Ahli PKR Buta Huruf Dan Wanita Tak Reti Mengundi.

Wanita pkr bodoh... itulah kesimpulan yang kita boleh buat terhadap wanita pkr, menurut ketua wanita cabang kuantan berkata, anggota wanita "tidak tahu mengundi dan tidak memahami arahan mengundi" sehingga menyebabkan separuh undi dalam pemilihan sayap itu, rosak dan terdapat perwakilan wanita menghantar kertas undi kosong dan ada yang memangkah semua calon yang bertanding (klik sini). apa punya bodoh la depa ni...

Dalam hal yang lain pulak setiausaha agung pkr, saifuddin nasution mengesahkan terdapat juga ahli-ahli pkr yang buta huruf, mereka tidak tahu membaca dan menulis, oleh sebap ada ahli pkr yang buta huruf, maka ada petugas pemilihan perlu menandakan kertas undi bagi pihak si ahli pkr yang buta huruf itu tadi. (klik sini)

Jadi kesimpulan yang boleh kita buat di sini ialah, seramai 400 ribu ahli pkr, katakanlah ahli pkr wanita ada 200 ribu, yang bodoh tak reti mengundi ada 50 peratus, maknanya 100 ribu je wanita pkr yang cerdik di tambah pulak 20 peratus ahli pkr yang buta huruf, maka tinggal berapa lah agaknya ahli pkr yang cerdik-cerdik dalam parti itu?

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID