Malaysiakini Hina Sultan Johor.


Institusi raja semakin teruk di hina sekarang ini, haru pkr menggunakan wajah DYMM Sultan Johor dalam banner ceramah mereka, baru-baru ni malaysiakini portal racis telah melepaskan berberapa komen yang menghina DYMM Sultan Johor dan institusi beraja di malaysia.

Kenapa semakain ramai rakyat menghina institusi raja-raja melayu sekarang, dan macam mana portal malaysiakini boleh menyiarkan komen-komen itu, ok kita boleh kata malaysiakini adalah portal racis, anti melayu dan anti raja melayu, kenapa masih dibiarkan lagi malaysiakini beroperasi, mana perginya cybersecurity, kdn dan skmm.

Aku terjumpa komen-komen kurang ajar ni dalam laman blog rakan blogger kita mahaguru58, korang bacalah sendiri komen-komen tu, aku harap sangat tindakan keras diambil terhadap orang-orang yang bagi komen tu, jangan hanya bagi AMARAN KERAS je.

Comments

Anak Lenggong said…
"SAYA BAGI AMARAN KERAS KEPADA SESIAPA JUGA YANG CUBA MEMAINKAN ISU PERKAUMAN DAN JUGA MENJATUHKAN MARTABAT RAJA-RAJA..SAYA AKAN TINDAKAN KERAS" Begini laa kut statement yang akan keluar dalam media perdana bila mamat ni mengadakan sidang akbar sambil tersengeh...

Pieeraaahh..samapai bila nak kasi amaran..kalau orang melayu cepat je diambil tindakan tetapi sekiranya kaum lain serta melayu daripada kelompok PKR dan PAS yang memainkan isu ni ..hanya kata-kata amaran je yang mampu menteri KDN ni laksanakan.Ingat sikit laa rakyat melihat dan menilai apa yang ko lakukan..dan jangan sampai jawatan naib presiden tu terlepas pulak.
Anonymous said…
we cannot demand respect ... it must be earned!!!
whackthembugger said…
Expose more of such extremist chauvinist views so that the Malay majority will realize the dangers of the DAP and liberals numskulls. So when the time comes to put them into ISA, the rakyat will support. There will not be a brain drain, a little collateral damage is necessary to put these namewees out for good and for the majority to live in peace and harmony.
Anonymous said…
saya setuju pernyataan anak lenggong.
Bibir Menteri Amaran Keras makin besar kerana asyik memberi amaran keras..amaran keras dan keras.Mungkin YB ini terkena KENAN ucapan Amaran Keras kut.YB ini sesuai diletakkan dalam Kementerian Gertak dan Amaran.(kementerian baru)..
hanizam said…
paling kuat pun AMARAN je si HISHAM keris pendek boleh bagi...dia pun takut...

nak kena sound dengan Tuanku Sultan baru nak buat kerja kot...buat malu negeri HISHAM oooiii....

Sultan Johor dah terang pertahankan haka orang melayu...tu pun masih ada lagi orang melayu tak sedar....
Anonymous said…
Kenape kita nak sibuk-sibuk? KDN sendiri pun buat tak kisah jer, sama jer dengan Majlis Keselamatan Negara, apa lagi Menteri dia? Maseh ada lagikah Kementerian Dalam Negeri di Malaysia ni?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID