Anwar Meracau-racau Di Mahkamah....


Anwar al-juburi (bukan aku kata tapi mat sabu yang kata) makin ketakutan, di sebapkan ketakutan yang amat sangat itu dia menjadi meracau-racau di mahkamah, pada mulanya dia meminta karpal memprovok peguam cara negara 2, datuk mohd yusof zainal abidin dengan menuduh kesemua saksi dalam kes liwat anwar sebagai "robot yang telah di program".

Melihat provok yang dibuat karpal tidak menjadi dan gagal membuatkan peguam cara 2 marah, anwar mula menjerit-jerit kepada peguam cara 2, dengan mengatakan "Ini sudah melampau kerana pendakwa cuba menyaring semua bukti,” tapi serangan bodoh anwar itu di jawab dengan cool oleh peguam cara 2 dengan mengatakan "Kau (anwar) tidak tahu mengenai undang-undang." melihat di di malukan oleh peguam cara 2 di hadapan puluhan penyokong dia, maka berlakulah jerit menjerit yang dimulakan oleh anwar dan karpal.

Takut dengan kehadiran polis dikerah bagi mengawal keadaan. memberi petunjuk kepada polis bahawa beliau akan bertenang dan tidak meracau-racau lagi.

Comments

Anonymous said…
dia takut masuk penjara lagi la tu, takut kena bontot dengan banduan yang ada aids.

padan muka kau peliwatttt
C L J said…
Semua pihak dah faham dan boleh baca taktik kotor Nuarpal Sing tu. Jadi semua pihak dah bersedia dan mampu segera bertindak mengikut rancangan bijak. Jangan ada lagi pentaksub yang nak cuba terlibat sehingga diri sendiri pun ikut musnah dan aib.
Mordecai Kucai said…
Anwar... memulakan pemberontakan dia tau lah walau dengan alaasan bodoh mana pun.

Ada ke saring bukti hehehe. Bangang. Takkan ko nak tengok daun orang macam mana? Ini semua dia nak. Dia takut ada perkara yang mengejutkan keluar tu.

Padan kena jawab begitu hehehe.

Memang lah saksi tu robot pendakwa raya. Pendakwaraya mesti ada plan dan dia mau saksi jawab bagaimana sebab dia tahu undang undang.

Tu la Anwar suruh sekolah malas..
Helang Buana said…
BLOG YANG MANTAP. MOHON LINK KAN BLOG SAYA
http://helangbuana.blogspot.com/
Anonymous said…
keh keh keh...kena sejibik muka Al-Jub..awak tuh lulusan sastera aje (sorry bukan gua mau kondem org berkelulusan sastera, tapi ini specific utk Al-Jub aje) mau tunjuk pandai dgn org yg lebih tau tentang undang2...mase besarlah lagi keMALUAN(besar ke?) Al-Jub...

Mana tak meracau2, grill istana Sg Buloh dah memanggil2!!

Tak taule camne org camni yg nak sgt jadi PM tuh....lingkup negara!! Minta Allah SWT jauhkanlah kami semua dari peliwat tegar nih..amin (44X)
Anonymous said…
geli tgk muka org tua gay ni.

ali

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID