Pemilihan PKR: Sam Ketot Cuba Cari Glamour

Semalam sam ketot cuba meraih publisiti murahan dengan mengaitkan pasukan polis dengan pembunuhan datuk sosilawati, tampa memikirkan bertapa teruknya polis menjalankan siasatan sam ketot dengan selamba badak nya menuduh polis turut terlibat dalam pembunuhan itu, sini tuduhan liar sam ketot di lihat sebagai salah satu cara menaikan namanya untuk dia mendapat tempat dalam pemilihan agung pkr akan datang, sam ketot akan bertanding untuk jawatan naib presiden.

Kurang ajarnya sam ketot membuat tuduhan liar dan tampa usul periksa, kenapa sam ketot menuduh polis juga terbabit dalam pembunuhan itu? mungkinkah kerana sam ketot cuba divert isu yang sebenarnya pembunuh datuk sosilawati usahawan wanita melayu itu adalah seorang ahli seumur hidup dap dan penyokong hindraf dari dikaitkan dengan parti pembangkang.

Selain menuduh polis juga teribat dengan pembunuhan itu, sam ketot juga menuduh bekas igp tan seri musa hassan ada pertalian dengan pembunuh atas alasan yang sam ketot berikan ialah tiada tindakan di ambil terhadap pembunuh itu walaupun sudah ada emapat laporan polis dibuat terhadap beliau (pembunuh itu).

Nampak cukup jelas sekarang ini sam ketot cuba mempolitikan kematian jutawan wanita melayu itu untuk kepentingan politik sam ketot yang akan merebut jawatan naib presiden pkr.

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID