Pengkhianat Bangsa yang bernama ANWAR IBRAHIM

Plan anwar untuk menghuru-harakan negara tidak mendapat sambutan oleh penyokong dia di negara ini dan projek 16 septnya yang kununnya akan ada berbondong-bondong wakil rakyat BN akan menyertai Pakatan Haram Jadah kini sudah menjadi bahan lawak mat-mat rempit dan pondan-pondan di sekitar lorong haji taib dan akibat terlalu sakit hati dan malu maka Anwar telah membuat satu plan bersama sekutu kuat dia di Indonesia, sekutu yang dimaksudkan itu ialah Jusuf Kalla, melalui Jusuf Kalla, Anwar menggunakan berberapa orang budak suruhan untuk membuat huru-hara di Jakarta dan membakar Bendera Malaysia, dan semalam sekali lagi anwar meminta budak-budak suruhannya untuk membaling telur busuk ke bangunan Kedutaan Malaysia di Jakarta hanya semata-mata kerana tarian, bukan ke itu satu alasan yang cukup bangang, siapa yang suka mengunakan alasan bangang ni ? tentulah Anwar Ibrahim, kenapa Anwar buat macam tu? kerana Mahkamah Persekutuan menanguhkan perbicaraan kes liwat dia ke bulan 3 November, jadi untuk menunjukan rasa marahnya maka Anwar pun buat perangai, tapi kat malaysia sekarang ni dia dah tak berani lagi dah pasal penyokong dia dah semakin susut, hanya yang tinggal adalah golongan elit sahaja yang sanggup memperbodohkan diri untuk menyokong dia.

Anwar hanya menunggu peluang sahaja untuk membuat huru hara di malaysia ni, jadi tapak yang paling idel untuk dia memulakan rentak huru-hara ialah di indonesia, di sana dia mempunyai teman-teman seperti jusuf kalla, aiman rais dan ramai lagi yang sanggup untuk mati kerana dia, baru ni sewaktu demostrasi Mansuhkan ISA, dikhabarkan Anwar telah mengimport sejumlah demostrator upahan dari indonesia sebagai askarnya untuk bertempur dengan polis. malangnya yang tertangkap adalah orang tempatan, kemudian anwar pusing cerita kononnya polis yang salah tapi kita tak pun diberitahu berapa ramai pulak pihak polis yang cedera di baling dengan batu oleh demostrator itu.

Anwar juga menghasut Universitas Diponegoro (Undip) untuk tidak menggambil
pelajar dari malaysia untuk belajar di sana. Anwar kata yang pelajar dari malaysia kurang berkualiti dan universiti-universiti di malaysia hanya mengambil pelajar secara tangkap muat. itulah manusia yang bernama ANWAR Bin IBRAHIM dalam Malaysia dia kata lain kat luar Malaysia dia kutuk negara kaw-kaw punya...

Comments

Anonymous said…
SLM BRO..APASAL LA SI JUBOR NI DUDUK AJE KT INDON SANA KAN SNANG! WEII JUBOR!!..KO BUAT LA DEMO KT SANA RAMAI2!. KAT SANA BYK BANGSAT2 UPAHAN KO YG SETIA, BUAT APE KO NAK MENYEMAK KAT SINI BAHLOL?? GET LOOSE U SON OF A GUN!!! ..HARKKK PTUIHH!!! KEHKEHKEH
org kg hang said…
kalau cakap takde fakta, itu fitnah namanya, beb. hentikan je la kerja2 bangang sedemikian. tenguk tajuk blog bukan main gah lagi, gaya macam org islam. tapi cara bercerita seakan2 munafikun. si jeffry yg sorang ni pun, siap bagi salam, tapi cakap mengalahkan haiwan. sabar je la mak bapak yg membesarkan kamu berdua.
sasha2020 said…
Sedih melihat negara malaysia hari ini.

Hari-hari berpolitik tak habis-habis.

Kalau tak berpolitik pun, apa-apa isu akan dipolitikkan.

Tak pernah berlaku sebelum ini.

Semoga Allah melindungi Negara tercinta ini dan dihapuskan pakatan jahat yg nak menjahanamkan negara..Amin...
Anonymous said…
org kg hang
kamu ni lagi munafikun... mau fakta cammana dah ada depan mata... jangan subahat apa hukumnya? bodoh nak mampus kecik2 tak nak mampus dah besar susahkan orang je !!!!
TAKEBEEER ....TAKEBEEER
CUPING MERAH said…
CEH!! AUTA KARI PUNYA BLOGGER,ITU GAMBAR LAMA BUAT CERITA LAKK..
BANGSAT TOL KORANG...

GAMBAR TU ZAMAN RAKYAT INDON MARAH PASAL CARIGALI MINYAK...

BODOH TAK BERTEMPAT TU...

TIPU LAA KO PUNYA ORANG..MEMANG DASAR SELALU KENA TIPU SESAMA SENDIRI..KAH..KAH..KAH
Anonymous said…
Kepada cuping merah, sekarang ni masih ada tindakan membakar bendera malaysia kat indon..
Anonymous said…
betul kata det tu, anwar mempunyai link yang cukup kuat di indonesia, bj habibi, aiman rais, jusuf kalla dan gus-dur sanggup membantu anwar untuk mencapai cita-cita politiknya, dengar cerita suami nurul izzah pun mendapat sejumlah dana dan kontrak dari syarikat minyak petamina indonesia.
Anonymous said…
esk kt akhirat ko jwb la kt allah swt atas ape yg ko tulis nih.
nk kencing pun cari la kt tandas, bknnya kt tp longkang yg org bole nmpk.
Melayu Baru said…
betul ke nuwar pengkhianat bangsa,kenapa kerajaan tak tangkap lagi masuk isa.
orang pkr masuk umno said…
kalau macam perangai abg nuwai cam tu taubatlah cepat2.

Baik aku lari dulu lagi sebelum pkr jadi batu nesan

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID