UPDATE: Video HINDRAF Gagalkan Sidang Media Rohimi Osman

PEMBETULAN: ROHIMI BUKANLAH MANGSA LIWAT ANWAR IBRAHIM, TETAPI DIA HADIR UNTUK MEMBERI PENJELASAN TENTANG PELAKUAN LIWAT YANG DIBUAT OLEH ANWAR IBRAHIM, KERANA KETIKA ITU DIA DIPAKSA OLEH ANWAR UNTUK BERBOHONG DALAM AKUAN BERSUMPAHNYA, segala kesilapan amatlah di kesali, kerana yang baik datangnya dari ALLAH dan yang buruk datangnya dari anwar ibrahim

Seperti yang aku janjikan, ni dia video kekecohan yang dibuat oleh Hindraf dan ahli pkr dalam sidang media rohimi osman.



Comments

MK IV said…
PEMBETULAN: ROHIMI BUKANLAH MANGSA LIWAT ANWAR IBRAHIM, TETAPI DIA HADIR UNTUK MEMBERI PENJELASAN TENTANG PELAKUAN LIWAT YANG DIBUAT OLEH ANWAR IBRAHIM, KERANA KETIKA ITU DIA DIPAKSA OLEH ANWAR UNTUK BERBOHONG DALAM AKUAN BERSUMPAHNYA, segala kesilapan amatlah di kesali, kerana yang baik datangnya dari ALLAH dan yang buruk datangnya dari anwar ibrahim)
Aku meminta Rohimi Osman mengadakan sidang akhbarnya semula secepat mungkin demi kepentingan dan keadilan untuk seluruh rakyat Malaysia dan negara Malaysia yang selama ini sudah teruk berpecah dan tercemar gara-gara anwar Ibrahim.

Semoga dengan kenyataan media itu akan mengembalikan semula orang-orang Melayu yang telah berpecah belah. Kebenaran yang di nyatakan oleh Rahimi Osman sangat penting untuk keamanan dan kestabilan Negara.

Pembatalan sidang media ini memberi gambaran bahawa Rohimi tidak berani berpegang kepada prinsip "berani kerana benar". Rakyat akan melihat Rohimi takut kerana salah. Kalau akuan palsu sanggup buat setakat berlakon untuk buat sidang akhbar lagilah mudahhhhh....
Anonymous said…
Sudah sampai masa kita orang melayu kena bersatu , untuk menangani puak hindu ini. Sampai bila kita semua nak senyap. kalau dia nak tunjukkan keangkuhannya, Kebanyakkannya adalah puak2 hindu ini terus menguji kesabaran semua orang melayu diMalaysia ini.
Anonymous said…
samseng tetap samseng....india sekarang nie...mane kenal parang terbang kat dada dia.....melayu tetap gah dihadapan..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID