TERKINI: Normala Marah Kepada Jentera PAS.

Ini berdasarkan sumber dari pihak media alternatif yang mengikuti normala berkempen, diberitakan normala menyalahkan jentera kempen pas termasuk blogger dan facebooker mereka, menurut normala, diasbapkan serangan peribadi yang dibuat oleh blogger dan facebooker pas terhadap calon bn,kini segala rahsia peribadinya telah terbongkar, segala cerita-cerita mengenai kisah silamnya yang selama ini tidak diketahui umum kini telah terbongkar.

Mala berkata setiap malam dia membaca apa yang ditulis oleh media pro bn terhadap dirinya, dia berasa amat malu untuk keluar berkempen, dia bimbang rahsia yang selama ini disimpan kemas ditanya oleh orang kampung, pada mala, dia menjadi mangsa percaturan politik, disebapkan kelantangan media pas menyerang peribadi calon bn maka kini dia menjadi mangsa dan menanggung malu.

Sumber dari pihak media juga memberitahu aku tadi, mala kini sudah tidak ceria untuk turun berkempen, tidak seperti hari-hari sebelumnya, mala sejak semalam kelihatan sugul untuk turun berkempen. kata mala, "mereka (media pas) sepatutnya tidak menyerang peribadi calon bn, akibat serangan mereka, segala-galanya dibongkar saya menjadi malu untuk bertemu dengan pengundi, selepas tamat prk ini semua akan pulang ke tempat masing-masing, tapi saya dan suami masih tinggal di sini."

Comments

SUARA RAKYAT said…
salam perjuangan. Tolong linkkan blog Apa Yang tersirat di blog hebat ni. TKS
Anonymous said…
sorry la cikgu mala-un, segalanya sudah terlambat, kau pun macam merestui apa yang dibuat oleh puak-puak kau, maka kau rasalah apa yang calon bn rasa tu.
Anonymous said…
aku rase la det, mala tu mesti menyesal giler terima jadi calon pas, pertama dia hilang jawatn sebagai cekgu, yang kedua kompom dia kalah, lepas kalah dia nak kerja apa? suaminya ada penyakit kronik.
Anonymous said…
Kalau takut dilambung ombak
Jangan berumah di tepi pantai
Kalau takut di "lembing dan "ditombak"
Ajak suami ke "balik tirai"

Masa nak mohon jadi guru, gunung sanggup didaki lembah sanggup dituruni. Bila dah dapat jawatan guru yang dimimpi, majikan pula yang dimaki.Itulah yang dikatakan "mengigit jari orang menyuapkan kita makanan" Haiwan seperti harimau/kucing/anjing pun tidak buat begitu. Fikir-fikirlah wahai Bekas Cik Gu Normala dan suami dan seluruh penyokong PAS dan Pakatan Haram...Janganlah terlalu taksub terhadap Tok Guru. Sejak kebelakangan ini nampaknya kebanyakan "fatwa-fatwa" PAS dah diubah oleh Mursheet Samdul PAS. PAS bukan lagi 4 All tapi PAS dan halalkan "ALL". Astagharifirullah Hilazim!!!!!
Anonymous said…
bukan jer mala-un yang akan hilang kerja. dengan laki dia sekali akn dihantar balik ke Penang dan jadi pekerja parti PAS yang katanya berjanji akan bayar gaji dorang 4 kali ganda dari gaji dorang kerja cikgu..kerja mereka adalah sebagai tukang urut pak guru n.ajis..
Anonymous said…
CIIIIITTTTT MALUUU KONON BETINA TAK SEDAR DIRI, TAK TAU UNTUNG. BUAT MALU CIKGU MALAYSIA JA..MASA JADI CIKGU, TELAN GAJI KERAJAAN, LA NI MAKI KERAJAAN....MACAM ANJING
Anonymous said…
LA AKU INGAT ORG PAS ALIM GILER RUPANYA BOHSIA...PAS BOLEH AMBIL BOHSIA JADI CALON HAHAHAHAHA
Anonymous said…
Orang pas ni sememangnya hendak tunjuk pandai, tetapi tak pandai. Itu lah, sepandai pandai tupai melompat, terlompat gaung dalam.

Bro, boleh link kan ker, terima kasih bro.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID