ALLAH SELAMATKAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL


Syukur Alhamdulilah, kerajaan BN masih berkuasa sehingga ke hari ini, percubaan untuk pakatan haram merampas kuasa buat kali kedua berjaya di gagalkan oleh Datuk Nazri Aziz, Datuk Shahrir Samad and the gang. walaupun menang tipis BN 66 - Pembangkang 63.

Terima Kasih kepada Datuk Ir. Mohd Zain (MP Sepang) yang bergegas ke parlimen sabaik sahaja turun dari kapal terbang, terima kasih juga det ucapkan kepada Datuk Johari Bahrum (MP Kubang Pasu) kerana membatalkan urusan ke pahang dan terus bergegas ke parlimen bergitu juga dengan Datuk Ong Tee Kiat, Datuk M Saravanan dan kesemua 66 AP andalah penyelamat Kerajaan Barisan Nasional.

Seperti yang kita semua tahu, pembangkang masih lagi menaruh hati untuk merampas kuasa, pelbagai cara dan taktik mereka gunakan untuk melemah dan mensabotaj pentadbiran negara, taktik mereka di parlimen tempoh hari menunjukan bertapa kemaruk dan gila kuasa nya pembangkang, mereka sanggup memerangkap AP BN dengan siaran langsung bola sepak dan ada cerita-cerita dari parlimen, mereka juga sanggup mengunci AP BN di dalam tandas sekiranya keadaan sudah terdesak, mujurlah perancangan jahat mereka itu tidak diizinkan ALLAH.

Kepada Ahli Parlimen BN yang tidak ada pada malam itu, kamu memang tak guna, pasal kamu lah kerajaan BN hampir tumbang, mane kamu pergi malam tu, kamu tak tahu ke yang pengundian untuk meluluskan bajet akan di buat malam tu? kamu kena ingat sidang parlimen bukannya berlangsung 365 hari, ia cuma 3-4 kali dalam setahun, tu pun payah sangat ke nak hadir, diharap Datuk Najib dapat menegur atau mengambil tindakan atau apa-apa hukuman yang sesuai diatas kelalaian AP BN ini.

Apa yang berlaku pada malam isnin lepas patut dijadikan ikhtibar dan pengajaran bahawasanya kehadiran anda di parlimen amatlah penting dan sekarang bukan masa honey moon bagi AP BN, ingatlah pembangkang yang diketuai oleh Anwar sentiasa mengintai peluang untuk merampas kuasa.

Segala yang baik datangnya dari ALLAH
Segala yang buruk datangnya dari syaitan dan Anwar Ibrahim.

Comments

Jebat said…
Saya rasa bukan tiga orang aje yg harus berterima kasih tetapi kesemua 66 ahli palimen BN yg ada di sana.
YANG GAMBI said…
Salam bro, Allah memelihara UMNO kerana bangsa dan agama yang hendak digadaikan Anwar dan PAS.......

Tetapi adakah MP-MP BN sedar dengan kealpaan mereka ini....
Anonymous said…
UMNO tak akan jawab Racist DAPLGE Haram !

Walau pun di cemoh dan di caci dan ampu, UMNO tidak akan mengambil sikap “champion” jagoh orang Melayu sebab faktor yang utama ialah ,tradisi tradisi UMNO sebagai pejuang, di cairkan olih aliran sejarah.
UMNO , sebagai monolith, secara menyeluruh “evolve and assimilate contemporary values”.
“Sudah mengambil sikap ” kita telah buat apa yang patut “,cukup lah perjuangan, orang melayu sudah selesa,sekarang la ni 1Malaysia ujud, dan bangsa melayu tukar identiti menjadi Malaysia.
Ini berlaku secara perlahan semenjak 2004 peralih kuasa, dan secara mendadak pada Mac 2008, dan secara mengejut apabila DSNajib naik jadi PM.
UMNO juga kecewa dengan pengundi pengundi yang tolak BN dan UMNO pada Mac 2008.
UMNO hingga hari iniMasih merajuk ,sakit hati,tawar hati,monyok,dendam dll kapada “electorate” Melayu.
Maka UMNO sekarang hanye ada “auto pilot” and “cruising” hingga 13PRU.
Sikap nya : menang okay,kalah pun ok, dunia dah berubah dan zaman dah maju, cari kontak dan peluang aje sekarang untuk sendiri.
Nak lawan dengan pembangkang, tak payah lah,dia orang guna saman dan peguam, mana bolih tahan(takut).
Kalau ade masalah, baca skrip dan jawapan yang telah sediakan olih pegawai kerajaan, tak perah otak.
Ini simpulan apabila di kaji mengapa bangsa pendatang cukup lantang soal ini dan soal itu.
Orang Melayu tidak bolih angggap UMNO sebagai lambang orang Melayu, sebab peranan itu telah di curi olih orang lain pada Mac 2008.
Dan UMNO masih lagi merajuk dan salah kan orang lain,sebab tiada cermin secukup besar untuk UMNO lihat apa itu UMNO, dan ahli UMNO dah tak kesah ,melain beli baju dan sampin baru dan beg untuk pergi ke PWTC untuk jamu perut dan diberi halwa telinga olih pemimpin yang tidak mahu berubah.
Maka akibat nya , pada saat ini dan hingga PRU 13, Melayu terkapar terkapai menerima asakkan demi tomahan dan pengyakit hati olih kaum cina India dan kafir yang mengunakan peluang ,saman dan peguam untuk menghentam Melayu dan mengheret semangat Melayu.
Kaum cina india dan kafir di bantu olih orang melayu yang hanye ikut nafsu serta pesongan otak intelek ala barat.
Teraju Orang Melayu dan atasan Melayu(contoh Jen Zaini) tahu apa yang huraikan di atas dan mereka tahu lebih banyak daripada itu.
Tapi olih kerana masing masing ade kepentingan ,maka “nothing happens”,go with wind, dont rock the perahu,syiok sendiri.PEEM ta da,pe luar negeri tiap minggu,l semua BN AP lari dan hampir tombang kerajaan.
changkat lobak
arjuna waspada
heheheheh....

kelakar laaa plak....hahahahaha
azreen said…
tapi mana wakil BN yang lain..mereka sepatutnya mempunyai kesungguhan seperti yang ada pada wakil pembangkang..
lagenda said…
Salam Ziarah......

MP-MP BN lain masih tidak mengambil iktibar dari Kes Dun Kota Seputeh.Masing-masing masih leka dan berasa selesa dan tidak menyedari Anwar Ibrahim bijak mengatur strategi untuk menguling kerajaan dengan cara halus ini.Tahniah Dato Nazri dan 66MP BN lain yang menjadi penyelamat Kerajaan BN

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID