Lepas Serdang, PAS Lacurkan Masjid Di Selayang


Lagi kafir harbi yang hari-hari makan babi masuk masjid, kali ini pencemaran itu berlaku di selayang pulak, dek kerana kebulur sangat nakkan peruntukan dan duit raya, pas selayang dan ajk masjid sanggup membawa masuk kafir harbi dari pkr masuk kedalam masjid sehingga ke saf hadapan.

Ahli parlimen selayang dari pkr william leong dengan bangganya mengikuti jejak mp serdang dari dap dan adun seri andalas dari pkr masuk kedalam masjid. sudah tiada lagi kesucian rumah ALLAH, mana sahaja kafir harbi nak masuk pas akan benarkan demi politik dan kemaruk kuasa.

Kenapa majlis itu tak di buat di kaki lima masjid atau di tempat lain? kenapa mesti kafir harbi tu masuk sampai ke saf pertama tempat kita menghadap ALLAH?

Sultan Selangor murka, arah MAIS ambil alih surau (klik sini)

Gambar keratan akhbar di ambil dari sinar harian bertarikh 27/08/2010. ketika itu william leong sedang menyampaikan bantuan kepada dua puluh tujuh masjid yang terpilih di parlimen selayang.

Comments

Anonymous said…
HALAU CINA2 BABI KELUAR!!

-SUPPORT CIKGU HAJAH SITI INSHAH MANSOR!!-
Anonymous said…
gini la...suruh parti agama sesat(PAS) ngan Rejim DAP ngan Parti Koncing Rkyt ternak babi terus dlm sejid diorg.. pah tu bole kenduri sekali. sejid bn ngan Umno jgn la dicemari... Nik aziz akan keluar fatwa alamak dia... tak po... tuhan suruh kita ertkn silatrrahim sesama ummah! sbb UMNO/BN tu kafir.. DAP tu...adalah bkl muallaf baru utusan utusan tuhan. takbir!!!! lalu... pengikut bendul pun merawikan hadith pok nik ajis tuh..... bg kite yg tk berapa bendul ni...itulah tanda2 akhr zmn...ulamak suk..( jht) dh muncul.
praha2 said…
eden tengoklah hanyo diselangor ni yang ado surau dan masjid pas. di NS, Melako ,Johor tak dongar pun macam tu. yang eden tau surau dan masjid hak ahli kariah bukan hak parti politik.
sampai bilo kito nak pertahankan kesucian surau dan masjid kalo kafir harpak ni bolih masuk hingga ke saf utamo?
apo oran ajk tak tau ko atau kemarok sangat ke bantuan tu? ni lah dio kalo kito harapkan pagar, pagar makan padi. Eden sanjung tinggi tindakan Tuanku menyuruh Mais ambil alih surau tu. jangan disitu jo tompet lain macam tu. datang lah ke masjid An nur di USJ 4 cam tu yo ajk boret ke pr. tapi ini akan berubah datang Januari 2012 nanti.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID