BERANI KE NIK AJIS MENGHADAP SPRM?


Letak jawatan bukan bermakna menantu nik ajis itu boleh terlepas dari siasatan sprm, itu lah yang det nak ingatkan pada menantu nik ajis, nik ajis dan ahli pas yang lain. perletakan jawatan menantu nik ajis itu juga bukan bermakna dia akan terlepas segala hukuman sekiranya siasatan menunjukan ada unsur-unsur rasuh dan penyelewengan.


Nik Ajis harus ingat, bukan anak menantu dia sahaja yang akan di siasat oleh SPRM, kemungkinan besar dia (nik ajis) juga akan turut sama di panggil menghadap SPRM, cuma det minta pada nik ajis, kalau SPRM panggil tu kau datang la ye, jangan pulak bila SPRM panggil, kau tuduh SPRM macam-macam, kau kafirkan pula pegawai penyiasat SPRM tu, tak baik nik ajis oii...



det menunggu dengan penuh sabar siasatan SPRM terhadap menantu nik ajis ni, al-maklum la kes menantu nik ajis ni kes sedap, orang yang dulu mengutuk UMNO kononnya mengamalkan kronisma akhirnya dia turut juga mengamalkannya, tapi kalau kita baca berberapa blog, besar kemungkinan banyak pemimpin PAS negeri kelantan dan pusat akan terkantoi sama.



Marilah kita beramai-ramai menyaksikan siapa pak-pak lebai dan tok guru pas yang terlibat sama dalam rasuah PMBK tajaan menantu nik ajis ini.

Comments

Anonymous said…
SLM BRO..STUJU SGT KLU PAK AJIS & PENCACAI DI SIASAT KEHKEHKEH
Galo said…
'jgn kata DAPig, syaitan pun hamPAS terima', mmg da sah lh N.ajis da bkawan dgn syaitan. Dia igt dia nak'sekolah'kn syaitan last last syaitan yg ajar dia blk. Ulamak ape yg belajar dgn syaitan ni? hehe....'padan muka kau Labuuu....'

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID