Update: Video Demo Ngo-Ngo Melayu Di Bar Council.


Tengok video ni sampai habis, korang boleh tengok macam mana seorang polis naik hantu bila seorang perempuan argue arahan dia.

Aku tak paham apa yang polis tu marah sangat, bukan ke bagus kalau pegawai polis yang berpangkat asp ni bertemu dengan pompuan cina yang marah-marah ketika di saman oleh polis macam dalam youtube yang aku pernah post dalam blog ini hari tu, baru kena buku dengan ruas.

Agaknya polis hanya berani pada melayu je, tapi kalau dengan bukan melayu polis tak berani, takut dikatakan racis, agaknya la kut...

Comments

Anonymous said…
APa tu en.polis emosi pulak...relaks sikit...kawal darah muda tu...
PAPA GOMO said…
polis asp ni bangang!!! tak boleh kawal perasaan. kalau pembangkang buat demo tahu pulak dia takut!!!

elok dia ni pi kursus kepolisian lah!!! bangang!!!

memalukan PDRM dengan perangai BODOH nya ni
ISAC said…
Dia ASP bro... Ada degree... Umo pun dah tua cikit... Idung ada tinggi lah cikit...

Polis yang kena marah ngn Ah Soh haritu budak2 lagi... dua2 lans koperal aje...
Anonymous said…
Alhamdulillah...nyenyak aku tidur malam ni. Syabas Perkasa. Pada semua yang hadir, anda semua wira kami. Betul lah, patut polis tu ada sama masa pompuan cina tu kena tahan.
kontolan said…
...memang le..emosi plak polis tu...meluat plak aku tengok...
Anonymous said…
Bebal punya ASP, klu xboleh ditenking jangan jadi polis la.

Melayu dengan melayu je ada kotek, tapi dgn bangsa lain, semua kecut.

ptuihh! orang bermati matian backup PDRM, tapi layan orang mcm anjing.
Anonymous said…
betullahh..

Apasal mamat tu ingat dia takleh kene tengking ke??Biasalah bro..
Org tgh marah...Lu kene calm kan depa..Bukan lawan balik...Boloooo..
blogenstarz said…
Itu adalah ASP yang baru dapat pangkat.....
Masih kemaruk...

Biaqpi laa depa lagu tu..
Cina dan Hindraf dok gelak guling2 tengok video ni.

Gelak pasai takda "STUNTMAN"

"blogenstarz"
Anonymous said…
salam tuan TT.. mohon izin untuk kongsi video nih kat http://www.myberita.com

harap diizin ya..

Allahuakbar!
Sampul Kecil said…
Opss.. ade gak polis yang emo2 cam ni.. tak bole jadik polis ni.. silap2 ade yang tembak karang..

Kawal emosi dulu bro polis.. Pangkat dan kedudukan tu bukan boleh bawa mati.. Paling tidak pon.. HORMATLAH MAKCIK TU..

OK? Buat sementara ni duduk opis dulu eh.. amek repot orang je..
tunku said…
they only dare with the government supporters, with opposition supporters, they chicken out.what a double standard.
Anonymous said…
asp yang bangang & benggong...nak tunjuk terer depan pompuan konun..piraaahhh mabuk!!! terimalah cacian dari aku kalau perangai teruk mcm tu...bodoh
Anonymous said…
Pembaca tau tak peg dalam polis ni angkuh. Dia rasa diri dia besar. Dengan orang bahawan dia bolehlah. Dengan orang yg ditangkap bolehlah. Dgn orang awam dia kena pikir dululah, entah-entah siapa di depan dia- lebih-lebih hebat daripada dia asp tu.

Saya rasa memang polis diajar/diasuh dalam latihan dia supaya merasa dirinya gah, hebat, berwang.........
Sebab tu dia bertindak banyak yang tak patut. Eg yang kamu boleh lihat, betapa ramai polis konstabel yg bininya guru IJAZAH..

masmerah
Anonymous said…
Hahahahaha..... lawak, lucu, bodoh , bangang..... biasanya org awam yg perlu ditenteramkan..yg ni terbalik pulak ... "Anggota Polis" pulak yang buat hal ....
Masa latihan dulu tak belajar Psikologi ka .....
Anonymous said…
cibaila polis muda tu.kalau geng pembangkang buat demo penakut plak
Anonymous said…
Aku dah tengok dr awal si pgawai polis ni duk menekan orng melayu smal masa kat perhimpunan..last week kita juga NGO yg buat demo aman kat ulu langat duk stand behind polis ni..bila aku tanya dia balik apa yg kami dah kat ulu langat tu kau x boleh hargai ke??? senyap terus dia..ha..kena lah ngan aku..x kan aku nak diam je..kita NGO ada hak bersuara jika perkara itu BENAR.
Walet Bumiputra said…
melayu umno tu yang bangang menhalang tugas polis dah la tak da permit behimpun. Jangan bertopeng kan NGO untuk merosak keamanan....Allahhuakbar3x
Agent X said…
MEMALUKAN. SUNGGUH MEMALUKAN.sampai sanggup nak gaduh dengan perempuan...be professional lah bang.
Anonymous said…
To Mr. Asp, meh jumpa aku. Aku boleh ajar kau cara berkomunikasi dgn sopan santun.
Anonymous said…
Apa la Polis ASP tu memalukan betul la?
Dengan Melayu beranilah.. sanggup nak pertahankan Majlis Peguam yg kutuk dan hina polis selama nie.. siap naik atas bonet kereta.. habis rosak kereta org dgn kasut but polis tu..

Aku rasalah kan polis tu sure pro dap kafir harbi la... pasal tu berani betul dgn Melayu Islam nie..
Anonymous said…
Keh keh keh... ape da Pulis tu... rakan seperjuangan pon nak gadoh2 ke... die tatau ke dlm tu SB banyak.... mmmuuuahahahaha...
Anonymous said…
PERTAMA , PEGAWAI POLIS TU TAK LAYAK MENJAWAT JAWATAN POLIS WALAU PANGKAT PREBET SEKALIPUN

KEDUA, BUKTI JELAS DISINI , POLIS MELAYU HANYA BERANI PADA GOLONGAN MELAYU SEPERTI INI

KETIGA , DIA LUPA BAHAWA DIA PENJAWAT AWAM YANG SEPATUTNYA MENTETENTERAMKAN KEADAAN , BUKAN MENAMBAH KETEGANGAN

AKU HARAP PEGAWAI ATASANNYA AMBIL TINDAKAN TERHADAP PEGAWAI INI

KALAU DIA ORANG KAMPUNG AKU, PASTI AKU LUDAH KALAU DIA BALIK KAMPUNG

aku yang hormat tugas polis

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID