UMNO Selangor Akan DiRombak Minggu Depan.

Kemungkinan jawatan badan perhubunggan negeri selangor akan di rombak, itulah yang aku dengar dari kawan-kawan umno selangor, datuk najib sedang meneliti siapa yang mampu menggalas jawatan nombor dua umno selangor, sekali gus mengelakan umno selangor berpuak-puak.

Kita tunggu minggu depan, kalau benar seperti yang dikata, kemungkinan empat jawatan terpenting dalam umno selangor akan bertukar orang, bermula dari timbalan pengerusi, setiausaha, ketua penerangan dan bendahari, menurut sumber semuanya akan di gugurkan dan di ganti dengan orang lain dan agak mengejutkan kemungkinan yang akan dilantik untuk mengisi empat jawatan teratas itu bukan dari kalangan ketua-ketua umno bahagian tapi mereka yang dilantik itu betul-betul yang boleh diharap untuk berkerja bagi menawan semula selangor.

Diharap segala desas-desus ini menjadi kenyataan, kerana aku dah dah naik menyampah tengok kepimpinan umno selangor yang letih lesu, langsung tidak mahu bergerak berkerja untuk merampas semula selangor dari tangan pembangkang.

Comments

Anonymous said…
This comment has been removed by the author.
Anonymous said…
SLM BRO..KASI ROMBAKK JGN X ROMBAKK SEBLUM SELANGOR TERUS DI ROMPAK OLEH PENYANGAK FUCKATAN PD PRU13 NANTI BROO!!
ikrar pemuda said…
apa jaminan yg baru boleh diharap?kenapa tak kaji apa masalah umno selangor sekarang tak berapa nak jalan??antara masalah ialah peruntukan...takkan nak buat kerja pakai air liur je ke??dana dah ada ke??kalau dana tak de mcmana nak jalan??
Anonymous said…
tolong lah buat apa yang patut. bukan sahaja rakyat selangor yang menderita tapi yang aku paling kesian berjela surat orang2 pakatan sendiri khalid gagap tak layan. merayu mintak buat jalan pun khalid gagap tak pandang langsung. apa punye mb lah khalid gagap ni? memang patut pun digelar MB LEMBU!!!
Unknown said…
aku tak rasa jawatan no 2 akan berubah kerana perlu ada menteri kabinet didalam perhubungan umno negeri.kes yang sama jadi pada penang dgn kedah sekarang..mcm tuh gak kelantan..pengerusi atau timbalan pengerusi adalah menteri kabinet..perubahan perlu kepada 3 jawatan penting lain dalam mengembalikan keyakinan rakyat kpd umno selangor..

ikrar pemuda- ada program yang tak memerlukan dana yang besar..setiap bahagian mesti ada peruntukan..jgn bagi alasan remeh temeh beb..

DET- Kalau ada perubahan nanti jangan lupa bantu menguatkan lagi umno selangor.aku yakin bantuan dari blogger diperlukan oleh umno selangor.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID