Ciss... Tergamak Malaysiakini Menipu Pembacanya.

Malaysiakini menipu pembaca setianya, malah pembaca yang menjadi pelangannya pun turut di tipu hidup-hidup oleh editor malaysiakini, ceramah guan eng di felda cempelak kelmarin memang tak dapat sambutan, aku berani beri jaminan, kalau petugas media dan anggota polis tak datang, aku yakin tak sampai 10 orang yang datang untuk dengar ceramah guan eng.

Malaysiakini dalam beritanya bertajuk kumpulan berbaju t-bn ganggu ceramah guan eng (klik sini) menunjukan orang ramai penuh didepan pentas ketika guan eng berceramah, aku tak pasti kat mana malaysiakini kutip gambar cina bodoh tu berceramah, tapi apa yang pasti, mereka-mereka yang duduk di depan pentas kebanyakannya cina, takan kawasan felda cina boleh boleh masuk dengan pakai seluar pendek je kut. tengok gambar atas dan bandingkan dengan gambar yang aku ambik masa cina tu tengah ceramah kat felda cempelak.

Apa pun malaysiakini memang menipu pembacanya, tak taulah aku kalau guan eng bayar kat malaysiakini sejumlah wang untuk cover malu kerana ceramahnya semalam tak dapat sambutan.


Comments

Anonymous said…
tu pun ramai baca malaysiakini lagi..engat bagus sgt la malaykini tuh.. pembohong besar.. haih..kesiann..
rahim said…
Laa pasal tu lah aku pun heran tengok gambar ceramah felda chempelak penuh dengan cina.Aku ingat kot2 gambar kat pekan labis ke.

Pandai betul malaun2 ni menipu.
Anonymous said…
malaysiakini pun agaknya dah jem bro. mereka tak tau nak buat apa dah.
Anonymous said…
Malaysiakini keseluruhannya memang anti-establishment,anti-BN, anti UMNO dan anti Melayu. Kadang2 memang menyakitkan hati bila baca berita-berita memburukan pemimpin2 BN, utamanya pemimpin-pemimpin melayu UMNO.Pemberita-pemberita pukimak semuanya.
Anonymous said…
gambar tu waktu taklimat Parti Komunis Malaya la...

Tengah bagi taklimat camna nak kelentong Pas..

sebabnya dia tau puak pas sentiasa rela jadi tunggangan Komunis

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID