Terkini dari kediaman Anwar


Murshidul hamPAS tadi baru selesai mengimamkan solat hajat kononnya untuk kesejahteraan untuk anwar ibrahim menghadapi perbicaraan esok, mengikut cerita para makmum yang hadir, ada juga sekelompok penyokong anwar yang turut bersembahyang hajat meminta ALLAH menurunkan bala keatas saiful.

Nampak tak? jahat dan macam sial je perangai penyokong-penyokong anwar, pada det memang padan la pun, yang mengimamkan tu tok guru yang sembahyang minta turun bala pecah perut pada datuk najib hari tu, tengok je la apa jadi dengan dia, bala turun menimpa-nimpa, esok anwar pun dapat bala yang sama juga. pada muka.

Comments

PAPA GOMO said…
salam bro....memang haramjadah depa ni....
nampak sangat depa sokong PELIWAT..gila lah....

apa pun esok jam 2.30ptg ha ha ha

jahanam anwar al juburi
Anonymous said…
Nak tahu kenapa nik aziz terlalu rapat dengan DSAI? jawapannya ialah:

1. Barang nik aziz dah tak naik dah. maka nak cuba la dari belakang pulak.

2. Nik amalina dah tak tahan dah asyik depan je kena rodok oleh suaminya, maka nik aziz nak minta dsai ajar arif fahmi, macam mana cara dari belakang pulak.

3. Untuk permulaan, nik aziz nak testing azizah dulu guna ikt belakang, sebab anu nik aziz dah tak power tak pe, sebab lubang belakang azizah dah luas dah.

post by,
manjungmari.blogspot.com
sasha2020 said…
Apa yang si Nik Aziz nak sebuk sangat pasal kes liwat Anwar ni?

Apa lah punya Tok Guru? Tak tahu menjaga maruah.

Janganlah menyokong orang membabi buta. Sepatutnya, dia tunggu dan lihat. Siapa yg bersalah nanti di mahkahmah...

Nik Aziz ni sekarang macam dah tak betul!!!
sesenang sesuka said…
Sebagai orang yang beragama, TGNA tidak elok buat begitu. Nampak sangat TGNA menyokong si peliwat. Kalau perkara ini tidak benar, tak apalah, selamatlah maruah TGNA. Tapi jika ianya benar berlaku dan memang berlaku, mana nak letak muka Nik Aziz oooiii..........
Anonymous said…
Apa yang nak diherankan besok bila mahkamah mendapati Anwar bersalah depa kata mahkamah telah diarahkan oleh kerajaan. Semua depa yang betoi. Depa bukan takut kat sapa pun...lebih lebih lagi tok guru dia tahu haram halal nanti boleh taubat... Tapi yang hairanya Allah pun depa nak tipu... dengan meminta kesejahteraan terhadap orang yang nampak dah tembelang nya nak pecah.... tok guru.. tok guru.. Astagfirullah hal azim.. Nauzubillah....
C L J said…
Antara perkara yang paling dibimbangi oleh Rassullullah saw "di akhir zaman ialah ulamak yang ....."
nana said…
Solat hajat...bala dpt kt PR balik ...baru padan muka

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID