Adun PAS Kaki Burit, Kini Nak Jadi Pembunuh Pulak.


Ada tiga perkara panas yang akan buat adun selising dan kepimpinan pas kelantan tak tidor lena dan nik ajis akan berbuih mulutnya kena sawan babi.

Perkara pertama: Dalam forum tranungkite jemaah pas meminta penjelasan nik ajis berhubung dengan aduan yang dibuat kepadanya mengenai adun pas selising memburit dengan bini orang, jemaah pas meminta penjelasan kenapa nik ajis tak mahu ambil tindakan keatas adun itu dan bagaimana nik ajis tahu yang ALLAH telah maafkan adun selising itu.

Perkara kedua: wanita yang berzina dalam koch keretapi dengan adun selising itu bersetuju akan memberi keterangan. bergitu juga dengan bekas suami wanita itu, dia juga akan menjelaskan apa sebenarnya yang berlaku sewaktu kehilangan isterinya dan sehinggalah dia dapat tangkap yang adun pas selising tengah dok tindih isterinya dalam koch vip keretapi.

Perkara ketiga; percubaan membunuh ustaz saidi yang menjadi saksi dalam kes memburit adun pas selising, kereta yang di pandu oleh ustaz saidi telah dilanggar oleh sebuah kereta yang tidak dikenali, menurut ustaz saidi, kemungkinan cubaan membunuhnya itu berikutan pendedahan nya mengenai perlakuan zina adun pas selising dengan bini orang itu.

Nik ajis, pimpinan pas kelantan dan pas pusat kena jawab tiga perkara itu.

Comments

Anonymous said…
nak jawab menda.. Allah maafkan dah kabor NikNajis. ngahahaha. kita melopong aja ler.
bunuh musuh politik pun buleyh jadik wajib. Allah kabor ke NikNajis.
NikNajis dah soal jawab dengan Allah. so tak payah dah nak jawab2 nih.
tapi Allah yang mana satu nih??

LanChiauSan
Unknown said…
Salam. Salam perjuangan. Singgah melawat blog tuan. Mohon izin utk linkkan blog saya di blog ini, kalau diizinkan. Terima kasihhttp://ibm-akusayangumno.blogspot.com
Anonymous said…
muka napok baik.. buat-buat alim tapi rupa-rupanya kaki tino...dahlah tu..tok guru plak terimo orge lagu nie..taik kucing punya orghe
Anonymous said…
orang bila dah gila kuasa,segala galanya sanggup dipertaruhkan walaupun agama sendiri..........sebenarnya bagi saya dia dah jauh sesat.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID