Khalid Makan Hasil Mayat, Orang Miskin Pergi Mampos

Haaa....Haa....Haaa.... orang miskin di selangor bakal duduk dalam kotak dan bawah jambatan, negeri berkebajikan hanyalah retorik kerajaan PKR (projek khinzir raksasa) penipuan demi penipuan telah berjaya blogger dedahkan, terbaru, khalid gagap menggadaikan berpuluh ribu hektar tanah yang di khaskan untuk membina rumah kos rendah di Mukim Hulu Yam di Hulu Selangor untuk projek kubur cina mega.

Tahu berapa hektar tanah yang sepatutnya menjadi tempat tinggal untuk golongan miskin yang telah digadai oleh khalid? 72.366 hektar hampir sama keluasan dengan projek i-city milik kawan khalid tu. mengapa khalid gagap tergamak menginaya orang miskin di selangor sampai macam tu? mungkin pada pandangan khalid, kubur cina lebih mendatangkan untung kepada kerajaan negeri berbanding kalau kerajaan nak bina rumah kos rendah, pasal ape? kerajaan negeri tak perlu keluar duit nak buat rumah kos rendah yang untungnya hanya ciput, harga untuk sekaki persegi tanah kubur cina lebih kurang rm 30 ribu, bayangkan la berapa banyak untung yang khalid dapat. sure dia pun ada syer dalam kubur tu.
Khalid lebih cina dari cina, hari tu dia nak ambil hati cina kerana mengundi pakatan dia buat ladang babi mega, lepastu sumbang 2 juta pulak untuk sekolah cina, hari ni sekali lagi cina selangor untung, mereka dapat tanah kubur baru di tengah-tengah kawasan melayu pulak tu. lepas ni kita tak tahu apa lagi yang khalid gagap nak bagi kat cina, padan muka orang melayu yang undi pakatan haram, apa yang khalid buat ni sama macam apa yang lee kuan yew buat pada orang melayu singapura, sumbat seberapa ramai orang cina di kawasan yang ramai penduduk melayu, bangunkan kawasan tu, bila harga rumah dah mahal atau kadar jenayah makin meningkat, sure orang melayu pindah sedikit demi sedikit akhirnya cina akan kuasai kawasan tu seperti yang dah jadi sekarang ni di klang, petaling jaya, banting dan banyak lagi tempat.

Padan muka korang yang undi pakatan, ingat la oii... pakatan ni baik pas ke, pkr ke dia orang ni dah jadi lembu dap dah jadi lembu cina, korang ingat kalau anwar jadi pm esok orang melayu akan hidup senang dan aman macam sekarang ke? orang bodoh, bahalul kelabu asap je yang kata kalau anwar jadi pm melayu akan senang, anwar cuma nak jadi pm je oii... orang melayu lantak kau la, pandai-pandai la korang nak hidup.

Comments

Anonymous said…
KEHKEHKEHKEH JWB LAA ORG SELANGOR YG MATI2AN UNDI PUAK FUCKATAN WEIIII!!..LEPAS NI RAMAI YG CARI KOTAK2 KOSONG BUAT TMPT BETEDUH PLAK. CUMA WONG KHA LID JEK BERNASIB BAIK SBB DIA LAGI CINA DRP CINA YG ADA. SILAP HARIBULAN DIA BAKAR COLOK KT KUBOR GAK KEHKEHKEH
lagenda said…
Salam Ziarah......

Tunduk lagi si kalid ni yer atas desakan DAP.
pegiaji takdoksaponaktajo said…
padan dgn kamu org melayu sgor yg baik hati sgt pegi undi parti haprak ni..skg kamu perhatikan gambar dan tingkah laku melayu2 bangsat tu menjual melayu..melayu mmg tidak berfikir panjang dan terima sajalah akibatnya..yg merana awak sendiri..kalid dan balaci2nya termasuk yg berserban dan bertudung lingkup tu hidup senang lenang menjual bangsa dan agama..
Jas Salleh said…
Melampau sungguh Khalid. Lihatlah bukti , siapakah yang lebih rasis, rasuah, zalim, penindas dan menyalahgunakan kuasa. Sudah tentulah PKR-DAP.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID