Nurul Izzah Sokong Zaid, Dendam Bertahun Bakal Terlunas.

Nurul secara terbuka istihar beliau sokong Zaid semasa sidang akhbar di Kuching Khamis sebelum berlepas pulang ke Kuala Lumpur.

Dendam nurul izzah terhadap azmin ali bakal terlunas dalam pemilihan jawatan pkr nanti, azmin ali bakal berdepan kematian bila nurul izzah sudah menyatakan yang dia menyokong zaid, ini bukan isu politik, tetapi isu dendam kesumat nurul terhadap azmin ali sekeluarga, mampos kau azmin.

Anak mana yang tak marah bila ibunya di madukan secara unofficial, anak mana yang tak mangamuk bila secara senyap dia mempunyai seorang adik tiri perempuan, anak mana yang tak bengang bila kasih sayang papanya terpaksa dibahagi dua.

Segala dendam nurul akan terlunas dalam pemilihan pkr nanti, mungkin akan ada yang kata apa lah yang nurul boleh buat... nurul izzah ada kekuatannya sendiri, dia mampu memujuk dan meraih sokongan kaum wanita dan peminatnya, dia mampu mengalihkan undi perwakilan wanita dan peminatnya dari mengundi azmin untuk mengundi zaid. jangan terkejut. cerita-cerita yang wan azizah pernah menghempas pasu bunga pemberian shamsidar, wan azizah mengamuk sakan pada anwar kerana memakai baju melayu sedondon dengan azmin ali sewaktu rumah terbuka hari raya berberapa tahun lepas dan pelbagai cerita yang melibatkan azmin dan wan azizah, bukan jadi rahsia lagi dan semua orang tahu wan azizah dan anak-anaknya tak sebulu dengan keluarga azmin ali, jadi itu semua boleh jadi point bagi perwakilan wanita dan peminat nurul izzah untuk menolak azmin dari menjadi timbalan presiden pkr dan menunjukan rasa simpati mereka kepada wan azizah dan nurul izzah dengan mengundi zaid.

Bayangkan kalau cerita itu dijaja oleh penyokong zaid untuk meraih undi, tak parit azmin ali...

Comments

Unknown said…
sekiranya benar , nampak gaya kem Azmin akan menghadapi kebuntuan besar ,samsul Iskandar ketot yang secara nyata mengatakan disokong Azmin juga akan menyelusuri jalan mati ,

semoga PKR akan terus berantakan , hancur dan musnah selamanya !
udanggalah said…
Salam..penyakit yang Anwar cpta dalam UMNO berjangkit ke PKR.
Anonymous said…
Salam DET;

Kenapalah Izzah anak peliwat tegar nih nak berdendam ngan Azmin & Shamsidar?

Mrk berdua nih ibarat mak & bapak dia gak,
lebih2 lagik lepas Afifah dilahirkan,Izzah nih kira adik beradik ngan Afifah tuh!

Bukan begitu Pok Sheikh CIFUT BABI kan?
Unknown said…
Salam,
Mohon linkkan blog empayar pemuda dalam senarai blog saudara. tq

http://empayar-pemuda.blogspot.com/
Anonymous said…
gila punya blogger umno ni...sejak2 teruk pru12 dah tahu nak buat makin gila ha3
Anonymous said…
Mengapa perlu diperjudikan masa depan Negara demi ‘kebahagiaan’ pemimpin PKR yang tidak pernah ikhlas di dalam mempertahankan kedaulatan Negara? INGAT!.. yang rugi bukan mereka.. Mereka dah tua.. entah brapa tahun je boleh hidup lagi.

Yang rugi nanti adalah generasi muda serta anak cucu kita…
Lepaskan lah diri dari pengaruh jahat pihak PKR yang hanya merugikan..
MercurY said…
Mungkin sumbangan kecil yang dapat kita lakukan ialah dengan memastikan 80% isi rumah kita menyokong UMNO/BN. Ini penting, kerana didalam kelompok kecil lebih mudah untuk dipengaruhi. Concept “one-to-one” talk lebih efektif daripada berceramah dihadapan 1000 orang. Moga2 Kerajaan BN kembali kuat seperti dahulu..

Mereka yang menyokong PKR berada didalam kerugian!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID