Namwee Babi, Penakut Tak Ade Telor

Semalam kira-kira 100 orang pemuda hadir ke Selangor Chinese Assembly Hall tempat namwee melancarkan album racisnya, tujuannya perhimpunan itu hanya satu, mereka datang untuk bersua wajah dengan namewee dan meminta dia memohon maaf kerana selama ini dia terlalu banyak menghina bangsa melayu.


Tetapi malangnya namewee yang kita lihat gagah memaki hamun orang didalam setiap klip videonya dalam youtube rupa-rupanya seorang yang penakut dan bacul macam pondan, walau pun sudah berkali-kali polis memberikan jaminan kepada dia melalui pa nya untuk berjumpa dengan ketua wira PERKASA untuk dia memohon maaf atas kebiadapannya menghina bangsa melayu.


Namewee dilihat lintang pukang lari menggunakan sebuah kereta BMW warna silver melalui pintu belakang dewan itu, akibat ketakutan namewee yang amat sangat, majlis pelancaran albumnya yang sepatutnya akan tamat pada jam 11 malam terpaksa di ditamatkan lebih awal iaitu kira-kira jam 9.30 malam.
Walau bagaimana pun wira PERKASA masih lagi menuntut permohonan maaf dari namewee, desakan itu tidak berakhir setakat malam semalam, selagi namewee tak minta maaf secara terbuka pada bangsa melayu yang kerap di hinanya, selagi itu kita akan tuntut.

Comments

Alhamdulillah said…
Salam,
Jom kita link
Anonymous said…
Salam Semua,

Inilah SEMANGAT yang orang Melayu sekarang amat PERLUkan.

Syabas!!!!!!!!!!!
Anonymous said…
mari kita ramai bakar rumah namewee padan mak bapak dia yang tak reti ajar anak....

kalau sesiapa jumpa babi pendek ni ludah saja.atau sepak terajang biar mampos....

hidup perkasa..biar cina babi semua terutama mca gerakan dap babi kecut teluq...
Anonymous said…
SYABAS!!
Anonymous said…
SYABAS, syarikat bekalan air selangor ke??
Anonymous said…
kdn buat apa?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID