Laporan Polis Terhadap Suami Normala.


Petang tadi satu laporan polis telah dibuat oleh pemuda umno bahagian labis berikutan laporan akhbar utusan malaysia (klik sini) yang menyiarkan satu berita yang menyatakan suami calon pas normala sudirman, cikgu maarof yang mengajar di sekolah tenant stesen telah mengambil cuti sakit selama lima hari bermula dari 24/1/2011 hingga 28/1/2011 kononnya dia mengalami penyakit depressive mood atau dalam bahasa melayu penyakit kemurungan.

Walaubagaimana pun dia yang bertugas sebagai guru dilihat telah bersama-sama calon yaitu isterinya pergi berkempen atas tiket pas semasa dia dalam cuti sakit, disebapkan dia menggunakan alasan sakit untuk bercuti panjang, pemuda umno bahagian labis telah membuat laporan kepada pihak polis dan meminta polis menyiasat sama ada cikgu maarof ini benar-benar sakit atau hanya menggunakan alasan sakit kerana ingin membantu isterinya yang juga calon pas berkempen.

Comments

Anonymous said…
pemuda UMNO ..pegila buat kerja yg cerdik sket...x intelek langsung...dh abih modal la ni...betul la ckp aspan alias dgn sakmongkol... pemimpin dlm UMNO dh pupus. yg tinggal hanya pencacai2 yng nk mencari peluang menonjolkan diri dgn mengampu pemimpin...
sejahtera39 said…
tahniah Pemuda UMNO Labis,,,syabas!!
minta Pihak Polis segera buat siasatan.. inilah dasar haprak puak2 Pas....mereka halalkan segala penipuan dan pembohangan puak mereka...dasar klu lh tok ketua dia wali songsang boleh berbohong,,,apatah laki calon mereka...sekali lagi minta pihak polis dan sprm siasat juga pegawai perubatan yang kuarkan MC tu...mana tau ada unsur2 rasuah....
TaksubPas said…
Kepada anonymous (teratas) confirmed ini orang belaci Pas (Parti Azali Sesat) juga taksub Pas, hardcore and so on.....Kepada orang sebegini yg depa tahu depa saja masyuk shorga, penipu & pembohong, cakap selalu fitnah, suka buat surat palsu, ayat2 standard seperti kerajaan zalim, agama dll selalu dipermainkan. Orang skrg juga orang asli di Galas pun doh tahu dan boleh berfikir yg mana betul atau tidak walau sentimen agama digunakan begitu juga shorga/neraka serta doa di permainkan. Walaupun kita cakap yg benar serta dgn bukti tapi taksub/hardcore Pas masih tak nampak yg benar ini kerana telah di brain wash/jampi oleh tok guru mereka.
Takbir....jahanam/mampus Pas serta pengikut2nya
Anonymous said…
D E T.
Suami normala dah pakai patua nik ajis; lebih baik kawan syitan dari umno. cekik gaji dari kerajaan umno, belum apa2 dah main tipu MC, KALU bini jadi wakil rakyaat lagi besar dia buat alasaan tipu - pada pas ini halul belako - hidup kat dunia tak usahlah lebih2 provoganda semata2 nak berkuasa, sampai ayat Quraan ditafsir ikut kepala otak sendiri. Negara kita pihak berkuasa agama yg lebih afdal ada, ini harap pas kong kalikong 2 x 5 kadang2 tu lebih bodoh dari yg bodoh.

Guna lah dakwaan yg betul dgn membuat laporan polis, biar polis jalankan kerja siasaatan dan dakwaan

kang mas.
Hussin Kamdol said…
Memang dasar suka makan duit haram tul Lahabau PAS nih.. Cakap bab agama memang hebat. tapi sekadar cakap aje la... Orang gila pon bleh cakap cam nik aziz tuh...
Anonymous said…
Wahai saudara Anmonymous....Kalau laki calon PAS tu bekerja dengan majikan swasta konfem (pasti) akan kena tindakan tatatertib dan silap hari bulan kena buang kerja.Sebagai pegawai kerajaan, siapa yang bayar gai laki Normala? Ahli PAS ke? Duit rakyat tau. Apa hukum kalau makan gaji dengan duit rakyat lepas tu tak buat kerja. Tepuk dada tanyalah iman. Ingatlah, rezki yang diperoleh secara haram apa hukumnya? Ustaz-Ustaz PAS jawablah sediri!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID