Bakal Menantu Tan Sri Azman Hashim Menyokong Illuminati.


Aku tak pasti sama ada noh, penyanyi kumpulan hujan yang bakal menjadi menantu jutawan melayu malaysia, tan sri azman hashim paham atau tidak logo pada t-shirt yang dia pakai tu. pada aku noh bukanlah budak bodoh dan aku yakin dia tahu apa maksud logo itu.

Kalau noh tahu simbol atau logo yang ada pada baju dia tu, kenapa dia masih lagi pakai? jangan ini macam bro.. rock tu rock juga, takan image illuminati pun lu nak sanjung. kalau nak tahu ape menatangnya illuminati tu korang tengok la cerita angels & demons dan da vinci code, korang boleh tahu illuminati tu menatang apa...

Comments

C L J said…
Taip jer Illuminati kat web surch tu jumpalah macam macam cerita termasuk lambang lambangnya sekali.
To Live Again said…
Ntah la sush nk ckpm bnda cm ni..Tp terus terg aku ckp mmg kurg sng ckit dgn penampilan dn pembawakan bdk2 indie ni..

Mizz nina dgn noh tlg la jaga nama bapak dn bakal bapak mentua 2..

Si noh terkinja2 ats pentas..Mizz nina plak cr pakaian dn pergaulan mcm artis barat dh aku tgk..
Anonymous said…
Bapak mizz Nina tan sri azman pun memang member trilateral commission....sah memang family illuminati n masons....hmmm

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID