GEMPAR: Penipuan Suami Normala Di Dedahkan.


Suami normala calon pas sanggup menipu doktor kerajaan, dia mintak cuti sakit semata-mata untuk membantu isterinya kempen menentang calon kerajaan umno/bn.

Kenapa maarof tak mintak cuti tahunan atau cuti tampa gaji? kenapa dia harus menipu dengan meminta doktor mengeluarkan cuti sakit, adakah maarof benar-benar sakit? kalau ya maarof sakit, dia semestinya duduk dirumah tapi dia kerap kelihatan menemani isterinya berkempen. tengok gambar atas, dia sanggup menipu sakit, ada nampak macam orang sakit tak maarof tu?

Jadi inilah perangai puak-puak pas, sanggup menipu untuk kepentingan sendiri, di sini aku sertakan 2 keping surat mc maarof, surat mc ke2 dia dapat cuti sampai 28/1/2011, aku tak pasti sama ada maarof akan menipu lagi dengan menyambung mc nya sehingga hari pilihanraya. kalu dah mc tu duduk rumah je la, yang pi berkempen tu buat apa....

Comments

Anonymous said…
tengok cam sihat jee.sedondong pulak..he he he boleh setel problem rakyat ke macam nii
Anonymous said…
sakit apa dia ni sampai doktor bagi cuti 14 hari... setahu saya doktor hanya dibenarkan memberi MC tak lebih dari 2 hari. kemudian pesakit dimestikan melawat semula. melainkan kes patah, operasi or cengkering mungkinlah. Saya membuat komen berdasarkan sudut pandang sebagai seorang pegawai sumber manusia sebuah syarikat swasta. kalau pekerja saya, saya dah siasat dah dengan hospital. Kesahihan surat ini perlu disiasat, sebab suami kepada adik Normala merupakan pengamal perubatan dan mempunyai klinik di pekan labis....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID