DAPig Rampas Parlimen Sibu


Sudah sah, DAPig menang kerusi parlimen sibu dengan majoriti 398 undi menewaskan calon bn, ini memunjukan pengundi cina sudah tidak mahu bersama bn lagi, mereka sekarang inginkan kuasa setelah mereka menguasai ekonomi malaysia, kuasa yang selama ini di pegang oleh bangsa melayu makin lama makin terhakis.

CINA MAKIN BESAR KEPALA LA LEPAS NI.

Comments

Anonymous said…
kuncinya pada pas dan melayu pr..
inilah puak2 yg bantu menghancurkan melayu..
Antihipokrit said…
Padan muka Najib. Nak salahkan siapa pulak lepas ni? Pak Lah? Sudahlah najib, ko ni memang bodoh. Sayang sangt dgn Cina sampai Melayu kau buat mcm sampah. Lepas ni aku takkan undi Cina walaupun dia dari MCA. Aku akan rosakkan Undi aku. Good Bye UMNO selagi berPRESIDENkan Najib dan Bininya.
Anonymous said…
Tahniah kepada YAB Dato Seri Mohd Najib Bin Abdul Razak(Tun) Perdana Menteri merangkap Pengerusi Barisan Nasional dan Presiden UMNO atas kekalahan BN di tangan DAP. Jika ada lagi PRK dimasa hadapan diharap PM akan memberi berpuloh-puloh juta ringgit lagi untuk kaum Cina yang tidak pernah mengenang budi, apa diberi mereka sapu namun undi tetap pada pembangkang p- ITULAH HATI CINA!!! dan Melayu bertungkus lumus untuk memikat hati mereka kononya.
Anonymous said…
najib...
macam menyusukan kera..anak sendiri kelaparan..
makin banyak melayu akan menjauhkan diri..
Anonymous said…
Dah kalah mainkan sentimen perkauman pulak...

Otak Umngok memang macam ni kah kah kah....

Berjudi lagi...tahi sudah nak ke kepala...kah kah kah....
Anonymous said…
Alahhh..yang hangpa PASharamjadah main perkauman boleh pulak no? Babi celaka haramjadah PASharamjadah si Nizar pukimak hasut Cina suruh benci Melayu...orang Paskafir semua keturunanaq kacukan anjing dengan babi
Anonymous said…
UMNO kena tumpukan pada org melayu saja.cina dah benci melayu..pulaukan cina.lagi pun ni malaysia,bukan negeri cina gi mampos dgn cina..kena hati2 dgn pencacai cina yg berbansa melayu..
naDim'IQ said…
memang CINA CELAKA Xguna! kita SABAR dengan cara CINA selama ni, kita TUTUP punca 13 May'69, kita BERI apa yg KURANG pada CINA... tapi apa yg MELAYU dapat??
HAK kita makin terHAKIS!
DAPigs MAINkan isu KAUM, sama seperti '69.. BABI CELAKA ni memang Xpenah STOP untuk PIJAK MELAYU!
Chairman Kaga said…
TAHNIAH KEPADA PENCACAI UMNOGOK
DULU ADA PERDANA MENTERI
MADEY SURUH GANTI
TAPI YANG BERKUASA BINI
LAS2 KALAH DI PETI UNDI
Unknown said…
Salam,
Kita di tipu CINA sekali lagi, Undi tak nak Duit dia SAPU!! PM kena tipu CINA sekali LAGI!!!!
Anonymous said…
Fatwa NAjis dah sampai ke Sibu.... duit sapu... undi tak beri.
Anonymous said…
buat apa bagi muka kat cina?tu lah UMNO bodoh,dah tau cina dah tak suka lagi nak bela cina..sekarang ambik!sampai PRU ke13 cina tak kan undi BN.tak payah carik jalan nak ambik hati cina lagi dah...gi mampos semua cina.UMNO patut tumpukan HANYA pada melayu dan india.diulangi PERGI MAMPOS SAMA CINA!!!
Anonymous said…
padan muka umnooo yu lah tabur duit,fitnah hina ulamak kan dah kalah allah maha kuasa
Anonymous said…
padan muka umnooo yu lah tabur duit,fitnah hina ulamak kan dah kalah allah maha kuasa

kalah tempat cina..apa nak kisah.kalau tempat melayu baru kita kisah.kalau BN menang kat sibu pun tak guna sebab utk org cina yg babi jugak.so whats the point?tempat cina utk cina.melayu utk melayu.tapi sebenarnya tempat org cina di china,apa ini immigrants buat kat sini kita pun tak tau.GO BACK TO CHINA U PIG EATERS!!
zafri zainal said…
wahai bangsa melayu...ini adalah ancaman yang sedang melanda bumi malaysia . . "its a clear and present danger"... orang cina telah berjaya memecah belahkan orang melayu dengan harapan agar mereka dapat menjual negara kita ini...Jangan lupa diri wahai orang melayu yang terang2 menyokong bangsa cina ini... bangkitlah dari mimpi dan sedarlah...sangupkah kita membenarkan bangsa cina menjadi ketua negara...Dengan nama ALLAH sama sekali tidak....tapi bersedialah untuk menjadi hamba di negara sendiri...kerana ADA MELAYU YANG SANGGUP MENJUAL AGAMA,BANGSA DAN KETUANAN SENDIRI....SYABAS WAHAI BANGSA KU!!!
Anonymous said…
KAGA,kau sokong tak org kristian boleh guna kalimah ALLAH?
Anonymous said…
pukimak sial jahanam....sial... hidup sial!!!!!!!!!!!! pukimak politik muhyidinAsour....BN...babi negara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 hidup pukimak rosmah...muhyidin pernah esap pukek rosmah...hahahahahahahaha...
Anonymous said…
Anonymous said...

pukimak sial jahanam....sial... hidup sial!!!!!!!!!!!! pukimak politik anwar ibrahim....PKR...babi negara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!reformasi mati pukimak wan azizah...zaid ibrahim pernah esap wan azizah...hahahahahahahaha...
Unknown said…
”Harap Umno dan BN sedar, tidak semua manusia boleh dibeli. Taburlah berlian dari langit sekalipun, prinsip bukan barang dagangan, kami di Kelantan sudah lama kenal perangai Umno,” kata Mursyidul Am PAS di sini.
Anonymous said…
Hashim said...

”Harap Umno dan BN sedar, tidak semua manusia boleh dibeli. Taburlah berlian dari langit sekalipun, prinsip bukan barang dagangan, kami di Kelantan sudah lama kenal perangai Umno,” kata Mursyidul Am PAS di sini.
May 17, 2010 9:49 PM

betul tu...silapnya UMNO dan BN,suka tabur janji pembangunan yg dah lapok bila tiba pilihanraya.taktik zaman org2 dulu yg dah basi.org kelantan mmg bijak dan tak mudah termakan dgn umpan UMNO dan BN.org kelantan hanya makan dalil2 yg bernas dari Nik aziz.apa yg Nik aziz ungkap,akan dibawa org kelantan hingga ke hujung nyawa.Nik aziz adalah tuan guru yg sering mengotakan janjinya sebagai ahli politik.hukum hudud yg dijanjikan sudah dijalankan dan menjadi tunggak keamanan di kelantan.tidak ada jenayah dan kemungkaran di kelantan sejak hukum hudud ini dikuat kuasakan.anak2 muda kelantan juga tidak berhijrah ke negeri lain kerana kenikamatan negeri kelantan amatlah besar sekali.Nik aziz kata org kristian boleh guna kalimah ALLAH s.w.t,org kalantan setuju dan menyokong dgn sepenuh hati.Nik aziz seorang tokoh kelantan yg paling bijak dan harus diangkat menjadi ikon sejarah ketamadunan kelantan.tidak ada masyarakat sebijak org kelantan dan tidak ada negeri dalam dunia yg dapat tandingi kemajuan negeri kelantan.bandaraya metropolis kota bahru atau lebih terkenal dgn nama new city menjadi ikon sebagai kota yg paling canggih di dunia.kelantan bangkit!hidup kelantan!hidup tuan guru nik aziz!hidup PAS!hidup org kristian!hidup kafir harbi!hidup DAP!hidup Lim Kit Siang!hidup zaid ibrahim!hidup awang adek hussin!hidup ku-li!hidup husam!hidup liberalisasi!hidup anwar ibrahim!
Anonymous said…
Gambaran jelas jika tidak berhati-hati kuasa Politik Melayu akan menjadi hambar,layu dan mati kutu, kita tidak bermusuh dengan cina atau India, yang membentang hamparan permaidani ke arah kehampaan adalah sikap lupa diri UMNO itu sendiri , di peringkat awal lagi, kenapa sekarang baru mengatur stratiji ? kenapa baru sekarang tercari kenapa kemunduran sedang melanda dalam diri sendiri..Sayang sekali kata-kata "Perjuangan ku masih jauh" yang di ucapkan oleh Tun Dr. Mahathir memang ada kebenarannya memang, masih jauh malahan bertambah jauh sayup-sayup, malahan akan menampakan bayangan liku-liku kesukaran..sekian.
Anonymous said…
Ini ada satu cerita paling mudah di fahami, ceritanya gini... ( Bunyi macam dailog filem drama )

SiPolan : Helo Pejabat UMNO ke tu ?

Mina No : Boleh sy tahu sapa tu ?

SiPolan : Saya....boleh ke saya daftar nak jadi Ahli UMNO ?

Mina No : Awak dari mana, duk kat mana? Mengundi kat mana ?

SiPolan : Saya orang sini, mengundi kat sini lah..

Mino No. Awak datanglah kat pejabat UMNO ambil Borang..?

SiPolan: Hai dengar cerita nak buat pemutihan ahli dan mencari ahli baru ? mesti ada AJK dia yang boleh tolong ??

Mina No: haa..! itu kita org tak tahu cari lah sendiri ??

Setengan jam Kemudian...

SiPolan: Salamualaikum...

Mina Pas : Wa'alaikumsalam..

SiPolan: Sy nak jadi ahli PAS macam mana ?

Mina Pas: Boleh..sangat-sangat, tuan kan mana ?

SiPolan : Kat kawasan ini lah !!

Mina Pas : Baik lah, tuan beri nama alamat nanti sebelah petang ke atau lepas Magrib nanti, wakil kita Ustz..... nanti datang rumah tuan.!

SiPolan: terima Kasih...salam

Setengah Jam kemudian

SiPolan : Hello Cik ! kita nak join PKR lah..kat mana boleh jadi ahli ?

Mina dil: Kat sini pun boleh ..

SiPolan : Kena datang kat Pejabat ke ?

Mina dil : tak payah! Encik bagi nama alamat/No IC nanti kita org uruskan, surat dan borang keahlian kita boleh hantar ke Rumah..rumah encik kat mana ???

Dailog di atas mempunyai kelainan tersendiri... fikir2kan sendiri ??

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID