Anak Raja Petra Nak Bunuh Diri....


Selepas tidak dapat mengikut jejak bapaknya raja petra kamaruddin lari bersembunyi di england bersama dua orang pelacur orang putih, anaknya hampir-hampir mampos mengikut jejak ibunya, pada mulanya dia ingin megelar pergelangan tangannya tapi last minit dia menukar plan dengan menelan pisau cukur. mungkin pada dia, telan pisau cukur tu lebih cepat dan mudah untuk mati kut.

Nasib tak mampos budak tu, kalau tak, tak pasal-pasal umno juga yang disalahkan, anak rpk ketika itu sedang berada di penjara sungai buloh di tahan atas kes curi motosikal yamaha 135 lc, telefon nokia dan jam tangan seiko, tengok punya la teruk perangai anak rpk ni, bapak kau sedap-sedap duk kat england sambil di ulit dengan awek orang putih, anak di biarkan jadi penyamun.

Itu baru atas dunia segala perbuatan fitnah dan tomahan yang rpk buat diberikan pembalasan oleh ALLAH, tak tahu la nanti di akhirat macam mane pulak, kalau rpk tak sedar-sedar lagi tak tahu la nak kata ape.

Comments

Anonymous said…
apa la yang rpk dan marina lee bagi makan kat budak tu mase dia kecik ekk... ni mesti bagi makan dengan duit haram ni, tu pasal anak pun perangai haraamm macam sial.
Anonymous said…
PERIBAHASA MELAYU.

Anak borek..
Ayah rintik..

Kemana kuah kalau tak tumpah ke Nasi.

Rupa-rupanya peribahasa Melayu sesuai sepanjang Zaman.

Daulatkan Bahasa Melayu
Anonymous said…
Sudah tukar la sekarang....

Bapak Bangsat..
Anak bongok..
Mak mangkuk tandas..........

Pergi jahanam la RPK....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID