PM Najib Rasmi BN Youth Job Fair.

Perdana menteri, datuk najib petang tadi merasmikan karnival mencari pekerjaan (bn youth job fair) anjuran pemuda BN, menurut datuk najib, pertumbuhan ekonomi malaysia sekarang dalam keadaan amat baik, oleh itu banyak sektor-sektor perkilangan, syarikat swasta yang datang melabur ke negara ini dan bertambahlah peluang perkerjaan.

Karnival yang di anjurkan oleh pemuda bn ini memberikan 40 ribu peluang pekerjaan dari semua sektor, pada aku sesiapa yang sekarang tengah menggangur ni elok sangat lah datang ke karnival ini, banyak peluang perkerjaan di sediakan. tak payah bawak resume atau cv, korang boleh buat resume dan cv di tempat ini, karnival ini juga mendapat pengiktirafan dari malaysia book of record kerana inilah karnival mencari kerja yang terbesar pernah di buat di malaysia.

Karnival ini di buka sehingga hari ahad ini dari jam 10 pagi hingga 8 malam.

Antara pemimpin BN yang hadir.



BN Youth Job Fair di masukan kedalam malaysian book of record, karnival mencari kerja yang terbesar pernah di adakan di malaysia.

Perasmian BN youth job fair di rasmikan oleh datuk najib, pengerusi barisan nasional.

Comments

Am said…
Syabas KJ dan pemuda BN. Gaya inilah rakyat suka. Rakyat dah jelak dgn desakan dan demo. Solve the problem not create the problem tahniah sekali lagi.
Anonymous said…
DE,

Saya disana petang tadi. Program perjaan yg amat mantap oleh YB KJ. Ucapan pon bderdentum. Politik transformasi. Rakyat 1st.


Din Segembut line

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID