Sampai Bila Nak Biarkan Melayu Dan Islam Terus Di Hina Dalam Facebook


Sejak kebelakangan ini facebook yang menghina melayu makin banyak tumbuh segar bak cendawan lepas hujan, secara terang-terang mereka menghina bangsa melayu, mereka gambarkan melayu seperti babi, pengemis malah ada yang langsung tak beradap menghalau melayu keluar dari malaysia, kononnya melayu ni kaum pendatang.

Dah banyak kali dah blogger keluarkan cerita pasal facebook hina bangsa melayu dan agama Islam ni, tapi nampaknya cerita melayu dan Islam dihina ni senyap sesenyapnya, langsung kita tak dengar orang-orang yang menghina di tangkap, mungkinkah skmm, cybersecurity dan kdn tido? atau pun ada satu kuasa lain yang halang mereka ni ambik tindakan terhadap orang yang menghina bangsa melayu. mustahil kalau nak kata mereka tak tahu tentang wujudnya laman facebook menghina bangsa melayu dan Islam, blogger boleh tahu macam mana pulak skmm, cybersecurity dan kdn tak tahu.

Tak tahu la sampai bila bangsa melayu dan agama Islam terus dihina dan menjadi bahan kutukan dalam laman siber. kadang-kadang aku rasa malaysia ni macam di perintah oleh kerajaan bukan melayu pulak. entah la aku pun dah tak paham....

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke 53..

Comments

Anonymous said…
hahahaha..lawak bangsa yg bangang tue...diorang yg mkn babi..muka mcm babi...perangai babi...nk tunjuk org lain..dasar xsedar diri..
Anonymous said…
ADA HATI SURUH MELAYU BALIK INDONESIA..TAK HAL NI REGION NUSANTARA..REGION MELAYU.INDONESIA PUN MELAYU,YG PISAHKAN MELAYU DGN INDON IALAH PENJAJAH.BRITISH DAN BELANDA YG TAK MAU ADA TALIAN ANTARA MELAYU MALAYSIA DAN MELAYU INDON.RUMPUN MALAYU DI KAWASAN MELAYU.PERSOALANNYA APA ORG CINA BUAT KAT NUSANTARA?SIAP ADA REPUBLIK SENDIRI.CINA INGAT DIA BESAR KE NAK HALAU MELAYU KELUAR?INGAT CHINA NAK TOLONG DIAORG KE KALAU KITA GANYANG DIAORG?INGAT MELAYU TAKUT KE?HALAU CINA BALIK NEGERI ASAL MEREKA!INI MALAYSIA,BUKAN CHINISIA.BUKAN BERBILANGKAUMSIA.MALAYSIA!MALAYSIA!MALAYSIA!ORG MELAYU PUNYA TANAH!NAK MAMPOS CEPAT,CUBA LAH HALAU KAMI CARA TERANG2NGAN..KITA TENGOK SIAPA YG JADI BABI,SIAPA JADI TUAN!

-SUPPORT CIKGU SITI INSHAH MANSOR!-

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID