Karpal Pening, Dia Dah Tak Tahu Nak Tanya Apa Lagi.


Kes liwat anwar bersambung hari ini, karpal selaku peguam harapan anwar kelihatan sudah tiada harapan lagi untuk menjadi peguam, mana tidaknya, segala soalan yang di tanya oleh karpal langsung tidak masuk akal dan langsung tidak ada kaitan dengan kes liwat anwar.

Antara soalan-soalan bodoh yang karpal tanyakan pada saiful dalam prosiding pagi tadi.

"Semasa kamu darjah berapa, ayah dan ibu kamu bercerai"? "Karpal bertanya saiful tentang adik perempuannya saidati yang mengikut seorang lelaki berkahwin di thailand"

Ini apa punya soalan yang karpal tanya ni? ada kaitan ke kes liwat dengan dengan mak-bapak saiful bercerai, ada kaitan ke adik saiful kawin di thailand dengan kes liwat? kalau karpal tanya soalan pasal kawin di thailand pada anwar mungkin logik la kut, pasal anwar dan wan azizah memang kahwin kat siam.

Barisan peguam anwar sekarang ni dah mati pair, mereka semua tahu yang perbuatan liwat itu betul-betul berlaku tapi untuk menyelamatkan anwar mereka terpaksa mencari kesilapan taknikal untuk membela anwar supaya dia dilihat tidak bersalah, hanya dengan cara itu sahaja anwar mampu di bebaskan.

Kita kena ingat balik sewaktu anwar di bebaskan dari kes liwatnya pada tahun 2004 dulu, semua hakim bersetuju yang ada berlakunya perbuatan liwat itu, tapi atas kesilapan dan kesalahan taknikal seperti tarikh, tempat dan masa, anwar ibrahim di bebaskan dengan undi 2-1.

Comments

Anonymous said…
anwar dan karpal sudah pening lalat.
Anonymous said…
tak payahlah buang masa hukumje si nuar tu..poning den..buang masa buang masa betu si mamat nuar ni., macm kat dunia ni dia aje yang nak hidup..podah lu sing kapal
Anak Lenggong said…
Cuba kita singkap balik sejarah lama..karpar singh tu memang tau nuar kaki jubur sebab tu dia pernah membawa isu ni kat parlimen dan juga gelaran anuar aljaburi tu diberi oleh mat sabu..perkara ini terjadi sebelum kes liwat kali pertama di bicarakan...so ape yang sibandul karpal tu nak bela..sebab memang dia tau nuar kaki jubur...so sekarang ni dia tengah cari jalan untuk melepaskan nuar melalui dengan mencari kesalahan tak nikal sahaja...
Unknown said…
kapal sink tahu sgt2 si Nuar ni peminat jubur , mat sabu pun tahu ..tu pasal dia bagi gelaran aljuburi , PAS yg bagi nama tu bukan Umno ,
yg Melayu masih menyokong mati2an kat nuar ni apahal ? yg masih sembah dan mengagung2kan nuar kenapa ? semua penolong kanan penolong kiri nuar dah angkat kaki , azmin dgn samsul ketot je yg ada , umat melayu sedarlah ...buka mata , lihat , dengar dan renung dalam2 , jgn bersubahat dengan peliwat tegar , dosa biar nuar tanggung sendiri ..
mak bapak bercerai? adik saiful kawin kat thailand?

Karpal memang BIJAK! Dia cuba perlihatkan keluarga saiful yang lintang pukang.

ATAU.....

Dia bagi peluang pendakwa untuk serang Nuar bila Nuar disoal nanti? Kenapa nuar kawin kat Thailand? Kenapa Ijah lahir tak cukup bulan? hehehehe

Kan hakim dah cakap. "Kalau awak serang peribadi dia, pihak pendakwa pun boleh buat juga."

Karpal nak bela nuar ke atau nak benam dia sampai tak nampak jambul? kah kah kah!

aku yang bingai
e-Direktori Bloggers Malaysia
Anonymous said…
yang tak caya anuar kaki jubur pak lah...dodolwi....zzzzzzzzzzzzzzzzz

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID