Khalid Gagap Di Cabar Saman Noh Omar.


Kelmarin timbalan pengerusi perhubungan umno selangor, datuk noh omar telah mendedahkan kepada media yang memang betul dan benar yayasan selangor pakai duit sebanyak 800 ribu untuk buat majis sambutan ulang tahun yayasan selangor. satu perbelanjaan yang cukup melampau di saat kerajaan negeri dan anak syarikatnya sedang sibuk menjual pelbagai aset mereka.

Apa dah jadi?, mana janji-janji bulan bintang dalam manifesto yang konon nak perjuangkan nasib rakyat yang tertindas?. takan gunakan duit sebanyak 800 ribu untuk sambut ulang tahun yayasan selangor di kira memperjuangkan nasib rakyat? sekarang dah terang dan tak payah nak suluh-suluh, hanya orang buta je yang tak nampak, takan rakyat buta kut? nampak jelasnya penyelewengan demi penyelewengan yang dilakukan oleh suku sakat puak-puak Pakatan haram terhadap harta rakyat selangor, terutamanya yang membabitkan wang anak selangor.

Dulu masa nak mengundi, pujuk, merayu pada rakyat supaya bagi peluang, kemudian janji macam-macam, tapi bila rakyat dah bagi peluang, buat duit rakyat macam duit mak bapak diaorang, perangai pakatan sebijik tak ubah macam kera dapat cinicin.


bahagian 2 dan 3 klik sini dan sini

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID