Solat Hajat & Ceramah Perdana, Tangguh Atau Di Batalkan?


Solat Hajat Tangguh, ceramah perdana pun tangguh , itulah yang senario yang berlaku di shah alam semalam, anwar di ibarat seperti sudah jatuh di timpa tangga, solat hajat yang sepatutnya di buat dan di imamkan oleh nik ajis terpaksa di tangguhkan kerana alasan nik ajis dia terima wahyu dari langit kot supaya dia settlekan dulu masalah sampah sarap di negeri dia. mungkin dalam wahyu tu kata, negeri kau pun kotor ni kau nak bersihkan kekotoran orang lain, tu pasal la solat hajat tu di tangguhkan ke satu masa yang sesuai, mungkin selepas negeri serambi mekah sudah bersih dari sampah sarap.

Maka bodoh-bodoh je la penyokong anwar dan orang-orang pas balik melopong malam tu. kalau kita tengok dalam blog atau web site pas dan barua-baruanya, hatta dalam blog khalid samad ahli parlimen shah alam pun cerita ini langsung tak ada, canselnya solat hajat dan ceramah perdana itu seolah-olah menjadi tanda tanya kenapa ianya di tangguhkan, menurut kengkawan yang hadir ke stadium melawati semalam, penyokong-penyokong pakatan haram berasa kesal kerana last minit mereka baru di beri tahu yang ke dua-dua program itu di tangguhkan. pelik bin ajaib ni.

Mungkin pihak penganjur sudah dapat menghidu yang kehadiran malam ini sure tak akan dapat sambutan itu pasal dia buat cerita kononnya ia di tangguhkan dan mungkin ini sebagai satu petanda yang kerajaan pakatan haram akan tumbang tidak lama lagi. atau pihak penganjur tak mampu nak bayar duit deposit sewa stadium kut...

Comments

Salam DET....

Lepas ni kita desak mereka buat juga SOLAT HAJAT MEGA lagi, tak kisah la siapa imamnya, Hadi Awang ke... Harun Din ke... hatta N.Ajis sekalipun. Kita panjangkan jemputan solat hajat mereka tu kepada pemimpin2 UMNO dan penyokong2 UMNO juga malah kalau boleh seluruh rakyat Selangor yang beragama Islam. Pendek kata kita meriahkan majlis solat hajat tu, tak salah kan???

Tapi bila imam mereka bacakan doa, kita doakan pula dalam hati sendiri pinta kepada Allah supaya proses mahkamah akan dapat membuktikan siapa berada di pihak yang benar dan siapa yang berbohong. Doakan juga supaya perbicaraan berlangsung tanpa sebarang gangguan atau penangguhan lagi.

Ha, bila waktu pemimpin Pakatan Rosak nak bagi ceramah, kita beredar je la, takut2 kita kena kencing je dengan mereka. Tujuan utama kita nak dapatkan petunjuk dari Allah, tu sebab solat hajat beramai2. Bukannya nak dengar cerita mengarut mereka je.....

Macam mana.... boleh dipanjangkan lagi tak saranan saya ini?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID