Balasubramaniam baru tahu datuk nasir pegawai khas najib.


Selepas gagal membuktikan datuk najib terlibat membunuh altantunya, kini pihak pembangkang menggunakan pariah mereka, bala subramaniam seorang tamil yang dikatakan spay untuk mengkambing hitamkan pula bekas pegawai khas datuk najib, datuk nasir safar.

Dalam email kepada suara keadilan, peguam bala memberitahu, yang datuk nasir safar, adalah orang terakhir dilihat ketika altantunya ditahan polis.

Nampaknya bala juga ikut rasa tidak puas hati dengan ucapan datuk nasir hari tu yang mengatakan kaum india dan cina adalah kaum pendatang, mungkin kerana marah, ini lah masanya dia mengaitkan sekali datuk nasir dalam kes pembunuhan ini.

Kenapa nama datuk nasir sebelum ini tak pernah di sebut pun oleh bala, hatta dalam akuan bersumpah bala pun langsung tak disebut nama datuk nasir, apa bala baru perasan atau baru tahu ke yang datuk nasir ni pegawai khas pm? atau pun ada orang yang mengarahkan bala supaya mengaitkan sekali datuk nasir dalam kes pembunuhan tu.

Comments

Anonymous said…
bodoh punya keling, asyik nak menipu je
Anonymous said…
hahhahaha bangang jer, camner org paling akhir dkt dgn altantuya boleh terlepas pandang pulak? benda ni wajib masuk dlm akuan bersumpah! lagi2 d nasir pgwi khas dsn. hehehe kalau bapok tu bapok jugak!
Anonymous said…
Habis Malaysia di kencing oleh Pariah ni, kencing yang hancing dengan kandungan samsu haram.. PAS ambik... TakeBeer!!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID