29 June 2009

Nik Ajis Melancap


Melancap boleh juga di sebut sebagai onani, masturbasi ada di kalangan mat rempit menyebutnya dengan ayat goncang, tapi semua ayat-ayat itu mempunyai maksud yang sama yaitu mengeluarkan air mani menggunakan tangan.

Melancap adalah satu cara untuk melepaskan tension hawa nafsu bagi kaum lelaki. perempuan juga boleh melakukan aktiviti melancap, tapi ini jarang-jarang kita dengar, yang selalu buat perkara ni adalah orang lelaki, melancap adalah satu cara utntuk melepaskan nafsu, cara lain ialah dengan kita berkahwin pada yang mampu dan melanggan pelacur perempuan pondan atau jantan macam yang selalu anwar ibrahim buat.

Nik Ajis melancap? pelik bunyinya, tapi itu lah gambaran yang boleh di berikan kepada nik ajis apa bila dia ingin melepaskan nafsu politiknya dengan mencabar Datuk Najib untuk berdebat. perbuatan nik ajis samalah macam melancap, nak kahwin tapi tak mampu, nak langgan pelacur takut dosa so jalan terbaik ialah melancap.

Ceritanya Nik Ajis/PAS ni sebenarnya memang tertekan dengan rakan karib mereka yaitu DAP dan PKR, memang kalau kita tanya sesiapa pun ahli PAS atau pemimpin PAS, depa ni memang cukup menyampah dengan PKR dan DAP, menyampah dengan kerakusan dan ketamakan mangkuk-mangkuk tu membolot projek-projek di negeri yang depa perintah tampa sedikit pun memberi kepada pemimpin PAS negeri itu.

Lalu di mainkan la wayang perpaduan dengan UMNO, yang UMNO ni pun ingat betul-betul la PAS ni ikhlas tapi PAS tetap PAS perangai tikam dari belakang sudah menjadi permainan sejak dari dulu lagi. yang paling best pula secara tak semena-mena semua kesalahan dan perpecahan dalam PAS tu sendiri di letakkan di atas kepala UMNO, sial ke tidak perangai PAS ni.

Dan bila perpaduan dengan UMNO tak menjadi, bersorak sorai la syaitan-syaitan dalam PAS ni, untuk menggairahkan kan lagi syaitan-syaitan dalam PAS ni maka nik ajis pun menyamakan la pula UMNO ni dengan ayah pin dan dia tambah kan lagi kegairahan syaitan-syaitan dalam PAS ni dengan mengatakan UMNO ni sama dengan Komunis, dalam pada syaitan ni menyambut kegairahan yang di buat oleh nik ajis ni ada juga lah berberapa ekor syaitan yang telah terpancut maninya dek kerana terlalu ghairah dengan lakonan pornstar berberapa pemimpin mereka.

Untuk menggairahkan kan lagi syaitan-syaitan belaan dia, maka nik ajis mengolah satu lagi cerita yang kali ini lebih menggairahkan dan lebih stim yang bisa membuatkan syaitan-syaitan belaan dia yang kini sedang melancap dengan penuh nafsu mampu terpancut-pancut sehingga terduduk kelesuan, kepuasan buat sebulan dua ini, dan cerita itu ialah cerita mari berdebat. sekiranya cerita mari berdebat ini kureng untuk memancutkan air mani syaitan-syaitan belaan dia besar kemungkinan nik ajis akan mengarahkan satu cerita yang lebih mengairahkan lagi, mungkin nik ajis akan mengambil berberapa pelakon muslimat yang montok dan gebu-gebu untuk membuatkan ceritanya lebih gairah supaya syaitan belaannya melancap dan terpancut dengan lebih puas.

25 June 2009

Nik Ajis dan Pahala gambarnya


Pada 20 Jun lalu, lidah rasmi Pas melalui HarakahDaily.Net telah memaparkan kenyataan yang mengenjutkan umat Islam diseluruh negara berhubung poster Nik Aziz yang bakal mereka gunakan sepanjang pilihanraya Kecil Manik Urai Julai nanti. Dalam artikel yang bertajuk ‘Poster Nik Aziz Punya Nilai Komersil Yang Tinggi Kata Wan Rahim’ (HarakahDaliy.Net) telah mengelirukan umat Islam.
Jika diperhati dari apa yang dipaparkan dalam penulisan tersebut ia seolah-olah meletakkan Nik Ajis pada satu tahap yang cukup tinggi dan agung seolah-olah si nik ajis ni bertaraf wali atau sahabat.Antara kenyataan dalam Harakah Daily ialah “Misalnya di Manek Urai, Wan Rahim terkejut apabila ada seorang imam di masjid Mukim Manek Urai menganggap seolah-olah mendapat pahala apabila memandang poster Tuan Guru Nik Aziz.” (20 Jun, HarakahDaily.Net) Apakah ini ajaran Islam yang diajar oleh Pas kepada pengikutnya? Adakah dengan hanya tengok gambar Nik Ajis akan dapat pahala tanpa kita melakukan amal ibadat? Adakah ini akidah yang diajar oleh Pas? Dulu sewaktu Al-Arqam pun buat perkara yang sama juga, mengikut cerita daripada pengikut-pengikut tegar Al-Arqam dulu, barang siapa yang lepas solat memandang gambar Abuya Ashaari dia akan mendapat syafaat di akhirat kelak.Tidak kah ini satu ungkapan yang amat keterlaluan dan boleh memesongkan akidah umat Islam?

Nahh kalau macam tu, tidak mustahil lah mereka agungkan Lim Guang Eng, Nga Kor Meng dan para pemimpin Dap lain kerana pandai bercakap mengenai Islam dan pandai mengungkap ayat-ayat suci Al-Quran walaupun mereka tidak beriman dengan Allah, Al-Quran dan Al-Hadis.Tidak mustahil juga jika pemimpin Dap turun berkempen di Manik Urai, dalam kempennya mereka akan membaca lagi ayat-ayat suci Al-Quran dan lebih mengembirakan pemimpin Pas jika ada pemimpin Dap yang berkempen di Manik Urai memakai kain sarung, berjubah dan serban atau kopiah. Puak-puak Pas pasti akan bangga dan akan mereka canang bahawa masyarakat Cina (Dap) boleh menerima kehidupan orang Pas dan mengikut cara Islam walau pun mereka tak beriman dan baru sahaja selesai makan Ba Kut Teh.

Mungkinkah kesemua ahli PAS sudah menganggap Nik Ajis sebagai seorang wali yang di turunkan Allah kepada mereka? sama-samalah kita fikir-fikirkan.

19 June 2009

(ISU SELANGOR) Demi Undi PAS Halalkan Arak.


Det keluarkan artikel yang pernah det tulis satu masa dulu dengan tajuk PAS akan biarkan kilang Arak beroperasi macam biasa bagi menyambut tulisan seorang blogger yang betrajuk PAS KOMPROMI MAKSIAT KERANA UNDI http://dakwat-kertas.blogspot.com/

DUA-DUA KILANG DALAM NEGERI SELANGOR

Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hassan Ali menafikan parti itu pernah berjanji untuk menutup semua pusat hiburan termasuk kilang arak dan kandang babi, sekiranya mengambil alih tampuk pemerintahan negeri itu.
Sebaliknya beliau berkata, janji itu tidak pernah dibuat kepada rakyat ketika kempen-kempen pilihan raya sebelum ini, termasuk pada Pilihan Raya Umum Ke-12, Mac lalu.Malah, beliau turut mencabar mana-mana pihak supaya tampil mengemukakan bukti yang menunjukkan mana-mana pemimpin Pas termasuk dirinya membuat janji itu kepada rakyat pada pilihan raya umum lalu.

Komen:

Arak dan babi merupakan 2 perkara haram dan dilaknat oleh Allah S.W.T. Bila PAS menyertai PR dan berjaya dalam PRU-12, mengapa tidak ada sebarang tindakan diambil dalam menghadkan atau menghentikan terus perkara-perkara yang dimurkai Allah itu. Tidak langsung walau sejentik, PAS membuat sebarang kenyataan mengenai isu Arak dan Babi. PAS menjadi PAK-TURUT selepas menyertai PR. PAS sanggup dicucuk hidung, di tarik kesana-kemari oleh DAP dan PKR tanpa sepatah melawan tindak-tanduk mereka walupun dilihat merosakan imej Islam yang dipertahankan oleh PAS sendiri.

Lihat sahaja isu babi, mereka sanggup berjuang bermati-matian bersama babi-babi mereka kerana mahukan projek babi mega mereka berjaya. Ini pula hal kilang Arak, tidak sedikit pun PAS mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung isu ini. Siap sekarang sanggup bersongkol meng-iakan agar tidak ditutup kilang arak tersebut dan mencabar mereka yang membuat kenyataan tetang isu arak ini.Sewaktu mereka di Kelantan, bukan sahaja kilang Arak, panggung wayang pun tiada, kononnya ini semu haram serta menyesatkan penduduk/ rakyat Kelantan. Jadi apa sudah jadi sekarang, PAS telah meluaskan tanah jajahannya keluar dari Kelantan, jadi sudah pasti rakyat atau penyokong setia mereka mengharapkan perkara yang sama dilakukan di tanah jajahan baru mereka ini.

Amat mendukacitakan sekali kerana PAS yang satu masa dahulu lantang bersuara, mengeluarkan fatwa yang ada kalanya ditegur menyimpang dari landasan sebenar, kini sujud menyembah serta meng-iakan semua benda haram yang diharamkan terus oleh Islam.Apa PAS telah lembik dalam pertarungan mereka dalam PR, atau mereka hanyalah boneka bertali yang dikawal sepenuhnya oleh DAP & PKR di dalam PR tersebut. Jika PAS tidak rasa bersalah atas tindakan mereka, sekurang-kurangnya malulah sikit pada penyokong mereka yang selama ini menyangka menyokong ulama tetapi rupa-rupanya menyokong ular dalam semak PAS parti yang telah dicucuk hidungnya!

Komen tambahan:

Soalan pertama yang di tanya oleh penyokong fanatik PAS kepada orang-orang UMNO sewaktu UMNO memerintah selangor dulu ialah, " Bila UMNO nak tutup kilang arak tu"? " UMNO ada syer ke?" bila di tanya oleh orang UMNO kepada ahli PAS pula " Kalau PAS berkuasa PAS akan tutup ke kilang tu?" biase la dengan angkuh penyokong PAS akan menjawab " Hari ini kami menang esok kami tutup dua-dua kilang tu"

Nah sekarang aku tengok dah setahun lebih dah PAS berkuasa di selangor tapi kilang-kilang tu tak tutup juga, makin bertambah besar ada la, aku rase la kedua-dua kilang arak tu bagi INFAQ kut dekat PAS Selangor, tu pasal la sampai sekarang ni PAS tak kotakan janji dia dan PAS tak berani nak tutup, yang berjanji nak tutup kilang tu bukan pekak punya ahli PAS tapi sampai persuruhjaya dia sendiri pun berjanji juga, janji tinggal janji, lagi sekali pilihanraya dia janji macam tu juga. dan sekarang ni kalau kita tengok kedai 7 elevan pun makin banyak menjual arak secara terbuka, malah di kawasan melayu pun yang ada banyak cawangan PAS pun kedai 7 eleven secara terbuka menjual arak, ape orang PAS buta ke? tak nampak ke? dulu orang PAS kata UMNO bersubahat, sekarang ni PAS bukan setakat bersubahat tapi pas menghalalkan pulak penjualan arak tu.

18 June 2009

(ISU SELANGOR) Dendam Gobinad

Jika dulu Adun Kinrara Teresa Cock memberi amaran kepada seluruh masjid dan surau di Bandar Kinrara yang juga dalam dunnya supaya laungan azan di perlahankan mendapat tentangan hebat dari seluruh penduduk melayu di sana dan Teresa Cock sudah mendapat pengajaran di tahan ISA dan isu itu sudah sunyi sepi.

Kita ingatkan setakat itu aje tekanan yang di terima oleh penduduk melayu di sana, rupanya ada lagi tekanan yang di buat oleh Parti Komunis DAP terhadap penduduk di situ.

Terbaru, akibat dendam kesumat Parti Komunis DAP kerana tidak mendapat sokongan orang melayu di sana, Ahli Parlimen Puchong, Gobinad Singh Deo pula menjalankan kerja-kerja jahatnya, dia dengan muka tak malu menggunakan kuasa dia sebagai ahli parlimen telah mengarahkan Majlis Perbandaran Subang Jaya MPSJ untuk mengangkut sebuah kabin milik Jawatankuasa Khairat Kematian Bandar Kinrara.

Kabin itu di gunakan oleh penduduk islam di situ sebagai bilik operasi sekiranya ada kematian supaya mereka senang untuk menguruskan jenazah dan sebagainya, tetapi alasan gobinad berikan kepada MPSJ untuk menghalalkan perbuatannya ialah kabin itu di gunakan oleh penduduk melayu di bandar kinrara untuk tujuan politik.

Satu alasan yang cukup bangsat dan tak masuk di akal, itu menunjukan yang gobinad langsung tak ambil tahu tentang penduduk di sana. menurut salah seorang AJK pengurusan khairat kematian, si gobinad dan berberapa pemimpin PKR di kawasan tu memang cukup berbulu dengan penduduk melayu disana, jika dulu tekanan untuk memperlahankan Azan tidak menjadi maka sekarang ini jalan mereka untuk melemahkan masyarakat melayu di sana dengan membuat fitnah kononnya kabin tu di gunakan untuk tujuan politik dan kabin itu didirikan secara haram di atas tanah MPSJ padahal kabin itu adalah milik pemaju perumahan bandar kinrara dan tanah itu adalah tanah persendirian bukan tanah milik MPSJ.

Sewaktu MPSJ menjalankan operasi terhadap kabin tu, MPSJ gagal untuk memberi sebarang notis atau apa-apa surat peringatan kepada Jawatankuasa di situ, secara tiba-tiba MPSJ datang memotong rantai kunci kabin dan menghumban keluar peralatan pengurusan jenazah dan kain kapan yang mereka syaki kain putih itu di gunakan penduduk untuk membuat banner, sehingga bertaburan kain-kain itu di atas rumput.

Allah itu maha pengasih dan penyayang, ketika penguatkuasa MPSJ sebok menghumban keluar barang dari kabin itu, seorang penduduk yang juga Ajk Pengurusan Khairat telah ternampak kerja jahat MPSJ maka dia terus memberitahu berberapa Ajk yang lain, berlaku perang mulut antara penguatkuasa dan ajk khairat di situ dan setelah di terangkan mengenai status kabin dan status tanah oleh ajk khairat, penguatkuasa MPSJ sedar yang ini adalah satu mainan politik yang dimainkan oleh parlimen mereka.

Tindakan Parti Komunis DAP dilihat sebagai tekanan kepada penduduk melayu di Bandar Kinrara kerana tidak menyokong mereka masa pilihanraya yang lepas.

16 June 2009

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra


Akibat tekanan yang di hadapi dalam hidupnya Marina Lee Abdullah isteri Raja Petra Kamaruddin hampir membunuh diri minggu lepas, ini di ceritakan sendiri oleh seorang nurse di SJMC Subang Jaya kepada det.

Sudah la si suami ghaib entah kemana dan sekarang ni di buru polis, anak kesayangan pula terlibat dalam berberapa kes samun dan rompakan bersenjata.

Marina Lee Abdullah di masukan ke SJMC minggu lepas kerana pendarahan yang teruk di pergelangan tangan kirinya di percayai dia mengelar pergelangan untuk cuba menamatkan riwayat hidupnya.

Sekarang ini menurut nurse yang memberi maklumat kepada det, marina sudah beransur sembuh dan sudah keluar dari sjmc dan berada di rumah kakaknya di ampang.

Itulah pengajaran yang di berikan Allah apabila si suami yang tak ada kerja lain asyik suka memfitnah orang dan akhirnya keluarga porak peranda.

13 June 2009

Sejarah Komunis dan Chin Peng



CHIN Peng atau nama sebenarnya Ong Boon Hwa dilahirkan pada 21 Oktober 1924 di No 36, Jalan Kampung Koh, Sitiawan, Perak. Beliau adalah bekas Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya (PKM). Perjuangan revolusi bersenjata yang didokongnya banyak menumpahkan darah.

Tidak sedikit air mata yang mengalir, penderitaan, kesedihan, ketakutan dan trauma yang mendalam dialami rakyat akibat kekejaman komunis ketika zaman Darurat (1948-1960). Penduduk yang tinggal berhampiran kawasan hutan dan di estet getah seluruh negara berdepan dengan ancaman nyawa, harta benda dan tanaman mereka dimusnahkan.-Pastinya perajurit tanah air yang berjuang menentang komunis tidak dapat melupakan kezaliman dan kekejaman komunis. Selagi hayat dikandung badan, maka segala pengalaman itu tetap menjadi kenangan pahit buat mereka.

Di jangka seramai 1,883 anggota keselamatan terkorban dan 2,560 cedera. Ramai perajurit yang cacat anggota kerana bertempur dengan komunis masih hidup hingga kini. Di kalangan orang awam pula, sebanyak 2,473 terbunuh , 1,385 cedera dan 810 ditawan komunis. Kematian pihak gerila komunis adalah 6,710 dan yang ditawan seramai 3,989 orang.

Elok rasanya kita menyingkap sejarah pergerakan komunis di negara kita. Ideologi komunis mula menyerap masuk ke Tanah Melayu pada 1920-an. Melalui Biro Timur Jauh, ejen komunis antarabangsa (Comintern), terutama dari China dan Russia berjaya mempengaruhi kebanyakan pertubuhan buruh, kesatuan sosialis dan kesatuan pengguna yang kebanyakannya dianggotai kaum Cina. Bahan penerbitan komunis seperti surat berita keluaran Rosita dan Delta News Agency, buku dan risalah komunis dari China dan Russia mempengaruhi kebanyakan orang Cina. Buku berjudul Komunisme dan Negeri China karangan Fung Tsz You adalah di antara buku yang dibaca.

Kelas malam yang wujud di Kuala Lumpur turut dijadikan markas penyebaran fahaman komunis. Pada Mei 1926, Kesatuan Sekerja Am Nanyang ditubuhkan di bawah pengaruh Communist International TradeUnion Organisation (Profintern). General Labour TradeUnion’ di Singapura turut dipengaruhi komunis. Kedua-duanya mendalangi beberapa siri mogok sekitar 1920-an. Pada 1928 Parti Komunis Nanyang ditubuhkan dengan sayap utamanya Liga Anti Imperialis Nanyang. Akhirnya, atas arahan Commintern, maka PKM ditubuhkan pada 1930 menggantikan Parti Komunis Nanyang. Sayap pemudanya dikenali sebagai Malayan Communist Youth.


Pada 1935, pemogokan pekerja didalangi komunis berlaku di Singapura dan Kuala Lumpur. Ia menjadi serius pada 1937 apabila buruh estet getah dan bijih turut mogok menyebabkan ekonomi negara terancam. British di Tanah Melayu melaksanakan ‘Punishment Ordinance’ dengan menangkap pemimpin kesatuan buruh yang disyaki sebagai aktivis komunis. Namun, mereka terus berarak dan berdemonstrasi di Kuala Lumpur dan keadaan menjadi serius apabila buruh lombong arang batu di Batu Arang merampas lombong serta mengawal pengurusannya.

Ia akhirnya memaksa majikan bersetuju menerima beberapa tuntutan mereka seperti kenaikan gaji, syarat bekerja yang lebih baik dan kemudahan pekerja yang sewajarnya. Ketika Jepun menawan Tanah Melayu, PKM turut bangkit menentang Jepun menyebabkan British mengiktirafnya sebagai pertubuhan yang sah (1945-1948).

Sentimen anti-Jepun di kalangan orang Cina dan PKM mendorong mereka menubuhkan Malayan People Anti-Japanese Army (MPAJA) untuk menentang Jepun. Selepas tamatnya perang (16 Ogos 1945), MPAJA atau dikenali sebagai Bintang Tiga menguasai negara selama 14 hari dengan melakukan pelbagai kezaliman dan kekejaman.

Apabila British kembali pada awal September 1945 dan mengharamkan MPAJA, maka ahlinya menganggotai Old Comrades Association yang ditubuhkan akhir 1945. Di antara 1946-1947 terdapat hampir 300 pemogokan didalangi komunis. Pada 1947, Chin Peng dilantik menjadi Setiausaha Agung PKM. Beliau tertarik dengan pendekatan revolusi komunis di China pimpinan Mao Zedong.

Pada 1948, PKM mengangkat senjata menentang penubuhan Persekutuan Tanah Melayu menyebabkan British mengisytiharkan darurat di Tanah Melayu (1948-1960).

Perjuangannya bersarang di hutan belantara dengan melakukan serangan hendap serta menggunakan kaedah jerangkap samar yang mengorbankan banyak nyawa dan kecacatan. Pada 1955, Chin Peng menolak perjanjian Damai Baling dengan Tungku Abdul Rahman dan meneruskan perjuangan bersenjata dengan berselindung di sebalik nama Pembebasan Nasional Malaya (PNM). Pada November 1957 Persidangan International Communist Movement di Moscow mengiktiraf PKM sebagai parti komunis yang mewakili pertubuhan komunis antarabangsa di Tanah Melayu.
Wakil PKM yang hadir dalam persidangan itu ialah Siu Cheong dan Musa Ahmad. Nama seperti Rashid Maidin, Musa Ahmad, Abdullah CD, Abu Samah Mohd Kassim, Shamsiah Fakeh, Ahmad Baki, Ali Majid dan Abdul Rahman membawa kita kepada persoalan mengenai pembabitan orang Melayu dalam perjuangan fahaman kiri ini. Untuk mempengaruhi orang Melayu, komunis menerbit dan menyebarkan risalah dalam bahasa Melayu seperti Suara Boeroeh Malaya dan Ingatan. Mereka juga menubuhkan Jawatankuasa Tempatan Komunis dan Liga Anti-Imperialis. Aktivis Parti Komunis Indonesia (PKI) juga digunakan untuk meraih sokongan orang Melayu dan orang Jawa di beberapa negeri.

Apabila pemberontakan PKI (1926) gagal, ramai tokoh ternamanya seperti Tan Malaka, Hasanoesi, Alimen, Sutan Pateh, Moeso, dan Boedisoejitro melarikan diri ke Singapura dan Pulau Pinang. Wakil PKM iaitu Rashid Maidin pernah hadir dalam persidangan Majlis Agama Tertinggi Malaya (MATA) di Maahad II Ihya As-Syarif, Gunung Semanggol pada Mac 1947. Beliau cuba membangkitkan semangat orang Melayu supaya menentang British melalui kekerasan. tapi beliau gagal. Pada tahun 1950, komunis telah melancarkan perperangan di muar johor yang mana sebuah balai polis yang terpencil di kampung bukit kepong telah menjadi mangsa keganasan kominis. Sekitar 1960-an, masih wujud usaha mempengaruhi orang Melayu melalui penubuhan beberapa sekolah tajaan komunis untuk orang Melayu tetapi gagal.

Sekitar 1970-an, terdapat dua siri pembunuhan dilakukan oleh ejen komunis ke atas pegawai tertinggi Polis Di-Raja Malaysia iaitu Ketua Polis Negara, Tan Sri Abdul Rahman Hashim (1974) dan Ketua Polis Perak, Tan Sri Khoo Chong Kong (1975). Tugu Negara juga turut dibom pada 1975. Komunis meletakkan senjata selepas diadakan Majlis Perjanjian Damai di antara Kerajaan Malaysia dan PKM di Haadyai, Thailand pada 1 Disember 1989.

Kesimpulannya, perjuangan komunis gagal kerana ia tidak mendapat sokongan orang Melayu yang berakidah Islam. Perjuangan komunis bukanlah satu sumbangan kemerdekaan tanah air kerana cita-cita PKM mahu membentuk sebuah Republik Komunis Tanah Melayu adalah satu bentuk penjajahan baru yang tidak dapat diterima sama sekali, khususnya di kalangan orang Melayu beragama Islam. Justeru, wajarkah satu perjuangan songsang diberi pengiktirafan di negara ini?

10 June 2009

Skandal Sex Pemimpin PKR


Cerita Utara


Agaknya PKR ni sebuah parti yang bertunjangkan sex sebagai cara hidup pemimpin depa, belumpun reda dengan kes Al-Juburi kini timbul pula kes yang melibatkan dua orang ADUN PKR, sekor di utara dan sekor lagi di pantai timur.

Kita cerita dulu pasal seorang ADUN PKR di utara. dia ni kalau tak silap baru penggal ni je jadi adun, dia ni suka sebat pompuan tak kira la pompuan tu bini orang ke, janda ke, anak dara atau yang dah tak berdara semua dia tibai, kalau dia tibai pompuan tu dia isteri yang sah tak pe la, tapi pompuan-pompuan ni dia tibai secara touch n go, ok korang paham-paham la ekk.

Mamat ni bukan kacak sangat pun dah tua dah, tapi napsu kalah mat rempit, dia ni dengan bini dia same je perangai, laki emm.. dengan pompuan lain, bini pun emm... dengan jantan lain, so nak di jadikan cerita bini dia dah terkantoi, dah ada thambi dalam perut, maka kecoh la satu negeri yang kata bini adun tu dah carry thambi yang bapak dia tak di ketahui sape pemilik asalnya. maka ada la berberapa orang-orang yang berbulu dengan mamat adun ni report kat anwar malangnya anwar buat dekk je, lalu berterusan lah si mamat adun ni menjadi wakil untuk rakyat tempat tu dengan tampa segan silu pasal boss dia cover semua cerita dia dengan jalan yang paling senang yaitu menyalahkan UMNO.

Cerita Pantai Timur

Bapak borek anak rintik (betul ke?) bile boss kaki jubur anak buah kaki liwat. Tu lah yang berlaku pada seorang lagi Wakil Rakyat PKR di Pantai Timur, mamat ni kalau kita tengok nama dan rupa dia memang tak sangka la yang dia ni GAY. tapi itu lah cerita yang sebenarnya, seorang GAY boleh jadi ahli Parlimen. ye lah anwar pun gay juga kan. tapi itu lah kenyataannya, mamat ni kerap di lihat satu pusat clubbing di kl. mamat ni di katakan menyimpan seorang toyboy budak bawah umur, dikatakan jambu jugak budak tu.

Aku bukan ape... biar aku cerita awal-awal dulu benda-benda macam ni supaya korang boleh get ready sekiranya cerita ni tersebar di berita atau suratkhabar, tak la korang terperanjat beruk, kurang-kurang korang boleh recap balik cerita ni dan korang kata "Ooo... darul ehsan today dah cerita benda ni dulu"

09 June 2009

Anwar Al-Juburi main wayang lagi.


Sedang enak makan nasi lemak bungkus, setengah orang kata nasi lemak tetek di gerai di shah alam, aku terbaca satu artikel di surat khabar yang menjadi pembungkus nasi lemak tu, antaranya artikel tu berbunyi " Anwar akan ke luar negara untuk jalani perubatan sakit belakangnya" mula-mula aku ingat cerita anwar sakit belakang ni cerita 5-6 tahun dulu, tapi bila aku belek-belek kertas bungkus nasi lemak tu, ada 2-3 gambar penamaan calon di penanti dan berberapa cerita mengenai PAS dan Nizar, ini dah tentu bukan suratkhabar utusan atau berita harian, maka sah la artikel yang aku baca tadi adalah berita terbaru mengenai anwar.

Anwar sakit belakang lagi... lagu sedih yang anwar dan wan azizah nyanyikan 6-7 tahun dulu, dan-dan ni je lah kau sakit belakang, dah dekat court case kau mula la belakang kau sakit balik, maknanya anwar dah mula main wayang balik.

Mula-mula dulu masa dia baru kena tangkap dia kata kerajaan racun dia dengan arsenik, tapi drama arsenik kurang menarik perhatian rakyat, sokongan kepada keADILan ketika tu kurang, hajat anwar mase tu konon-kononnya dia ni macam Napoleon Bonaparte la dan dia bercita-cita nak minta rakyat mengamuk dan jatuhkan kerajaan pimpinan Tun Mahathir.

Bila cerita arsenik tu dah tak sensasi, anwar sekali lagi main wayang, dengan berkerusi roda dia datang ke mahkamah memakai barut perempuan bersalin dan tah aku pun tak tau la menatang ape yang dia pakai kat leher dia tu. drama sakit belakang ni cukup menjadi, sehinggakan 50 peratus rakyat malaysia percaya hidup-hidup dengan drama anwar ni, malah kepimpinan PAS yang dikatakan cerdik pun turut ditipu oleh anwar, Arwah Ust Fadzil Nor sampai dia meninggal pun dia tak tau yang anwar menipu dia.

Maka jalan yang paling mudah untuk anwar keluar dari jail dia kata dia sakit tulang belakang dan dia nak berubat kat tok dukun yang dia percaya dan dukun tu ada kat jerman, kerajaan nak bagi doktor, tapi dia tak percaya dan dia kata doktor-doktor tu semua nak bunuh dia. dan road show lah wan azizah dan juak-juak PKR (keADILan) yang lain kata kerajaan zalim tak bagi anwar berubat jumpa tok dukun dia kat jerman.

http://www.youtube.com/watch?v=HwFU5Vi4YSA&feature=related
macam ni rupa orang sakit tulang belakang

Sebenarnya anwar sengaja plan untuk keluarkan cerita pasal dia di racun dan sakit belakang, masa dia dalam penjara dia minta berberapa cukung-cukung dia untuk create cerita yang bagi rakyat simpati kat dia, tempat si cukung-cukung anwar ni meeting nak plan cerita ni ialah di pejabat harakah dekat dengan restoran haslam. kat tempat tu la depa plan cerita-cerita bodoh ni. Tapi itu lah dia anwar ibrahim al-juburi, manusia yang cukup pandai berlakon, sampai kan orang yang cerdik pun boleh percaya dengan lakonan dia.

Sekali lagi kita jangan tertipu dengan lakonan si anwar al-juburi ni, dia akan menggunakan pelbagai helah untuk tidak mau masuk semula ke dalam jail. mungkin Allah nak menunjukan kebenaran kepada aku maka dia temukan lah aku dengan artikel yang menjadi kertas pembungkus nasi lemak.

08 June 2009

Anwar paksa pelajar UNISEL masuk PKR



Perkara ni dah berlaku dekat dua bulan dah dan sekarang ni benda ni berjangkit pada IPTA lain yang menjadi milik kerajaan Khalid Ibrahim, atas arahan Anwar Ibrahim semua pelajar-pe;ajar unisel di minta menghadiri krusus anjuran Institut Kajian Dasar (IKD) yang seratus peratus dimiliki oleh PKR dan selepas krusus itu pelajar-pelajar di minta untuk menyerahkan salinan photocopy kad pengenalan mereka, rupa-rupanya salinan kad pengenalan itu di gunakan untuk mendaftar keahlian sebagai ahli PKR dan Daftar pemilih.

Memang sejak dua menjak ni PKR dah semakin ketandusan sokongan orang melayu dan plan anwar untuk memperbanyakkan ahli melayu dengan cara memaksa semua pelajar UNISEL menyertai PKR nampaknya berhasil. malah kebanyakkan nama pelajar-pelajar ini di daftarkan sebagai pengundi di bukan tempat yang sepatutnya mereka mengundi, dengan kata lain PKR dah setting nama-nama pelajar ni ditempat yang boleh memberikan kemenangan untuk PKR di situlah mereka akan mengundi.

Penyakit memaksa pelajar-pelajar universiti dan kolej di Selangor kini merebak pula di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) modius operandi mereka adalah sama, paksa pelajar jadi ahli PKR dan daftar nama mereka untuk mengundi di tempat yang PKR rasakan sesuai. bagi pelajar yang telah menyertai UMNO sebelum mereka datang untuk belajar di UNISEL atau KUIS mereka ini telah di pantau oleh berberapa pegawai yang di lantik dari kalangan orang-orang PKR. silap langkah pelajar-pelajar ini akan di buang Asrama atau dibuang
Universiti atau Kolej.

Selain IKD, Yayasan Selangor juga terbabit dalam siri brainwash pelajar-pelajar ini supaya membenci kerajaan Persekutuan, antara tempat-tempat yang selalu mereka menjalankan aktiviti-aktiviti ini ialah di Kem Bina Semangat Ampang Pecah, Kem Princess Haliza Kuala Langat dan berberapa lagi kem-kem swasta yang di bina oleh puak-puak PKR. mereka mengunakan krusus motivasi dan jatidiri dan pelbagai judul latihan untuk megaburi mata pelajar-pelajar, bila pelajar sudah memasuki kem, mereka ni mulalah menyebarkan dakyah-dakyah songsang dan jahat mereka tu.

Dan mengikut desas-desus cerita warga Unisel, besar kemungkinan Khalid Ibrahim akan melantik Abangnya Anwar yang sama nama bapak tapi mak bapak lain-lain untuk menjadi Chancellor yang mana Chancellor sekarang ini ialah Datin Paduka Seri Rosmah Binti Mansor.

07 June 2009

Anwar Masih Perlukan Husam... Husam Masih Perlukan Anwar

Adun PAS Changkat Jong Mohd Anuar Sudin (baju Melayu) di dapati memandu di lorong motosikal untuk ke stadium melawati... ape punya bangang la Adun Pas ni....


Selepas Kecewa kerana tidak di pilih menjadi orang nombor dua dalam parti, Husam Musa berkemungkinan akan menyertai PKR sedikit masa lagi, ini di ceritakan sendiri oleh orang kuat PKR Selangor kepada det. kerana pada husam dia sekarang sudah tidak boleh berkerja dalam PAS dan ahli-ahli PAS sudah tidak mempercayai dia lagi, ahli PAS melihat Husam sebagai proxi Anwar dalam misi Anwar untuk mePKR kan PAS


"Tidak mengapalah sekiranya PAS tidak memerlukan saya lagi, saya masih boleh berkhidmat untuk anwar. kalau tidak di dalam PAS mungkin di luar PAS. tukar parti bukan menjadi masaalah kepada saya, kerana Tuan Guru Nik Aziz dulu pun seorang ahli UMNO dan kemudiannya menyertai PAS, jadi salahkah saya menyertai PKR selepas ini?" itu lah kata-kata husam kepada orang kuat PKR Selangor kepada det di melting pot cafe hotel concord shah alam.

04 June 2009

PAS Dulu Kini Selamanya Sesat

Jika dahulu kata PAS, haram berpakat dan bekerjasama dengan orang bukan Islam di Negara ini dalam urusan politik dan pemerintahan hingga tahap mengkafirkan, mengharamkan memakan ternakan hasil penyembelihan saudara seagama, memulau kematian teman sekampung dan juga enggan berimam bersama.

Adakah mereka yang membuat ‘fatwa’ sendiri itu kini telah taubat dan memperbetulkan kembali penyelewengan itu?Hingga kini masih ada lagi penyokong-penyokong mereka berpegang kesan daripada amanat Haji Hadi dan juga sebagaimana Ketua Dewan Ulama Pas Terengganu, Haji Awang Abu Bakar, ketika berceramah di Gong Duek, Besut, Terengganu, 1 April 1981 dengan mengatakan;“Dan lagu ni Allah Taala beritahu orang ini sebenarnya orang munafiq.“Orang munafiq ni lagu mana perangai?

“Siapa adik kakak, ambil orang kafir buat kawan baik, siapa? (orang ramai jawab.. UMNO). Tengok tu. Sekali lagi saya ulang tayang. Siapa saudara-saudara yang mengambil orang kafir buat kawan baik? (penonton jawab.. UMNO). Haa.. UMNO.“Kalau pandai begitu senanglah dan tahu tanda gak! Buboh tanda ‘molek atas dahi gak ha yalah tu. Apa hukum orang ini? (sama-sama jawab dengan orang ramai) MUNAFIQ.”Tetapi, kini, bukan sahaja berpakat dan bersekongkol, malah hingga tahap ‘bersatu’ dengan penubuhan kelab penyokong dan terdesak ingin dijadikan sebagai sayap pula.Mudahnya dahulu mengkafirkan UMNO kerana bekerjasama dengan parti MCA, MIC, Gerakan dan juga parti bumiputera di Sabah dan Sarawak.

Akhirnya PAS mengakui ‘menjilat ludah sendiri’ apabila bersekongkol dengan Dap, parti yang terang-terang memusuhi Islam sebagaimana yang pernah diungkapkan oleh Pengerusinya ‘langkah mayatnya dahulu jika mahu dirikan Negara Islam’.Kelu lidah pemimpin Pas ketika itu, hinggalah kini, langsung tiada kedengaran tentang Negara Islamnya!

Ke mana agaknya hilang slogan ‘Membangun Bersama Islam dan hududnya?Diganti pula dengan ‘Pas untuk semua’! PAS For All, Itu semua demi menjaga hati rakan sekongkolnya sahaja serta sanggup mencabuli prinsip dan dasar parti sendiri demi kepentingan rakan-rakan politiknya, satu bersifat liberal dan satu lagi sosialis.

Akhirnya, PAS mengakui formula yang selama ini dipakai oleh UMNO selama 52 ini adalah formula yang terbaik. Sebagai Negara majmuk, Negara yang mempunyai pelbagai bangsa dan kaum, perlu ada perkongsian kuasa yang diwakili oleh kaum yang khusus kerana hanya sesuatu kaum sahaja yang tahu kehendak kaumnya.

Ianya kemudian bergabung menjadi satu gabungan yang kukuh, seperti yang diamalkan oleh Barisan Nasional (BN), bukan seperti pembangkang yang semata-mata bepakat untuk menjatuhkan BN, bukan satu gabungan memberi khidmat yang terbaik kepada Negara dan rakyat ini.Tambahan pula, pakatan mereka jelas satu pakatan yang longgar dan tak tentu arah, ada sikap curiga dan tak percaya pada rakan, jika tidak, sudah lama mereka bergabung sebagai satu entiti.

Berbeza dengan UMNO kerana sejak penubuhannya tetap dengan agenda dan usaha untuk memartabatkan agama, bangsa dan Negara serta mempunyai satu gabungan dengan rakan-rakan komponennya dengan amat baik, dan ini di akui sendiri oleh Timbalan Presiden PAS.

Samy Vellu sokong LTTE


Dulu pernah di singapore berlaku ketegangan kaum hubungan antara Sikh dan Hindu berikutan dengan pembunuhan Perdana Menteri India, Mrs Indira Gandhi pada tahun 1984, Perdana Menteri Lee Kuan Yew telah memanggil dan mengingatkan pemimpin kedua kaum itu bahawa mereka berada di Singapore dan bukan di India.


Kaum Hindu yang menyokong tindakan kerajaan India menyerang Kuil Emas di India di mana berkubunya pelampau Sikh yang membunuh Indira dan kaum Hindu pula menyokong tindakan itu yang menyebabkan berlaku pulau memulau dan ugutan antara kedua kaum itu di Singapore, restoran Hindu tidak mahu menjual makanan kepada kaum sikh dan kaum sikh pula mengadakan sembahyang di rumah ibadat dan mengutip derma untuk penentang penentang Indra.


Di Malaysia bukan sahaja kumpulan tertentu mengadakan tunjuk perasaan mengutuk kerajaan Sri Lanka yang meghapuskan pemberontak Harimau Tamil Eelam(LTTE) dan membunuh pemimpinnya Vellupillai Prabhakaran tetapi ada parti komponen BN, dari timbalan menteri sehingga ke anggota parlimennnya secara terang-terang mengistiharkan sokongan mereka kepada LTTE.


Ternyata kumpulan pengganas ini yang diawasi anasir anasirnya di Malaysia kini telah dan berada dalam kerajaan sendiri, mereka ini berada di bawah ketiak Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib. Lebih kurangajar, Presiden MIC Samy Vellu dengan berani meminta kerajaaan Malaysia menarik balik sokongan kepada kerajaan Sri Lanka untuk menyekat kuasa Barat dari menyiasat record kemanusiaan negara itu dalam perangnya menentang LTTE. Walaupun kerajaan memantau pergerakan itu di Malaysia tetapi pendedahan bahawa mereka berada dalam kerajaan sendiri adalah menjejaskan integriti kerajaan Malaysia dan menampakan kerajaan memberikan perlindungan kepada gerakan ini.


Sikap kerajaan yang berkecuali kepada kerajan Sri Lanka tidak boleh tutup muka dua talam kerajaan kepada rakyat negara ini dan ini tentunya akan menggalakan rakyat untuk memberikan sokongan terbuka kepada pemberontak dan penderhakaan di negara lain yang menjadi sahabat kepada Malaysia.Tidak nampak kesedaran ini wujud dikalangan UMNO sendiri bila Samy Vellu bersikap kurang ajar malah Menteri Dalam Negeri Datuk Hishamuddin yang popular sebagai "Menteri Amaran" hanya diam membisu seribu bahasa dan tidak memberikan reaksi segera.


Ini adalah contoh pertama yang menampakan bahawa kerajaan pimpinan Datuk seri Najib adalah longgar,lemah, lembek, tidak tegas dan tidak sensitif dalam usaha untuk memulihkan maruah kerajaan BN yang telah tidak diyakini lagi oleh penyokong penyokong tradisinya yang sedang menunggu sesuatu tindakan yang meyakinkan.


Najib tidak boleh mengembalikan keyakinan rakyat dengan tindakan gimmick dan pura pura dan sekadarkan berucap dengan suara yang kuat dan keras dan mengulangi amaran demi amaran. Kekuatan tidak boleh dipulihkan dengan amaran tetapi dengan tindakan yang ikhas,berani dan tidak menampakan sebagai usaha untuk mencari pengaruh secara murahan.Samy Vellu tidak sahaja menjatuhkan maruah kerajaan Malaysia tetapi menghakiskan maruah kepimpinan Datuk Seri Najib dengan berani mencabar keupayaan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishamuddin yang diketahuinya sangat lembek, lemah dan hanya "main main".

03 June 2009

PAS yang sebenarnya Hasut pengundi jangan keluar mengundi


Begitulah PAS, apabila PKR menang di Penanti, maka berbunyilah mereka kata mereka kemenangan PKR bukan mutlak, PKR sanggup menikam PAS dari belakang dan kemenangan itu bukan kayu ukur kekuatannya dan undi PKR merosot.


Kenapa selepas semuanya selesai PAS berpelukan dan bersalaman dengan calon PKR sedangkan sebelum pertandingan bermula Pemuda PAS lah yang berdentum dentam mendesak Kepimpinan PAS pusat memberi restu untuk PAS bertanding melawan PKR atas dasar Dun Penanti tu PAS yang punya, maka setelah di sergah Anwar pemuda PAS mencecet melarikan diri takut di sergah oleh Anwar sampai terlondeh seluar cabut lari tapi dalam diam-diam Pemuda PAS Pulau Pinang menjalankan kerja-kerja menghasut pengundi supaya memboikot PKR di Penanti.

Itu lah wajah sebenar PAS... talam dua muka, hanya Pemuda PAS Pulau Pinang dan PAS Kaw Permatang Pauh sahaja yang mampu menjawab kenapa dan mengapa peratusan keluar mengundi bergitu rendah.

02 June 2009

Apa faedahnya pulang Chin Peng kepada negara ini?


JIKA kita tanya pada penduduk negara ini terutama yang tinggal di kampung-kampung berhampiran sempadan Thailand sekitar 60-an dan 70-an, mereka tentunya belum lupa pada kekejaman Parti Komunis Malaya (PKM).

Beberapa kawasan di Kedah seperti pekan kecil di Padang Sanai, Pedu, Nami, Gubir, Belantik dan Baling, ketakutan terhadap gerila komunis dirasai hingga ke akhir tahun 80-an.

Ketika itu nama Chin Peng sentiasa meniti dari bibir ke bibir penduduk.
Bukan kerana mereka mengagung-agungkan kedua-duanya atau terlalu menghormati bekas Setiausaha Agung PKM itu, tetapi disebabkan gerun dengan imej kejamnya.

Nama Chin Peng dan komunis menimbulkan perasaan gerun di kalangan penduduk hingga ada yang sanggup meninggalkan ladang dan huma.

Disebabkan kegiatan komunis itu, penduduk tinggal dalam ketakutan. Ada yang terpaksa mengabaikan kebun getah dan dusun yang mennjadi sumber pendapatan mereka kerana sering diganggu oleh pengganas komunis pimpinan Chin Peng.

Itu belum dikira harta benda terutama tanaman yang dirosak dan dimusnahkan kerana ada penduduk enggan bekerjasama dengan kegiatan mereka.

Bagi penduduk Kedah terutama yang tinggal di daerah Sik, Padang Terap dan Baling, mereka sudah tentu tidak boleh lupa serang hendap oleh komunis terhadap pasukan keselamatan di
Gubir yang mengorbankan banyak nyawa anggota keselamatan.

Cerita-cerita ngeri mengenai anggota pasukan keselamatan yang terkorban kerana bertempur dengan pengganas komunis ini sering dipertuturkan.

Ini semua merupakan imej ganas dan kejam PKM pimpinan Chin Peng yang kesannya masih dirasai hingga ke hari ini terutama oleh mereka yang terlibat secara langsung.

Jangan pula kita lupa bahawa ramai anggota tentera dan polis kita terbunuh ketika bertugas mengawal negara daripada ancaman komunis .

Itu belum kita cerita mereka yang cacat seumur hidup seperti putus kaki dan tangan, buta, hilang ingatan dan sebagainya akibat terkena jerangkap samar yang di pasang pihak komunis.

Malah ada antara bekas anggota keselamatan yang berkorban jiwa dan raga mempertahankan negara dari ancaman komunis pimpinan Chin Peng ini, kini hidup terlantar dan terbiar.

Sesetengahnya pula yang cacat seumur hidup terus menderita kerana tidak mendapat pembelaan daripada sesiapa. Termasuk daripada parti-parti politik yang kini cuba tampil menjadi hero untuk membela nasib Chin Peng.

INGAT !!!Ini fakta sejarah. Sebab itu sebarang keputusan untuk membenarkan Chin Peng kembali ke negara ini perlu mengambil kira aspek sejarah ini.

Kalau pun dia dilihat sebagai tidak lagi mengancam keselamatan negara, namun perbuatannya dulu masih lagi dirasai.

Memang ideologi komunis di seluruh dunia kini telah berubah. Namun ramai juga bekas pemimpin komunis di seluruh dunia yang dihukum kerana jenayah perang. Ada yang dijatuhkan hukuman mati macam Pol Pot di Kemboja.

Chin Peng juga banyak melakukan jenayah dan banyak berdosa kepada rakyat negara ini. Sehingga kini dia terlepas daripada berdepan dengan hukuman walaupun terlibat dengan segala tindakan kejam sewaktu menjadi pemimpin PKM.

Chin Peng seharusnya menerima nasib seperti Pol Pot dan Kue Sam Pan

Sebab itu apabila mahkamah pada 30 April lalu menolak permohonannya untuk kembali dan menetap di negara ini, ia tentunya dibuat setelah mengambil kira kesan jika bekas Setiausaha Agung PKM dibenarkan kembali.

Mungkin ada yang bersimpati dengan nasib Chin Peng yang kini sudah berusia 85 tahun dan ingin kembali ke Malaysia.

Tetapi bagaimana pula sensitiviti dan sentimen mereka yang pernah menjadi mangsanya dan kini masih hidup?

Kenapa tidak diambil kira perasaan hampir 5,000 bekas anggota tentera dan polis yang cacat dan masih hidup serta keluarga mereka yang kehilangan agngota keluarga, mereka ini masih menanggung trauma akibat pertempuran dengan komunis dahulu?

Adakah nyawa kira-kira 5,000 anggota keselamatan yang gugur ketika ketika mempertahankan negara daripada ancaman komunis pimpinan Chin Peng itu tidak ada nilai apabila hari ini tiba-tiba kita mahu memberi layanan istimewa kepadanya?

Persoalan-persoalan sensitif ini perlu dijawab sebelum sebarang cadangan memberi layanan istimewa kepada Chin Peng dikemukakan.

Lagi pula aktiviti komunisme di negara ini meninggalkan pelbagai kisah duka dan sedih selain dendam yang cukup mendalam.

Sepatutnya Chin Peng diheret ke mahkamah dan dibicarakan atas segala keganasan dan pembunuhan yang dilakukannya. Layanan ke atasnya perlu sama seperti Pol Pot dan ramai lagi pemimpin Khmer Rouge yang kini dibicarakan oleh tribunal antarabangsa di Kemboja.

INGATLAH !!!Apa faedahnya pulang Chin Peng kepada negara ini?"