Mohon Penjelasan SKMM Dan KDN, Kenapa Boleh Jadi Macam Ni


Ini perkara yang berlaku, aku dah cuba dan ianya betul-betul berlaku, sekiranya kita google dengan menulis 'najib berbuka puasa di surau puchong' maka akan keluarlah suggestion "did you mean: anjing buka puasa di surau puchong" macam mana boleh jadi macam ni?

Aku mintak penjelasan dari cerdik pandai dalam ilmu web site, kalau dapat skmm atau kdn jelaskan lebih baik, perkara ini tidak boleh dibiarkan, ia memalukan nama perdana menteri kita. dengan keluarnya suggestion bodoh dari google ni maka bersorak sakan lah pembangkang.

Benda ini aku jumpa dalam facebook zunar dan ianya di tag kedalam facebook aku.

Comments

Yeop Maz said…
elok bebeno.. dasar ape Google nie??? memalukan PM je..
its SKMM dan cybersecurity
Anonymous said…
Tapi yang paling meMALUkan sekarang adalah PEMUDA UMNO tiada KEMALUAN.. macam PONDAN!!
rahman said…
ini KDN kena masuk campur.elllooooo isamudeeeeeeeeeeeeeeen where r u?
Anonymous said…
shamuddin tidur berdengkur, tun faizal s/o shamuddin cuba mengelak dengan mengatakan itu kerja skmm dan cybersecurity, padahal kdn pun ada juga team untuk pantau laman siber.
Anonymous said…
aku google takde pun .. mungkin diedit oleh pemikir kreatif Nuar ni
Anonymous said…
betul ke kau dah try bro... aku try ada lagi daa

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID