat hal, lambat je mereka ini didakwa di mahkamah, tapi kalau pihak yang pro kerajaan buat, tak sampai dua minggu kes itu dibawa ke mahkamah, det ambil berberapa contoh, kes karpal menghina sultan perak, kes nizar menghina sultan perak dan dewan undangan negeri perak, perhimpunan haram GMI, kes Loke Sew Fook mengatakan Islam sebagai Fucking Religion dan banyak lagi kes yang menyentuh sensitiviti umat Islam dan kes yang bisa menggugat keselamatan negara di diamkan bergitu sahaja walaupun telah beratus-ratus laporan polis dibuat terhadap kes itu. tapi kalau kes pijak kepala lembu, dengan segera si Musa Hassan suruh buat siasatan dan tak sampai dua minggu mereka-mereka itu dihadapkan ke mahkamah.

Apa Musa Hassan nak ambil hati atau kecut dengan Anwar ke? Dalam keadaan sekarang ini, Datuk Najib memerlukan seorang Menteri Dalam Negeri yang segarang Allahyarham Tan Sri Megat Junid, walau pun ketika hayatnya Megat Junid hanya menjadi Timbalan Menteri Dalam Negeri, tapi atas kuasa yang Tun Dr. Mahathir berikan kepadanya dia berjaya megekang anasir-anasir jahat dari diluar negara atau di dalam negara, Malaysia tidak memerlukan seorang Menteri KDN yang hanya pandai bercakap sahaja, kita tidak perlukan seorang menteri KDN yang cukup cun dan hansem dan yang menangis ketika rakaman takbir hari raya. Malaysia memerlukan seorang Menteri KDN yang tegas dan berani membuat keputusan, adanya menteri KDN yang tegas, keselamatan, kemakmuran dan kesetabilan politik Negara pasti terjamin.

Dalam keadaan pembangkang semakin kurangajar sekarang ini, alangkah baiknya sekiranya Tun Dr. Mahathir di angkat menjadi Menteri Kanan atau Penasihat Kepada Perdana Menteri dan Menteri Keselamatan Dalam Negeri dan dia digandingkan pula dengan Tan Sri Aziz Shamsuddin yang bergeliga otaknya itu, mungkin akan ada yang kata "gila itu menjadikan malaysia negara diktator" pada det biarlah malaysia menjadi negara diktator asalkan Agama Islam, Umat Melayu dan Institusi Raja-raja di pertahankan dari pada kita membiarkan pengikut fahaman libral dan New World Order yang bernama Anwar Bin Ibrahim memerintah sekali gus boleh menjahanamkan Agama, Bangsa dan Negara kita.

Comments

Arif Omar said…
amat setuju. tapi paNDANGAN SAYA. INSYALLAH DSAI TU AKAN DIBICARAKAN JUGA. BIARLAH DI EKSPLOITASI KELEMAHAN PERUNDANGAN NEGARA. AKHIRNYA TERSADAI JUGA . SABARLAH
Anonymous said…
hek eleH...asal tak pro UMNO jerk...suruh tukau..citt pooraHhhhh
setuju dengan pendapat saudara. memang hairan bila melihat peguam negara sekarang ni nampak seperti takut2. apakah ada rahsia besar ghani yg anwar tahu?

nak tanya ghani, yang dok p bawa lembu suci dan kambing ke pejabat menteri besar berlori2 tu tak didakwa di mahkamah ker????

ghani jangan jd peguam konek kecik! penakut!!!!!
Arif Omar said…
amat setuju. tapi paNDANGAN SAYA. INSYALLAH DSAI TU AKAN DIBICARAKAN JUGA. BIARLAH DI EKSPLOITASI KELEMAHAN PERUNDANGAN NEGARA. AKHIRNYA TERSADAI JUGA . SABARLAH
Anonymous said…
memang kena guugur kes tadak bukti.. diadakan,mcm dulu juga....,tadak org waras yg percaya......patut pgil si azizan dulu....samang......barulah sisepol kecuut....
Juwa said…
Elok sgt la kalau kes tu digugurkan sblm perbicaraan sebenar bermula. Kes ni sebenarnya tak kuat. Laporan perubatan tak memihak kpd si pengadu. Kalau bicara pun, nnti kes kena buang, siapa yg malu? Kat dunia bolehla tutup muka, nnti kat akhirat, kat mana nak sorok muka?
keris panjang said…
DSN kena berani berbuat sesuatu untuk memperbetulkan keadaan. Kena berani "berhati kering"..kalo tak tahu, bole belajar dgn TDM. Jika tidak berani, rakyat akan lihat episod tidak menentu spt sekarang akan berterusan dan sekali lagi UMNO akan diadili oleh rakyat yg marah, dendam, sakit hati dan benci akan kelemahan kerajaan dan kerajaan yg ada akan bertukar tangan kepada kerajaan baru yg semua org tahu MEMANG TIDAK BOLEH DIHARAP. Akibatnya negara akan jadi tunggang langgang, keselamatan tidak terjamin, ekonomi lingkup dan negara akan jadi huru hara, rakyat pula akan berperang sesama sendiri. Maka sebelum ini terjadi, rakyat menggantungkan harapan agar DSN akan berani berbuat sesuatu bagi memperbetulkan keadaan, bukan hanya mempopularkan slogan yg ada sekarang.
Ipoh Marley said…
ANWAR = BABI KURAP
mack said…
KALAU BUKTI TAK KUKUH BOLEH KUKUHKAN INI MEMANG KERJA UMNO/BN HAPRAK.MENTERI2 YANG ADA MEMANG TAK CEKAP PANDAI CAKAP SAHAJA KERJANYA HAMPEH
Unknown said…
Perasan tak korang semua, sejak akhir-akhir ini sudah menjadi macam satu trand kalau pembangkang buat hal, lambat je mereka ini didakwa di mahkamah, tapi kalau pihak yang pro kerajaan buat, tak sampai dua minggu kes itu dibawa ke mahkamah, det ambil berberapa contoh, kes karpal menghina sultan perak, kes nizar menghina sultan perak dan dewan undangan negeri perak, perhimpunan haram GMI, kes Loke Sew Fook mengatakan Islam sebagai Fucking Religion dan banyak lagi kes yang menyentuh sensitiviti umat Islam dan kes yang bisa menggugat keselamatan negara di diamkan bergitu sahaja walaupun telah beratus-ratus laporan polis dibuat terhadap kes itu. tapi kalau kes pijak kepala lembu, dengan segera si Musa Hassan suruh buat siasatan dan tak sampai dua minggu mereka-mereka itu dihadapkan ke mahkamah.....memang dah lama saya perasan dan cukup malu dengan apa yang terjadi dalam kedaulatan undang undang negara kita..good infor..keep it up!!
Anonymous said…
setuju dgn DET...
byk sgt tangan yg 'bermain di belakang' tabir...


-mr manson-
Unknown said…
Blogger2 semua ... minta copy & paste dlm blog korang artikel ni kasi panaz ponggong diaorang yang terlibat dibelakang tabir tu......
aston said…
Ask all malay pig go back to Indonesia!

The malay pig make Malaysia become rubbish country. Without malay pig in Malaysia - Malaysia country will become same as Singapore or Taiwan.

Where malay pig came from? Indonesia? Arab? Africa? What happened to our Orang Asli? They are the original settlers here, they should be the true real bumiputras. Not the babiputras we have here.

What is wrong with the babiputras? Highest crime rates, highest divorce rates, highest number of criminals, highest number of drug users, highest number of rapists.

A genetically flawed race (babiputras) cannot be fixed by politically.

What have we got now?

Brain drain, economic disparity getting wider, poor education system, racial segregation, widespread corruption, inefficiency and uncompetitive on the government departments and others.

Sad. Sad. Sad. The question asked by many of my fellow Chinese is this - Why can't you just tell the malay pig to adopt Chinese culture which is superior?

It makes no difference whether I am a Chinese, Indian or for that matter, anyone else, even a Mat Salleh. I am speaking as a human being to a malay pig like you.

If you malay pig don't like the non-malays here, then go back to Sumatra, Jawa, or wherever your ancestors came from, and give this land back to its rightful master, the Orang Asli.

If Malaysia is to divide into two countries with malay pig taking the east, and the west to the Chinese and the Indians - watch that the malay pig starting to migrate to the west illegally for a better future.

It is no wonder Singapore is a country which is 50 years ahead of Malaysia.

You know something - once outside the perimeters of Malaysia, these malay pig are so small in value even a dog has more value than them!

Everything in Malaysia is a joke when it comes to the malay pig. They are laughed at by everyone in this world for being incompetent, lazy, useless morons.

From research, this peninsular was part of the Siamese empire way before these malay pig from Indonesia invaded it.

Still so thick skin, don't want to go back to Indonesia!
cool man said…
Because Chinese race is a superior race than a inferior malay race.

Chinese race vs malay race -

Usually

Skin - malay race is much blacker.

Brain (IQ) - malay race is much more low.

Face - malay race is much uglier.

Height - malay race is much smaller.

Physical ability - malay race is much more inferior.

Such truth may know you too who is a malay race.

All thing is because a malay race is very inferior than a Chinese race.
oversee said…
They came in Tanah Melayu……….You mean Tanah Orang Asli, they Jawanese pirate descendent came in!

Perhaps that is what we should give these ungrateful leeches like malay pig ultra:

Non-malay businesses should just pack up and leave, taking with them their capitals and investments. Non-malays with the means should emigrate.

Then these sick brain malay pig morons not only can keep their 30% NEP, they can have 100%……….of nothing.

And we sit back and watch them implode under the heavy load of their bureaucracy, crutch and religious fundamentalism.

As for implosions, that is the only way malays are going to head if they don't pull their heads out of the sand soon. The world doesn't owe you jack shit, and very soon reality will catch up with the lot of you. You can either embrace reality or perish by it.

As a non-malay and proud of it, I am ashamed to associate myself with hypocrites like you and your followers. I chose to leave the land of my birth because of people like you and guess what! No regrets whatsoever. Best decision I have ever made.

There is no reason for malay pig to be poor unless they are ass lazy or mental deformed or real stupid..........pick your choice.
reseacher said…
According to a recent study through secret agency, Nihon Himitsu Oruganitsum Bureau, shows that malays were descended from the hybrid between hog/boar and baboon, hence explains why they look like baboon and they don't eat pork.

Our latest DNA analysis confirmed the fact.

The Japanese, Europeans etc, all eat pork, so does that mean they are all dirty and only the malays and Arabs are clean?

These malays have no brains to think properly.

The secret agency study also finds that Muslims are more violent, lazy, cunning and barbaric due to the lack of pork in their meal and the wrong doctrine.

They had been misled by Quran for generations which was copied and twisted by Muhammad from Holy Bible just to control his followers so that they don't harm their same species/ancestor (the hybrid between hog/boar and baboon).
fargowin said…
Yes. Every human have a working brain except malay, even the malay itself agree. Malays are stupid, lazy and idiotic. Malays are the most stupid human race ever exits.

Of course Chinese is way smarter and more superior in every fucking way compared to a retarded malay. Chinese is a world race, a race with pride, with a great history and civilisation, we are hardworking and clever, every country lead by Chinese is strong and rich.

This is not self compliment but prove can be seen at Taiwan, Singapore and China. China has an economic growth so fast it has never happen in any other country before. Even the Americans agree.

What is malay? Malay is just a tiny piece of cow dunk left over in this earth. No one like malay. Do not agree? Show me which country lead by malay is well developed?

Hahaha. Malay should be left for extinction from this world as they are a bunch of stupid retarded lazy asshole.
konek said…
This malay pig race is so stupid, that they'd never amount to anything in this world.

This message board has been here for awhile, and if anyone goes back, there is no one message, that talks good about this stupid malay pig race, because everybody knows how stupid, and hateful this malay pig race is all about.

The malay pig will crumble from internal weaknesses and disappear in era of globalization - no need for others to colonize them.

Because malay pig like to be parasites and feed on the Chinese income tax!

Wait until the malay pig population increase to 90% in Malaysia, the same ratio as in Indonesia, then you will know the meaning of poor, as there will be too many malay pig to subsidize.

Then the economy collapse.

The malay pig are actually digging their own grave and they are trying to dig a deeper and bigger one now.

But all of them I have to see are being manipulated by certain top malay politicians so they will support them.

There show that the general malay pig are quite stupid and can't think outside the box.

Only 1% of the malay pig can make it and they are the exceptions. If malay pig are not stupid, what are they?

If all malay pig jump into sea and all die!

This world will become very very beautiful.
Anonymous said…
yang dok kutuk melayu tu, korang balik negerilah....india ke china ke.

korang tak ada sifat terima kasih kat orang melayu ni...

korang tahu tak masa 13 mei 1969? Berapa orang cina yang kena tetak kat parang panjang.

walau pun tubuh melayu ni tak besar tapi nenek moyang korang banyak yang dah jadi mangsa tau.

so berterima kasihlah kat melayu ni..

Korang dah cukup kenyang duduk kat tanah melayu ni...cuba korang duduk kat negara asal korang...entah-entah makan pasirlah korang.
Anonymous said…
Nak tau rahsia kalau nak lemahkan cina malaysia ni?

STOP BUYING FROM THEM!

Hah? mana boleh? Nak makan ape?

So, kalau tak boleh, betullah Cina tu cakap!

Things to wonder :

1. Banding isi rumah Melayu dengan rumah Cina. Rumah melayu macam store perabut dan alat elektronik.
2. Siapa yang tukang borong barang kat kedai Cina, padahal sebelah ada kedai Melayu/Islam. Tapi sebab makal 5 sen, sanggup beli kat kedai Cina.
3. Kat kedai Accesories Kereta, bangsa apa yang paling banyak menghabis duit beli benda yang tak berfaedah tu?
4. Rumah kat kampung macam nak roboh, tapi kat dalam rumah, mak aii. Plasma 40inci! Beli dari sape?
5. Kat pasar, sape paling ramai beli ikan kat Cina. Tengok tak orang Cina beli apa tuk makan harian mereka?
6. Sapa paling ramai lepak kat kedai Hindu menyamar Muslim? Konon bersosial tengok bola sampai kul 3 pagi? Pada hal kat rumah masing masing macam store kedai audio video.
7. Bangsa ape yang paling ramai datang beli belah dan berhiburan di sure heboh. Siapa datang jual, dan siapa yang datang habiskan duit?

MORALE OF THE STORY :

Dah adat orang KAYA memang sombong dan tak MENGENANG BUDI. Apatah lagi mereka yang tak mengESAkan ALLAH s.w.t.

Nasihat saya kepada diri saya dan kawan yang sebangsa, BERHEMAH dan janganlah MEMBAZIR.
Beli lah daripada bangsa kita walaupun mahal sedikit.
Sebab CINA asalnya adalah pendatang yang bermasaalah dinegara asal, tidak di kehendaki dinegeri asal, tetapi menjadi sombong apabila kaya kerana kita MELAYU yang menjadikan mereka kaya. Kalau ada masa pergilah kencingkan kubur Tunku Abdul Rahman, dan jangan lupa nanti kubur Dolah Bedawi, dan kalau Najb dan barisan kabinitnya masih macamni gak, masukkan nama mereka dalam senarai kubur untuk disiramkan dengan kencing. TIP PENTING : Kalau boleh makan petai banyak banyak pada sebelah malamnya.!!!
CUPING MERAH said…
aku setuju sangat ni...

tendang keluar semua yang tak pro umno tu termasuk..AG DAN KPN menyemak jer..

kes Anwar pasti gugur ..tiada bukti untuk mensabitkan kesalahan semuanya fitnah semata-mata...
AnTi AljUbuRi said…
kah kah kah .. kalau tak ada bukti kukuh buat apa anu war al juburi menyorok di kedutaan Turki??

Sebelum itu, semasa dalam seminar di Quality Hotel Shah Alam, muka dia dah pucat lesi bila dapat sms pertama tentang Saiful, bila dapat sms kedua, muka dia dah macam mayat, kalau kau tengok masa itu .. memang mengerikan mukanya yang mengambarkan ketakutan yang amat sangat ... secara tiba tiba itu!!

Bermacam sepak terajang selama satu tahun , bila nak masuk mahkamah seribu satu macam dalih dan helah dibuatnya ... apa hal??? dalam tak ada bukti kukuh..mengelabah sakan apa ker hal nyer???

Aku lebih yakin dengan sumpah "mubahalah" dari mempercayai retorika pemidato tersohor seantero dunia!!!!

Kalau tak ada kes buat apa sedozen peguambela?? termasuk yang sedang berada di pintu kubor meskipun 'all star' Yang Sulaiman sakit perut sampai tak nak jadi peguambela.. apa hal??

Aku dah tak minat dengan apa hukuman yang bakal dia terima, kerana aku lebih berminat untuk mendengar apa kata saksi utama dan pertama...Mohd Saiful Bukhari Azlan .. direct ke muka anu war al juburi.

Wahai Pak Sheikh !! hang bukankah Pensyarah di Universiti Tersohor?? Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia, Mantan Timbalan Perdana Menteri, mantan Menteri Kewangan. Ahli Parlimen Permatang Pauh. Pernah menerajui Pemuda Umno dasn ABIM .. tak takut nak lawan 'Mahadey and the gang' .. mengapa takut dengan si pembancuh kopi yang mentah baru berumur 24 tahun??

Benar sungguh ... bila datangnya kebenaran .. lenyaplah segala kebatilan !!!
Anonymous said…
kenapa zaman drM tak kecoh macam ni?silap pemerintah atau silap pembangkang.?
Zulkarnain said…
salam

anon 11:01:

setuju dengan anda.

-----

anti aljuburi:

setuju 300% dengan lu beb! bab ni memang puak2 Pakatan Riot takleh nak jawap sampai skang. kahkahkah.
AMNOBODO said…
bodoh betul dak sepoL tuh kan?....umur 24 tahun....kuat bertenaga....(kalau betullah)....apsal waktu anwar nak liwat dier..dier tak tendang ker..terajang ker anwar...lari keluar bilik....anuar kan dah tua..takkan ler kalau sepol tuh melawan tak boleh?...aduyai....rasa-rasa sepol tuh memang jenis tahan jubur merata-rata tuh.....mmg dah ada penyakit gian jubur dibantai tuh...huhuhuhuh

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID