Nik Ajis: Zuhud Hanya Di Kelantan

Terkejut aku tengambar yang di keluarkan oleh blogger media permatang pauh, makk oii mewahnya orang tua tu, buat haji tapi menginap di hotel mewah, kalau tak silap aku package mewah macam tu maunya cecah harga ratus ribu beb... siapa sponsor?

Buat haji pun nak bermewah-mewah, inikah perangai ulama, di saat jemaah haji lain tidur berhimpit-himpit dalam dorm, nik ajis tidur dalam bilik hotel mewah yang ber air-cond. masyaallah.... orang kata, orang tua tu zuhud. zuhud menatang apa macam ni?

Akhir-akhir ini semakin ketara perangai hipokrit orang tua tu ALLAH tunjukan. mungkinkah ini satu petanda?Aku bagi contoh dua pemimpin islam semasa menunaikan haji, nik ajis pemimpin islam pas kelantan dan ahmadinejad pemimpin negara islam iran, kita tengok siapa yang lebih zuhud, aku sengaja post kan dua keping gambar ahmadinejad ini, kalau aku posting banyak-banyak gambar dia masa pi buat haji kang ada orang pas yang menangis pulak tengok perbezaan dua pemimpin itu, kalau tak pun orang pas akan tuduh aku syiah, tak pasal-pasal pulak mat sabu dah mahfoodz mengamuk.


Comments

Anonymous said…
hipokrit punya olang, zuhud pun ikut tempat ke?
Anonymous said…
presiden iran tu mana boleh sama kan dgn tok guru.
manusia ngan anjing tentu la berbeza perangainya.
kangkung said…
Admin bodoh
kangkung said…
Admin bodoh

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID