31 July 2010

Gelombang SSDE. Anwar Biar Khalid Gagap Mati Sorang-sorang.

Jadual Ceramah Hari Ini 31 Julai 2010.

Siri Roadshow Gelombang Selamatkan Selangor Darul Ehsan bersambung semalam, menurut ceritanya, khalid gagap berbulu dengan anwar kerana biarkan dia kena balun sorang-sorang, anwar langsung tak ambil pusing dengannya, anwar lebih sayangkan azmin ali, tu pasal dalam ceramah anwar semalam, dia lebih banyak berhujah menyelamatkan azmin dari khalid gagap. maknanya anwar memang nak bagi khalid mampos sorang-sorang, kalau berginilah gayanya, memang kompom la selangor dapat mb baru lepas raya ni.... cerita pasal air 20 ml padu akan menyusul nanti.

Roadshow SSDE semalam di Taman Medan Petaling Jaya Selatan.

29 July 2010

Petra Free Thinker, Tak Salah Nak Fitnah Sape Pun.

Raja petra kamarudin, tukang fitnah tersohor dimalaysia, semua orang tahu, apa sahaja yang keluar dari kepala otak petra adalah fitnah, tidak ada satu pun apa yang dia tulis dalam blognya tu cerita betul, kalau ada yang kata cerita petra tu betul tapi ianya masih lagi boleh diragui.

Bermula dari pembunuhan pompuan monggolia, kemudian isteri puaka kini, timbalan pendakwaraya pulak menjadi mangsa fitnah petra, pelik bin ajaib petra senang-senang menuduh saiful bukhari berzina dengan seorang pendakwaraya yang bernama farah azlina, mana rpk tahu yang saiful berzina dengan pompuan tu? rpk nampak depan mata ke? dia sedap-sedap memantat dengan pompuan mat salih kat uk, tau-tau fitnah orang berzina pulak, aku tak heran kalau rpk boleh fitnah orang seteruk tu, pasal menurut cerita seorang kawan blogger yang rapat dengan rpk satu masa dulu, kawan blogger itu sendiri sahkan yang rpk ni seorang free thinker, tak percaya pada agama dan apa-apa pun pegangan agama dalam dunia ni.

Kita tengok aje lah isterinya, marina abdullah, ada korang nampak macam orang islam? bertudung jauh sekali, kalau dia merokok tu kalah jantan, pakai baju sampai nampak alur, bila stress sikit sampai nak bunuh diri (klik sini) anaknya pulak bukan perangai macam penyamun memang penyamun pun, so takan lah orang macam rpk ni pun kita nak percaya tulisannya, yang peliknya tu orang pas yang mengaku kuat agama pun boleh terpegaruh dengan cakap manusia yang tak beragama macam rpk tu.

28 July 2010

MENGHANTAR MEMORANDUM ISU PASIR DAN AIR SELANGOR DI TANGGUHKAN

Saifuddin Tahu Anwar Liwat Saiful


Menurut sumber, sewaktu anwar mendapat sms mengatakan yang saiful telah membuat laporan polis anwar telah meliwatnya, ketika itu anwar sedang chair satu perjumpaan dengan kepimpinan pkr di quality hotel di shah alam, sebaik sahaja anwar mendapat sms itu, muka anwar langsung berubah, dia segera keluar dari bilik mesyuarat bersama-sama wan azizah dan zul nordin naik kebilik tingkat atas hotel. ketika dalam lif zul nordin bertanya kepada anwar 'apa hal?' dan anwar menjawap 'saiful buat report i liwat dia', bagaikan raifle m16 wan azizah terus menyembur anwar dengan pelbagai sumpah seranah anwar kerana masih lagi tak insaf-insaf.

Sumpah seranah wan azizah berlarutan sampai ke bilik hotel, ketika dalam bilik kelihatan tian chua, saifuddin dan wee chee keong terkejut mendengar suara wan azizah menyumpah seranah anwar bagai tak mau. kalau di ikutkan cerita, orang yang betul-betul tahu anwar meliwat saiful ada 4 orang, zul nordin, wee chee kiong, saifuddin, tian chua dan wan azizah sendiri. tetapi kenapa saifuddin masih lagi sanggup mempertahankan anwar? kita tolak lah tian chua tu, pasal tian dia bukan ada agama, dia freethinker, tapi kenapa saifuddin masih gila-gila mempertahankan anwar.

Idea untuk lari ke kedutaan turki adalah idea saifuddin, ketika anwar tengah gelabah beruk fikir lepas ni balak apa pulak yang datang, saifuddin menyuruh anwar lari menyembunyikan diri di kedutaan turki, masa aku sampai di quality hotel shah alam, keadaan kat sana penuh dengan penyokong-penyokong anwar, lebih kurang sejam aku kat sana, tian chua turun memberitahu kepada semua penyokong-penyokong pkr yang keadaan terkawal dan anwar tengah chair meeting, padahal kalau mengikut cerita sebenar, anwar tengah bersiap-siap nak lari keluar dari hotel dan meeting yang tian chua cakap tu dah habis lama dah.

Jadi selain wan azizah, zul nordin, wee chee kiong dan tian chua, saifuddin nasution pun tahu anwar telah meliwat saiful.

27 July 2010

Anak Haram Guan Eng Pembohong Besar....

Bukti kawan nik ajis pembohong besar, guan eng kata tempat duduk dia tidak sediakan oleh pegawai kemajuan negeri ketika majlis pelancaran kereta api bukit bendera, padahal dalam gambar dibawah, sudah terang-terang ditulis nama dia di kerusi itu, guang eng sememangnya sakit hati kepada pegawai kemajuan negeri pulau pinang itu, ini kerana nik ali itu orang melayu , guan eng seboleh-bolehnya ingin meletakan seorang cina bagi menggantikan nik ali.

Orang macam inikah yang pas katakan pemerintahannya seperti pemerintahan khalifah umar abdul aziz? pas pun sama bodoh dan bahalol juga macam guan eng.

bukti guan eng penipu....



sumber: pisau.net

26 July 2010

Horeyy... Orang Melayu Boleh Berambus Dari Gorge Town


Buat apa nak di bina rumah pangsa kos rendah, bukannya boleh untung, buat menyemak mata lagi ada la, dah la tempat tu majlis perbandaran nak kena maintain, kena sediakan tapak untuk surau, siapa yang nak tanggung semua tu?

Melayu penang sekarang ni kena ingat, mereka bukan di perintah dibawah kepimpinan bn, tetapi mereka di perintah oleh sebuah parti cina yang terlalu menyampah dengan dengan orang melayu, parti cina dap itu menganggap orang melayu di penang terutama di sebelah pulau sebagai sampah dan golongan low class, gorge town dan kawasan pulau hanya untuk golongan elit cina, melayu yang miskin tak perlu di sini, itu sebapnya kerajaan cina dap penang tidak mahu membina rumah kos rendah yang berharga di bawah 50 ribu malah rumah pangsa yang sedia ada mungkin akan dirobohkan untuk memberi laluan kepada pembangunan rumah mewah yang berharga 300 ribu ke satu juta ringgit. orang melayu mana mampu beli rumah harga macam tu.

Itu sahaja cara untuk menghalau orang melayu yang berpendapatan rendah keluar dari gorge town, buat rumah mahal-mahal, bila rumah mahal dan orang melayu tak mampu beli maka dengan sendirinya orang melayu akan pindah keluar dari gorge town. senangkan... mana perginya pemimpin melayu dalam pkr dan pas? ohh aku lupe, pemimpin pas tak ada bangsa tapi mereka cuma ada agama je, tu pasal pemimpin pas senyap bila melayu di tindas oleh cina komunis dap atau pun pemimpin melayu pkr dan pas dah buntang kekenyangan makan babi itu sebapnya mereka langsung tak ambil pusing tentang masalah melayu kat sana.

25 July 2010

Khalid Gagap Terkedu, Gelombang SSDE Masuk Round Ke3.


Segala kebejatan pkr and the gang telah di dedahkan oleh penceramah dalam siri gelombang selamatkan selangor darul ehsan, bermula dari menifesto pembohong pakatan haram, bagai mana khalid gagap menipu hidup-hidup Tuanku Sultan Selangor mengenai kutipan hasil pasir sampailah ke plan anwar untuk melingkupkan ekonomi selangor semuanya telah di dedah kan, mungkin minggu depan siri ceramah SSDE akan lebih panas lagi, berberapa pendedahan yang bisa membuatkan khalid gagap dan azmin ali letak jawatan dalam pkr dan lari keluar negara akan didedahkan dalam siri ceramah SSDE.


Hari Ini: 25 Julai 2010

Ceramah 1.

Kediaman Hj Amin Hj Moin.
Kampung Batu 4 Jalan Kapar.
Penceramah: YB. Datuk Noh Omar, YB. Satim Diman dan Zahid Mat Arip.
Ceramah bermula selepas solat Isya.
Anjuran: UMNO Bahagian Kapar.

Ceramah 2.

Dewan Generasi Wawasan.
Batu 8, Kampung Ijok.
Penceramah: Zahid Mat Arip. YB. Shukur dan YB. Datuk Noh Omar.
Ceramah bermula selepas solat Isya.
Anjuran: UMNO Bahagian Kuala Selangor.

SEMUA DI JEMPUT HADIR...

24 July 2010

UPDATE:Wan Azizah Sahkan Anwar Peliwat. Video Ceramah Ezam Semalam Sudah Ada Di youtube.

Untuk melihat video ceramah Gelombang Selamatkan Selangor Darul Ehsan sila klik link youtube.

Roadshow gelombang selamatkan selangor darul ehsan bermula dengan sucsess, dalam ceramah semalam yb ezam telah mengesahkan yang wan azizah tahu tentang pelakuan liwat anwar, menurut ezam, demi menyempurnakan cita-cita politik suaminya wan azizah sanggup bersekongkol bersama-sama anwar mengatakan saiful telah memfitnah keluarganya dan saiful telah diupah oleh pihak tertentu kononnya untuk mengaibkan anwar. ezam juga mencabar wan azizah supaya menafikan apa yang dikatanya semalam.

Video ceramah ezam akan aku uploadkan petang ini. apa pun tahniah kepada umno selangor kerana berjaya membuat roadshow SSDE ni, siapa yang tak berkesempatan pergi ceramah semalam, malam ini ada dua lagi ceramah, satu di perlabuhan klang dan satu lagi di kuala langat, seperti alamat dibawah.


Hari ini: 24 Julai 2010.

Ceramah 1.

Rumah Tuan Haji Othman Dollah, lot 2855, Jalan cempaka, kampung batu 10,
kebun baru, telok panglima garang.
Penceramah: YB. Datuk Noh Omar, YB Senator Ezam & YB Satim Diman.
ceramah bermula selepas solat Isya. anjuran UMNO Bahagian Kuala Langat.

Ceramah 2.

Bilik gerakan umno cawangan sri pendamar, kampung pendamar, perlabuhan klang.
Penceramah: YB. Datuk Noh Omar, YB. Senator Ezam & YB Shukur Idrus.
ceramah bermula selepas solat Isya. anjuran UMNO Bahagian Klang.

SEMUA DIJEMPUT HADIR.

23 July 2010

Protes Rakyat Selangor Bermula Di Tempat Azmin Ali

Azmin Ali pening kepala, banner-banner protes sudah banyak digantung di kawasan dia, kalau kita pergi ke Keramat AU2 dan AU3, kita akan lihat banner-banner protes ini digantung dengan banyaknya.Kenapa banner ini digantung? kerana rakyat selangor dan penduduk keramat au sudah mula muak dan bosan dengan perangai adun dan ahli parlimen mereka yang terlalu kuat berpolitik sampai terlupa menjaga kebajikan mereka.

gambar ehsan bro jinggo.

Khalid Gagap Sure Terkencing, Roadshow Selamatkan Selangor Bermula Esok


ROADSHOW GELOMBANG SELAMATKAN
SELANGOR DARUL EHSAN.


Esok: 23 Julai 2010.

Ceramah 1.

Dewan Tabika Kemas, Jalan Gelama, 17/24 Seksyen 17 Shah Alam.
Penceramah: YB. Datuk Noh Omar, YB Senator Ezam & YB Satim Deman.
ceramah bermula selepas solat Isya. anjuran UMNO Bahagian Shah Alam.

Ceramah 2.

Dewan Komuniti Jalan Sri Sarawak 4, Taman Seri Andalas Klang
Penceramah: YB. Datuk Noh Omar, YB. Senator Ezam & YB Shukur Idrus.
ceramah bermula selepas solat Isya. anjuran UMNO Bahagian Kota Raja.

SEMUA DIJEMPUT HADIR.

21 July 2010

Hina Raja-raja Melayu: Chegubard Akan Ke Penjara.

Polis menahan anggota Majlis Pimpinan Pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Badrul Hisham Shahrin kerana mahu merakamkan kenyataannya.

Ketua Polis Negeri Sembilan Datuk Osman Salleh berkata Badrul Hisham yang lebih dikenali sebagai Chegubard ditahan di pejabat perhubungan parti itu di Jalan Rahang di sini dan kemudian dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Seremban di sini untuk dirakamkan kenyataannya berhubung tulisan dalam blognya.

Osman berkata Badrul Hisham ditahan sebelum pukul 9 malam tadi untuk direkodkan kenyataannya dan selepas itu dia dibebaskan dengan jaminan.

Katanya kes ini disiasat mengikut Akta Hasutan 1948.

Terdahulu Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Rembau telah membuat satu laporan polis terhadap Ketua Angkatan Pemuda Keadilan Rembau, Badrulhisham Shaharin hari ini di atas kenyataan terbuka menerusi laman blog beliau.

laporan polis tersebut dibuat kerana satu hasutan kepada pihak lain dan mencemarkan imej Insitusi Raja-Raja Melayu Berpelembagaan dan berharap agar Badrulhisham atau Chegubard dikenakan tindakan sekeras-kerasnya.

Kenyataan Ketua AMK Rembau itu yang secara terang telah mengkritik Institusi DiRaja didalam penulisan beliau yang bertajuk ‘Warkah Terbuka kepada DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong “Hepi Besday..Sir!”.

Artikel tersebut yang bertarikh 10/06/2010 telah menghina Raja-Raja dan DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong dan menganggap ianya adalah satu hasutan dan penghinaan kepada Institusi Diraja serta DYMM Yang DiPertuan Agong.

Pemuda Rembau memohon pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap saudara Basdrulhisham Shaharin, Ketua AMK, parti KeAdilan Rakyat N.Sembilan kerana telah memfitnah dan bersikap biadap terhadap institusi -institusi raja-raja melayu dan DYMM Yang DiPertuan Agong dengan menuduh Raja-Raja Melayu serta DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong menganugerahkan pingat darjah kebesaran dengan mendapat arahan tertentu.

sumber: politik harian

Anwar Arah Fitnah Najib Bunuh Altantuya



20 July 2010

Yakop Sapari: Lakonan Kau Sudah Terlambat.


Bermula dari teresa kok, kemudian elizabeth wong kini seorang lagi exco selangor mengikut jejak dua ekor hamlau tu, yakop sapari dikatakan bekas pelajar r.m.c dengan beraninya menahan lori hantu yang membawa pasir dalam dia berkain pelekat, wahh.... terkasima nya aku tengok keberanian yakop.

Pirahh.... tu semua wayang orang-orang yang dah desperate, kononnya dengan cara tu dia dapat menutup cerita tuduhan aku hari tu yang semua exco kerajaan negeri selangor terlibat mencuri pasir, yakop kau tak payah la nak main wayang dengan kain pelekat kau tu, semua orang dah tahu kau dan suhaimi adun seri muda turut terlibat mencuri pasir, kalau tidak kenapa sprm putrajaya panggil kau, kononnya dengan wayang kau tangkap lori hantu dengan berkain pelekat tu sprm akan gugurkan tuduhannya terhadap kau, sorry la yakop, yang salah tetap salah, walau macam mana pun kau punya wayang, satu harinanti sure kau akan di tahan juga.

Majlis Pelancaran Sinar Kasih Ramadhan.

Majlis Pelancaran Sinar Kasih Ramadhan telah selamat di lancarkan semalam oleh pengerusi YBK Datuk Zainal Sakom di pejabat karangkraf shah alam. menurut datuk zainal, sempena kedatangan bilan ramadhan yang bakal tiba, yayasan basmi kemiskinan mengambil pendekatan menganjurkan program sinar kasih ramadhan 2010, program ini telah memasuki tahun ke-3 dianjurkan oleh ybk dimana kali ini ybk mensasarkan sebanyak 1,000 keluarga miskin yang terpilih diseluruh negara untuk dibantu.

Antara objektif program sinar kasih ramadhan:

  • Usaha bersepadu untuk mendidik, menggerak dan meningkatkan kesedaran masyarakat Islam terhadap amalan bersedekah.
  • Untuk menyediakan keperluan asas pada kadar mengcukupi sepanjang bulan ramadhan untuk golongan fakir miskin.
  • Melahirkan pengertian ehsan sebagai kesan tampak dari penghayatan insane dan islam.
  • Mengumpul dan mengaih-agihkan sebelum bulan ramadhan.
Sumbangan secara tunai boleh di masukan terus kedalam akaun YBK Bank Islam Malaysia Bhd dan cek di atas nama YAYASAN BASMI KEMISKINAN sila tuliskan Program Kasih Ramadhan 1431H/2010 dibelakang cek dan masukan ke Nombor Akaun 12038010002132, sila faxkan slip bayaran ke ybk, no fax 03-78730719 dan boleh juga dimasukan kedalam tabung sinar kasih ramadhan yang akan diletakan di restoran makanan india muslim di seluruh malaysia.

Sinar Kasih Ramadhan Anjuran Yayasan Basmi Kemiskinan dengan kerjasama Karangkraf, sinar harian dan Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA).

Video majlis pelancaran akan aku upload kemudian.

19 July 2010

Nik Ajis Dan Pahaman Islamnya.

Nik ajis berkata semalam, kekuatan politik orang Melayu adalah bergantung kepada kesediaan Umno untuk menukar dasarnya kepada Islam. "Pada saya, kalau Umno tukar dasarnya daripada Melayu kepada Islam, orang Islam makin kuat dan politik Melayu bertambah kukuh.

Islam yang macam mana nik ajis nak? nik ajis nak islam yang menghalalkan maki hamun orang? nik ajis nak islam yang mengkafirkan sesama islam? atau nik ajis nak islam yang mendoakan sesama islamnya pecah perut? nik ajis nak islam yang macam mana?

Nik ajis kata umno tak islam, habis pas tu islam sangat ke? mungkin islam pada pas boleh membenarkan kafir laknat menggunakan kalimah ALLAH, mungkin akan terlaksana islam kalau seorang suami mendera isterinya dan meminta hubunggan sex semasa isteri dalam pantang bersalin.

Habis selama ini siapa dan parti mana yang menegakan syiar islam di malaysia? parti thai rak thai? parti golkar? macam-macam yang umno/bn buat untuk menegakan syiar islam apakah umno masih tidak islam? bagai mana kalau umno betul-betul menukar perjuangannya dari melayu kepada islam, adakah nik ajis akan menyertai umno? atau nik ajis akan konar pula dengan mengatakan islam yang umno bawak tu islam plastik, sudah la nik ajis oii... selagi kau masih bernyawa maka selagi itulah kau akan memusuhi saudara seislam kau, islam akan bersatu bila kau dah mati, pasal kau lah punca sesama islam dan melayu berbalah.

16 July 2010

Perlukah Ini Semua...?


Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini memilih dua pasang pakaian rasmi sempena sambutan Bulan Kemerdekaan dan Hari Kemerdekaan ke-53 tahun ini.

Pakaian yang dipilih itu adalah daripada lima rekaan pakaian lelaki dan lima pakaian wanita rekaan Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia yang diperagakan kepada Perdana Menteri di sini hari ini.

Turut sama menyaksikan rekaan itu ialah Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Rais yang ditemui pemberita kemudian berkata satu daripada pakaian itu akan dipakai pada sambutan Hari Kemerdekaan pada 31 Ogos dan satu lagi pada pelancaran Bulan Kemerdekaan pada 1 Ogos.

Katanya selain untuk dipakai oleh menteri dan pegawai kanan kerajaan, orang ramai juga boleh mendapatkan pakaian itu di pusat-pusat jualan Karyaneka selepas 15 Ogos nanti dengan harga antara RM50 dan ke RM100 bergantung kepada jenis kain. Bernama

Merdeka jatuh pada 21 Ramadhan, masih lagi nak sambut besar-besaran ke?

Berapa harga sepasang baju yang dipakai oleh menteri? sama ke kualiti baju menteri dan baju pegawai kanan kerajaan? sama ke kualiti baju yang dipakai oleh menteri dan pegawai kanan kerajaan dengan baju yang dijual dengan harga rm 50- rm 100 tu?.

Berapa pula peruntukan kerajaan membeli baju dari karyaneka untuk di berikan secara percuma kepada pak-pak menteri dan pegawai gomen? takan depa beli sendiri kut.

Membazir-membazir, baru semalam kata nak berjimat cermat.

Harga Barang Naik Macam Shampo, Potong Stim Betul.


Betul-betul potong stim, tengah kita sedap-sedap dok belasah pembangkang pasal isu yang tengah berlambak-lambak sekarang ni, tetiba datuk najib potong semua stim itu, tampa ribut dan gempa bumi tau-tau harga barang naik lagi. kali ini berpakej.

Lima dalam satu, wah macam shampo pulak, terkejut beruk orang kampung bila dengar lima harga barang naik sekali gus, semua yang naik tu bukan dipakai sebulan sekali, tapi yang naik tu kegunaan tiap-tiap hari. petrol ron 95, ron 97, diesel, lpg gas dan gula. masak beb... bila semua harga barang tu naik maka secara automatik lah harga makanan, barang runcit basah dan kering akan juga naik, tak percaya korang tengoklah nanti, silap-silap harga tambang transport awam dan bas sekolah pun akan naik juga, masak la macam ni.

Pm kata "penyelarasan semula harga barangan tersebut akan membolehkan kerajaan mengurangkan perbelanjaannya melebihi RM750 juta untuk tahun ini". (klik sini) tah ye ke tidak aku pun tak tahu, mungkin akan ada yang kata, alehh... petrol naik 5 sen je... dan gula naik 25 sen je, tak pe lah itu cakap-cakap orang yang banyak duit, macam mana dengan orang yang tak berduit? 5 dan 25 sen pun banyak oo... lagi-lagi dah nak dekat bulan puasa ni, silap-silap cansel plan nak shopping baju raye dan balik kampung.

Tapi apa pun pm boleh cover balik marah rakyat kalau pm umumkan harga tol di seluruh malaysia di kurangkan. kurang-kurang pun rakyat tak rase la sangat, rakyat masih boleh senyum lagi, tapi dengan syarat, kementerian hal-ehwal pengguna kena pantau betul-betul harga barang lain, puak-puak ni bukan boleh kira sangat, pantang depa dengar harga minyak naik, dia taram semua barang lain pun naik juga.

Apa pun, pandai-pandai lah pm nak ambil hati rakyat. "Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan".

15 July 2010

Klip Video Demo Pasir Pagi Tadi

Seperti yang dijanjikan, aku uploadkan clip video demo pasir yang berlangsung di hadapan bangunan suk selangor.

sila klik sini

Update: Sekitar Demo Pasir Di Bangunan SUK Selangor

Alhamdulilah, umno selangor sekali lagi menunjukan taringnya apa bila demo dan penyerahan memorandum kepada khalid gagap berjaya. demo yang dijadualkan berlangsung pada jam 10 pagi sedikit terlewat kerana belum dapat clearance dari pihak polis. sebelum rombongan umno selangor sampai, kelihatan berberapa orang samseng-samseng pkr menunggu di depan pintu pagar bangunan suk, lengkap bervest hitam. mereka kemudiannya berucap dan menyerahkan memorandum menyokong khalid gagap.

Tapi yang lucunya, bila mereka melihat rombongan umno datang, sepantas kilat mereka lari berlindung dibelakang pihak polis dan meminta pegawai keselamatan suk segera mengunci pintu pagar. ketakutan jelas terbayang di muka samseng-samseng itu, aku ingat berani sangat.... tidak nampak pula kelibat jonah ketua amk selangor, yang nampak terjerit-jerit ialah ketua amk terengganu iaitu faris musa, agaknya depa tak jemput jonah kut...Memorandum dibacakan oleh ketua pemuda umno selangor dan memo itu di serahkan oleh datuk ismail kijo ketua umno bahagian ampang kepada salah seorang pegawai kerajaan negeri, setiausaha politik, setiausaha sulit dan pegawai khas mb semuanya tak berani turun.

Berlaku sedikit kekecohan dihadapan pintu pagar utama, kerana macam biasa, puak-puak pembangkang ni hanya berani kalau mereka duduk di belakang polis takut untuk berdepan dengan pemuda umno, puak-puak pembangkang hanya berani terjerit-jerit di dalam kawasan yang berpagar, walau pun telah berkali-kali diminta untuk keluar, tapi mereka takut.

Sekali lagi aku ucapkan tahniah kepada umno, pemuda umno selangor dan perkasa yang di ketuai oleh ketua wiranya sdr arman, kerana sekali lagi berjaya menggegarkan bangunan suk.

lagi gambar klik picasa.

MINTA MAAF, VIDEO DEMO PASIR AKU TAK BOLEH NAK UPLOAD LAGI PASAL LINE BROADBAND AKU SUCKS, MUNGKIN LORD REID DAH RUNTUHKAN PENCAWANG KAT UMAH AKU KUT...HEE...HEE... INSYAALLAH AKU UPLOAD MALAM NI, PAKAI WIFI KEDAI MAMAK KAT SHAH ALAM. sementara tu korang semua tengok gambar la dulu ekk..

14 July 2010

Khalid Gagap Konar Baring


Tersepit dan terlekat dengan isu lombong pasir haram di selangor, hari ni khalid gagap buat konar baring, seperti biasa pemimpin pkr akan cuba divert isu kalau dia dah terlekat dan tak boleh nak jawab, hari ni khalid gagap menyalahkan TPM Tan Sri Muhyiddin Yasin kerana gagal menagkap pencuri pasir di selangor.

Dalam kenyataan petang tadi, khalid menyalahkan TPM kerana gagal membantu kerajaan negeri menangkap pencuri pasir, pulak dahh... ape halnya TPM nak masuk campur dalam hal-ehwal negeri selangor? apa tak cukup ke penguatkuasa yang ada dalam selangor nak tangkap penyamun pasir tu? pada aku la, buat apa ada simpan penguatkuasa yang berbaju biru yang gayanya macam polis tapi tak boleh nak tangkap penyamun pasir, elok dibubarkan je pasukan penguatkuasa pbt, suruh depa ramai-ramai jaga parking, wahh kalau bab roboh gerai orang melayu, depa la hebat, tapi bila berdepan dengan pencuri pasir abis kecut teloq, depa ni jugak la yang pangkah pembangkang mase pru lepas pasal tak dapat bonus.

Apapun khalid tak payah nak salahkan orang lain, sendiri punya negeri sendiri handle dan kalau khalid betul-betul ikhlas nak tangkap pencuri pasir aku bagi khalid berberapa tips,

1. Jemput SPRM dari ibu pejabat putrajaya, kenapa? pasal sprm selangor teloq depa semua dah kena pegang, kes teoh beng hock pun tak settle lagi, so sprm selangor dok menggigil takut kalau-kalau kes tu lekat kat depa.

2. Sesudah jemput sprm putrajaya, panggil semua exco kerajaan negeri termasuk timbalan exco, siasat depa 24 jam, korek segala harta yang mereka ada, siapa proxsi mereka, pasal puak-puak ni beli harta tak pakai nama depa, tapi depa pakai nama isteri, adik, sedara, pompuan dan jantan simpanan, siasat semua sekali.

3. Suruh ibu pejabat sprm siasat, penguatkuasa majlis daerah dan majlis perbandaran, siasat jabatan alam sekitar, siasat semua agensi yang terlibat dalam pengeluaran pasir termasuk seluruh lembaga pengarah dan perkerja kssb.


Tapi berani ke khalid nak buat semua tu...? mana dia ada teloq beb.. khalid jangan lah nak menyalahkan orang lain, kalau kau dah tak reti nak buat kerja, sudah, letak je jawatan, bagi kat azmin ali, supaya lepas ni senang kami semua nak gasak toy boy anwar tu pulak.

Kes Curi Pasir: Exco, sprm, mdkl dan jas, semua terbabit.


Kecoh sekarang cerita curi pasir di selangor, tetapi mb khalid gagap buat dek je, kenapa ye? dia macam tak nampak yang lombong pasir di dengkil, kuala langat dan di berberapa tempat lain dah berlubang-lubang.

Menurut cerita dari seorang perkerja kumpulan semesta yang mendapat tander dari khalid untuk melombong pasir di selangor, dia mengesahkan semua exco kerajaan negeri ada syer dalam keuntungan projek melombong pasir tu. kumpulan semesta bukan nak mencari keuntungan sangat tetapi kumpulan semesta di gunakan oleh khalid untuk mendapat fund bagi pkr selangor menghadapi pilihanraya akan datang, 'memang kerajaan negeri tak untung, yang untung ialah boss kumpulan semesta, kontraktor yang dilantik oleh kssb dan exco kerajaan negeri'.

Kata mamat tu lagi, kalau betul sprm nak buat kerja, jangan setakat panggil dua orang yb pkr tu (yakop sapari dan suhaimi shafie) sprm patut panggil sekali lembaga pengarah kssb, semua exco kerajaan negeri termasuk speaker, pegawai jabatan alam sekitar, enviro enhance yang menjadi konsultan yang dilantik oleh kssb dan majlis daerah kuala langat. dari atas sampailah ke bawah semua dah kaw tim. itu pasal la kes curi pasir diselangor ni tak selesai dan khalid nampak macam kebal, bising lah macam mana pun, kalau semuanya dah kaw tim, alamatnya senyap je la dua tiga bulan lagi.

Apa yang mamat tu cakap ada betulnya, kes curi pasir kat selangor dah berkali-kali kita dengar, tapi kenapa sampai sekarang tak ada satu pun pendakwaan yang di buat oleh sprm, balik-balik yang kita dengar dari sprm ialah 'tak cukup bukti dan pendakwaan itu tak berasas' takan masih tak cukup bukti lagi kut? hari tu masa hari keputeraan DYMM Sultan Selangor khalid janji nak kutip hasil pasir 150 juta, tapi kerajaan negeri hanya mampu kutip 4 juta je, mane pergi yang berjuta-juta lagi? mungkin ada betulnya yang sprm dan jas macam dah kaw tim dengan kssb. kita tunggu dan lihat apa jadi lepas ni.

nota: mamat yang kerja dengan kssb tu adalah pelanggan aku, cerita ini terkeluar masa dia tengah dok melangok tengok aku repair autogate dia semalam hee...hee...

12 July 2010

PAS Dan Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah


Masihkah kita ingat bagai mana haron din dan taib azamudden menentang penggunaan kalimah ALLAH, dan bagaimana pula mereka di cerca oleh pengikut pas yang bersetuju dengan penggunaan kalimah ALLAH?

Ada yang bercerita kat aku mengatakan yang pas ni sudah diresapi fahaman syiah iran, bila dikaji balik ada juga betulnya, pas kerap kali mengangkat ayatulloh khomeni sebagai idola mereka, perjuangan hezbollah menentang pendudukan israel di palestin kerap menjadi tajuk berita di dalam harakah, kenapa hanya hezbollah? kenapa pas tidak turut mengangkat perjuangan hamas dan fatah sekali? adakah pas mengambil mazhab 'Syiah Imamiyah Itsna Asyariah' sebagai ikutannya?

Apa itu Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah? Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah adalah satu mazhab dari banyak-banyak mazhab dalam syiah dan ia antara yang palin sesat dan xtreem. pengikut Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah kerap mengatakan yang mereka sahajalah yang mengamalkan ajaran islam yang sebenar dan mereka juga menanam perasaan buruk sangka, dendam kesumat kepada ahli sunnah dan mereka juga menanamkan sifat fanatik yang tidak tentu arah kepada penyokong mereka. sebijik macam yang pas buat sekarang ini.

Untuk mengembangkan fahaman Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah, mereka akan menggunakan segala jenis taktik, tipu helah dan propaganda, menurut sejarah, banyak pengikut ahli sunnah yang telah terperdaya dan termakan dengan taktik dan propaganda puak-puak Imamiyah Itsna Asyariyah ini dan modius operandi yang sama juga di gunakan oleh pas di malaysia untuk menarik sokongan pengundi melayu dan menghalalkan segala-galanya kepada pengundi bukan melayu.

Jadi benarlah selama ini kita mendengar yang pas sebuah parti yang berjaya menyesatkan ummat melayu, mungkin berberapa ulama yang duduk dalam pas menyedari tentang perkara ini, mungkin mereka takut di fitnah oleh puak-puak yang fanatik ini sekiranya mereka keluar meninggalkan pas.

09 July 2010

Bukti PAS Sesat

Pemimpin pas penah mengatakan sembelihan orang umno adalah haram untuk dimakan, walau pun orang umno yang menyembelih itu adalah orang islam.

Pemimpin pas pernah kata sesiapa yang tidak menyertai pas atau memusuhi pas adalah kafir, kerana pas adalah parti ALLAH.

Pas melebihan hukuman dari dakwah, semua kenyataan yang keluar dari mulut pemimpin pas adalah hukuman.


Pangkah pas masuk syurga, kerana pas parti ALLAH.

Pas sombong dan bongkak, setiap bala yang pas terima mereka menyalahkan orang lain, umno lah selalu menjadi mangsa fitnah pas, pas tidak mahu muhasabbah diri.

PAS BERSETUJU MEMBENARKAN ORANG KRISTIAN MENGGUNAKAN KALIMAH ALLAH.