Anwar Konspirasikan Dirinya Sendiri... Divert Isu Liwat.

Terkejut juga bila dengar ada video lucah yang melibatkan anwar ibrahim, aku hampir percaya kalau aku tak baca portal malaysiakini, terbayang dalam kepala otak aku, video lucah tu lakonan anwar dengan salah sorang jantan yang jadi sex partnernya atau dengan shamsidar isteri azmin ali, tapi bila terbaca dalam malaysiakini dan keadilan daily, dan ada pula yang kata video tu yang pelakonnya dikatakan anwar tengah main dengan pompuan, china doll? sah ini konspirasi yang dibuat sendiri oleh anwar, pada aku pompuan cina bukan lah taste anwar beb...pompuan yang jadi taste anwar mestilah macam shamsidar....

Petang aku terbaca pulak dalam keadilan daily, anwar menafikan yang dirinya dalam video tu, laporan malaysiakini sebelum tu mengatakan hanya wartawan sahaja yang dibenarkan tengok video tu, dan video tu tak dibuat copy pun dan wartawan tak dapat sorang satu copy, ok kat sini nampak sangat bodohnya anwar, mana dia tahu lelaki dalam video tu berperut boncit? adakah dia dah tengok video tu atau wartawan malaysiakini, malaysian insider atau harakah daily yang bagi tau anwar? sudah tentu wartawan yang laporkan pada dia, tapi kalau aku jadi anwar, secara profasionalnya, aku tak akan terima bulat-bulat apa yang wartawan cerita, aku mesti tengok sendiri dulu, baru aku buat sidang media.

Ok ceritanya kat sini senang je, anwar burukan dirinya sendiri untuk divert isu kes liwatnya, simple je, jadi dia akan buat macam-macam cerita, kalau korang ingat lagi, dulu masa saiful mula-mula buat polis report yang anwar liwat dia, kata mana anwar lari dan sembunyi dan apa alasan anwar dia sembunyi ? anwar lari ke kedutaan turki dan dia kata ada orang nak bunuh dia, dia mintak polis jamin keselamatan dia, bila dia bagi alasan macam tu, orang yang bodoh akan jatuh simpati pada anwar, akan ada orang kata, 'takan la sampai nak bunuh anwar kut' memang dia berjaya dapat simpati dari orang-orang yang bodoh, sama lah jugak macam kes dia dulu, dia tuduh kerajaan racun dia dengan arsenik, kalau tengok gambar dia time tu, rupa macam dah nak mampos, dia berjaya raih simpati orang ramai, tapi sampai la ni anwar masih lagi hidup, tak mampos lagi pun.

Jadi cerita pasal video sex ni hanyalah rekaan anwar semata-mata untuk dia mengelak diri serah DNA, tak ada sebab lain. kita jangan terikut-ikut cerita bodoh karangan anwar ni, apa yang penting kita semua rakyat malaysia mesti desak anwar untuk serahkan DNA dan settlekan kes liwatnya dengan secepat mungkin.

Comments

Salam,

Nuar Berahim tergesa-gesa mengadakan sidang media dan tergesa2 membuat aduan polis untuk mendapatkan keadilan baginya.

bagaimanapun kerana terlalu tergesa-gesa dia terlupa menyerahkan DNAnya untuk membantu mahkamah mencari kebenaran dan menegakkan KEADILAN.

Sedangkan Rakyat tahu dia adalah Penasihat parti KEADILAN, Isterinya Presiden KEADILAN dan anaknya Naib Presiden KEADILAN.
hangkedee said…
Pak sheikh.Dunia ini bulat.sepandai tupai melompat kemana ia jatuh.kata kata orang tua tua pasti ada kebenaran.berani kerana benar takut jawab sendiri.
Anonymous said…
Pandailah kau...

Nak kedalam ke?

Nanti keluar air jubor baru tau...

Nuar, tunggu apa lagi...saman malaun DET ni...berani sangat dia...

He he

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID