Khalid Samad: Perjuangan Mu Hampir Menuju Kejayaan.


Perjuangan Khalid Samad untuk meletakan kalimah allah di setiap gereja di malaysia hampir menuju kejayaan, esok (30 Nov 2009 jam 2 petang) bertempat di Mahkamah Tinggi jalan duta kuala lumpur di kamar no5 tingkat 3, pembacaan keputusan KES PERMOHONAN GEREJA KRISTIAN MAHU MENGGUNAKAN KALIMAH ALLAH akan di putuskan oleh Hakim YA. Low Bi Lian, senang cerita esok mahkamah akan bagi tahu yang gereja kristian ni boleh ke tidak gunakan kalimah Allah di setiap gereja mereka.

Terima kasih kita kepada Ir. Hj. Khalid Samad, Ahli Parlimen PAS kawasan Shah Alam kerana membuka peluang untuk gereja menggunakan kalimah allah, juga terima kasih kita kepada Parti Islam Se-Malaysia kerana turut bersengkongkol dalam perkara ini.

Lepas ni kita akan dengar pula permohonan dari kuil hindu, kuil buddha atau wat siam, mereka juga ingin meletakan kalimah allah di kuil-kuil mereka, terima kasih Khalid Samad, kau memang gile, dan kepada seluruh ahli PAS, sila hadir beramai-ramai untuk menyokong tindakan Khalid Samad tu.

Comments

lagenda said…
Salam Ziarah.....

Jika berjaya ucapan tahniah la kepada penyokong-penyokong melayu PKR dan PAS kerana memberi undi kepada YB Khalid kita ni yer
McTheory said…
syabas kepada khalid gereja.akhirnya tercapai juga impian si khalid gereja ni. syabas kepada Pas kerana turut sama memberi sokongan kepada khalid gereja.
Ezad said…
lepas ni, adalah pulak restoran dan kedai makan cina gantung kalimah allah muhamad..

tak kira la ada menu babi ke tak..

umat melayu yg otak singkat, ilmu tak der dlm dada.. asal nampak kalimah allah/muhamad kat restoran tu, terus masuk. makan la apa yg ada..

tahniah YB..

jasamu ku kenang hingga akhirat
Anonymous said…
YEZEKKKK..LPAS NI ULAMAK2 PAS PUN DH BLEY BERKHUTBAH SAMA KAT GEREJA DAN PENGIKUT2 PAS PUN DH BLH SOLAT KT DLM GEREJA SAMA2 DGN PUAK KAFIR KEHKEHKEH
oyabun said…
Salam Bro..

Teman rasa lepas ni Gereja Terbesar di Shah Alam kan bertukar namanya kepada Gereja Khalido sempena mengingati perjuangan Khalid Gereja ini..???

Bravo..bravo Khalid Gereja..!!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID