PAS Cop Blogger Mereka Sebagai Munafiq


Sedih sungguh mendengar luahan blogger pas selepas muktamar pas yang baru lepas, nasihat presiden pas supaya anggota parti berhati-hati dengan maklumat daripada blog, mengundang reaksi negatif daripada blogger-blogger berkenaan. makin mensayukan hati mereka. setelah penat sampai pecah kepala buat cerita, memfitnah orang dan mengadu domba cuba meyakinkan rakyat yang semua pemimpin pas itu maksum dan pemimpin umno itu semuanya jahat, tiba-tiba pada muktamar pas, hadi menyifatkan blogger pas sebagai manusia-manusia munafiq.

Antara luahan mereka ialah,

"Harapan mereka tidak tinggi. Mereka cuma mahu lihat janji pilihan raya itu ditunaikan - janji-janji tentang kebebasan media, kebebasan berfikir dan kebebasan bersuara,"

"(Penulis blog) rasa sumbangan mereka ini sia-sia saja, sedangkan blogger Pakatan Rakyat inilah yang giat untuk tingkatkan imej Pakatan, tapi tidak dihargai.

"Penulis blog yang banyak mempertahankan PAS pula dianggap munafik, hendak memecahbelahkan parti dan hendak melaga-lagakan kepemimpinan,"

Nasihat aku pada blogger-blogger pas, bertaubat la banyak-banyak, fitnah yang korang buat tu pas pun tak mahu tanggung, last sekali korang pula di cop sebagai munafiq. pada muka korang.

Comments

kerabu jantung said…
Segala keburukan akan membawa keburukan juga, sebab tulah matlamat tidak menghalalkan cara!
Anak Lenggong said…
Tak salah aku mamat blogger yang kurus kering serupa mat ganja tu empunya blog Perisik Rakyat ..poji@topeng berak...kah kah kah...cengkung tul muka mamat sekor ni..dok dapat stok dari seberang kee..kah kah kah
Anonymous said…
lord read tak berani komen dalam posting ini pasal kena atas batang hidung dia... huaa..haaa...haaa

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID