Video Eli, Ianya Koleksi Peribadi Anwar.


Anwar pernah mengaku yang di pernah melihat video sex elizabeth wong, ini di ceritakan sendiri oleh mp bayan baru zahrin hashim. menurut zahrin anwar pernah melihat video sex eli dengan bangganya anwar berkata, apa yang disiar dalam internet ( gambar Elizabeth sedang tidor ) is nothing …dia kata ada video lagi teruk dari tu… I have proof . nyatalah sekarang ini anwar telah melihat video itu.

Jadi sekarang ini kenapa anwar tidak mahu mengaku pula, adakah anwar mendapat apa-apa habuan dari eli kerana tidak mendedahkan salinan video itu? atau anwar ingin menyimpan video eli itu sebagai satu koleksi peribadinya dan tidak mahu di kongsi oleh sesiapa? hanya anwar sahaja yang boleh menjawap.

Tetapi sekarang ini sudah ada 2 orang ahli parlimen yang mengaku yang anwar pernah mengatakan dia pernah melihat video itu, sekarang terpulanglah kepada pihak polis untuk menentukan kesahihan adakah video itu benar-benar wujud atau anwar saja-saja seronok nak kelentong ahli parlimennya sendiri.

Comments

Anonymous said…
hahahaha,anwar,anwar...apa jenis politik yg ko main ni?macam budak2 kelentong sana sini utk tunjuk hebat.buat malu bangsa la ngko ni.gi la bawak bertobat sket...tuhan tu maha adil..kalau pihak yg ko tuduh kejam tu betul2 kejam,tuhan akan menghukum mereka.sama jugak kalau kamu yg sebenarnya kejam,tuhan akan menghukum kamu.apa pun kita sama2 tunggu dan lihat siapa yg akan kena hukuman dari tuhan.
Anonymous said…
wow anwar buat stok kut, tu pasal dia tak mahu dedahkan.
Anonymous said…
babi korang babi babi....
umno totok....
Anonymous said…
orang2 hamPAS lah makan babi skarang ni!!! habis bontot cina DAP dijilatnya!!!
Anonymous said…
orang hampas blajor denge tuan guru kaki mencarut.apa nak heran kalau perkataan babi jadi mainan lidah dia.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID