KEPALA BABI HUTAN DI LONTAR KE 2 BUAH MASJID



Kepala babi hutan dilontar di dua buah masjid, satu di taman datuk harun dan satu lagi di taman seri sentosa jalan kelang lama. siapa punya kerja ni? det minta polis segerakan siasatan.

berita mengenai kepala babi hutan dilontar di dua buah surau disini.

Comments

salam det..

dapat tahu berita ini bila baca di the star..

tapi ape yang mengecewakan ialah respon dari orang2 bukan melayu atau lebih tepat lagi penyokong2 tegar Pakatan Rasuah yang suka berblog di bolg the star yang dikenali sebagai citizen blog..

semasa gereja diserang tak henti2 mereka berblog dan melemparkan pelbagai tuduhan pada orang islam khusunsya orang melayu..

dan sehingga hari ini mereka masih lagi menyerang kita bangsa melayu dan umno terutamanya..

mereka yang tak menyebelahi hujah puak mereka akan dituduh jumud, tidak demokratik dan pelbagai lagi..bagi mereka segala keburukan di bumi malaysia ini datangnya dari orang melayu dan umno..

tapi hari ini bila dua buah masjid diserang dan beberapa buah surau sebelum ini..mereka hanya diam membisu..tiada sebarang isu yang diputarkan..
McTheory said…
Salam bro,

ini kerja orang yang takdak otak. saja nak cari pasal punya kerja ni. haram jadah sungguh!
YANG GAMBI said…
Salam bro, kesempatan inilah yang mereka ambil untuk mengeruhkan susana..... inilah kerja pengkhianat negara....
Mordecai Kucai said…
Plan bodoh. Kalau kepala babi biasa tu logik la. Ni babi hutan. Susah lak nak cari tu. Terbukti bukan berpunca dari orang china.

Lepas tu ada duit jumlah RM35. Sah la beli kepala tu RM15 lepas tu tokey tu taruk lak duit tu dalam plastik. Si jahanam yang beli tu geli tau benda haram lagi pun buat kerja dalam ketakutan. Lempar la dengan duit duit sekali.

Konon kononnya kalau huru hara adalah orang dapat peluang jadi Perdana Menteri.

Taktik bodoh. Melayu dah pandai sekarang.
Anonymous said…
keja apo ni, sesama sndiri pun nak gaduh. malu kita ngan bukan melayu wei. kita lempang bom kat gereja langsung tak bls ape2, betapa baiknya durang. kita sesame pun nak gaduh2...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID