Projek Terbaru PAS: Hina Raja-Raja Melayu.


Nizar jamaluddin seorang komunis menggunakan platform pas untuk menghina sultan perak, penghinaan nizar terhadap sultan masih jelas terbayang di mata kita, nizar meminta untuk sembah derhaka kerana tidak mahu menurut titah sultan perak supaya menerima keputusan yang pakatan haram sudah hilang kuasa di tentang habis-habisan oleh pas, sehingga mereka sanggup menghina sidang dewan undangan negeri perak lalu secara bodoh-bodoh bersidang dibawah pokok.

Baru-baru ini seorang lagi dari puak pas menghina sultan, nik ajis menteri besar kelantan datang ke selangor dan menghina sultan selangor, nik ajis mengamuk dan menghina sultan selangor kononnya sultan selangor mengamalkan undang-undang penjajah kerana melarang masjid dijadikan tempat berpolitik, hilang akalnya nik ajis sehingga sanggup melabelkan sultan selangor sebagai seorang tali barut penjajah. tak ke cilaka manusia yang bernama nik ajis ni? det harap sangat pejabat dymm sultan selangor mengeluarkan arahan supaya mengharamkan nik ajis pijak tanah negeri selangor selagi dia tak minta maaf pada sultan selangor.

Trand menghina sultan kini sudah berjangkit di kedah pula, kali ini adun pas kubang rotan mohd nasir menghina pula kedudukan sultan kedah, korang bacalah sendiri soalan bodoh yang mohd nasir tanyakan tu, apa selama ini dia tidak tahu langsung ke bidang kuasa sultan? atau ini salah satu cara dia dan pas untuk mempertikaikan kuasa raja-raja melayu.

Nampaknya pas sekarang ini bergitu agresif mempertikaikan kuasa dan keistimewaan raja-raja melayu, mungkinkah pas juga mempunyai hasrat untuk menghapuskan kuasa raja-raja melayu dan berusaha menjadikan malaysia sebuah negara republik sama seperti cita-cita pkr dan dap...?

Comments

Anonymous said…
PAS = SYIAH...
Pemerhati said…
PAS memanglah dah jadi tali barut DAP yg mahu menghapuskan Raja2 Melayu. Dgn tiadanya kuasa Raja2 Melayu maka senanglah Kaum Cina memerintah dan jadikan Malaysia sbg sebuah Republik spt Singapura. PAS ni memang bodoh, jika Malaysia dah jadi Republik, jangan haraplah orang Melayu PAS boleh memerintah seperti yg berlaku di Singapura. Bodonya PAS!
Anonymous said…
Kalipah trompah :
"Mulonyo kito ikuk kalipah guan wengker nge pok dio, pah kito Isle keh puok2 Dik Eh Peeh nih. Pah tuh, mudoh loh kito nih PAH kawa dio deh?!
Pik Ket At nge Anwat lok kito tengok samoado dio nak ikuk kito ko dok. Kalu ikuk, molek bena; kalu dok ikuk gak, kito ghoyak jah dio oghe UMNGOK lakgih,abih ceghito deh?"

Antara strategi2 yg mungkin/harus digunapakai oleh PAH, tapi dikhuatiri, puok2 PAH ini bukannya dpt Isle(Islam)kan DAPigs tapi disele(selam)kan lak oleh DAPigs sendiri! Nampak contoh di Perak d.l.l. cukuplah!
Esperalzi said…
PAS adalah parti orang2 kafir yg anti-Islam, anti-Allah, anti-Rasulullah dan anti-Melayu.

Nizar tentulah kafir, serta juga komunis. Kafir2 macam Nizar tak mandi wajib selepas bersetubuh dgn bini, serta tak pakai air selepas buang air besar..dan banyak lagi ritual2 kafir dalam hidup mereka

Kita tak perlu risau dgn org2 kafir seperti Nizar dan PAS, Allah sdg turun bala pd mereka.

Sebaik2nya, kita org2 Islam kalau boleh jgn benarkan kafir2 PAS ni masuk ke rumah kita, kerana dikhuatiri hilang berkat Allah jika najis2 PAS ni masuk rumah kita.

Tidak apa menerima kunjungan org2 Cina dan India bukan Muslim ke rumah kita krn mereka ini lebih berhemah dari org2 kafir PAS...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID