Nik Ajis Memang Kaki Jilat Lee Kuan Yew.


Nik ajis pertahankan lee kuan yew dengan menganggap cadangan lee kuan yew supaya orang Islam singapura tidak terlalu kuat berpegang kepada ajaran Islam adalah tidak seburuk dari Islam nasionalis melayu."

Sehubungan itu, tun mahathir berkata, bayangkan sahaja pendekatan Islam bawah pemerintahan nik ajis ketika beliau duduk sebaris dengan pemimpin lain dalam pakatan haram seperti guan eng, karpal singh dan kit siang.

"Jika pendapat kawan baik nik ajis menuntut supaya amalan ajaran Islam dilonggarkan, nik ajis mungkin bersetuju kerana Islam nasionalis lebih teruk daripada lee kuan yew," sindir tun mahathir.

Pada 27 Januari lalu, utusan malaysia juga melaporkan nik ajis mengeluarkan kenyataan itu dengan membandingkan dengan sikap segelintir orang Melayu di negara ini yang membuang sama sekali Islam dan mengambil pendekatan nasionalisme. komen tun m pasal nik ajis klik sini

Comments

Anonymous said…
ANAK HARAM NIe memang haram jadah pun suka sangat persendakan agama islam macam sial
Anonymous said…
tua jilat yang tua.
Anonymous said…
Sumber-sumber yang menerangkan sokongan Nik Aziz terhadap Lee Kuan Yew agar penduduk Singapura melonggar pegangan Islam diambil di mana? Boleh bagi rujukan?
Unknown said…
NI AYAT NIK AZIZ YG MENYEBABKAN UMNO MARAH SGT:
"Orang Melayu sini pun tolak Islam, tolak Islam ambil kebangsaan lebih teruk daripada Kuan Yew. Beliau cakap jangan pegang (Islam) kuat sangat, orang ini kata buang semua ambil kebangsaan, lebih teruk daripada Kuan Yew,"

SO, PADA YG DISANA CUBA CARI MANA AYAT YG KATA NIK AZIZ NAK KITA LONGGARKAN PEGANGAN ISLAM..
Anonymous said…
sesungguhnya Dia lebih mulia dari kamu semua..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID