Anwar Dah Kantoi. ALLAH Masih Sayangkan UMNO/BN.


Alhamdulilah segalanya telah terbukti, ALLAH masih sayangkan umno/bn dan ALLAH tunjukan kepada seluruh rakyat malaysia siapa sebenarnya bapak pembohong dan siapa sebenarnya agen yahudi zionis laknatullah.

Akhirnya segala tomahan anwar yang mengatakan gagasan 1 malaysia adalah saduran dari one israel dan kononnya syarikat apco berperanan dalam memberi idea untuk kempen 1 malaysia.

Mana dokumen yang anwar kata sebagai bukti yang apco adalah milik israel dan gagasan 1 malaysia adalah saduran dari gagasan one israel tu? mana? takan nak simpan lagi kut, atau pun memang anwar tak ada apa-apa dokumen pasal apco dia hanya dengar cakap mulut je, kemudian dia goreng dalam setiap ceramah dan nak bagi nampak lagi real gorengan dia tu, dia bikin gempak dalam parlimen. nasib dia tak baik buta-buta je kena gantung.

Mungkin betul seperti sumber yang bagi tau aku, masa anwar berceramah di kepala batas, dokumen yang dia dok tayang di hadapan hadirin itu adala kertas A4 kosong (klik sini), tapi dia jaja cerita kat orang kampung kononnya dia hebat dia hero dia tahu segala-galanya dan dia ada dokumen apco, pirahh... sebenarnya anwar lah agen yahudi zionis laknatullah, biasanya orang yang bersalah akan menyalahkan orang lain dulu bagi menutup kesalahannya, itu lah yang terjadi pada anwar, dia yang sebenarnya agen yahudi tapi untuk cover dia mengatakan yang kerajaan malaysia bersekongkol dengan yahudi.

Comments

Anonymous said…
akhirnya al-juburi masuk lubang kubur yang digalinya sendiri.

padan muko.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID